fbpx
google ads
Posted by: lv8gr Category: PPC Management Tags: , , Comments: 0

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι κατά την αναζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών, οι πελάτες B2B – όπως και ο υπόλοιπος κόσμος – τα βρίσκουν στο διαδίκτυο.

 

Στην πραγματικότητα, το 87% των επιχειρήσεων B2B στρέφονται σε μηχανές αναζήτησης για νέο περιεχόμενο.

Εάν το κοινό-στόχος σας είναι ο τυπικός αγοραστής B2B, πρέπει να εμφανίζεστε ευδιάκριτα σε σχετικές σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP).

Ενώ το SEO μπορεί σίγουρα να σας δώσει προβολή στη σελίδα ένα, το Google Ads είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την οργανική σας παρουσία – ειδικά σε εξαιρετικά ανταγωνιστικά αποτελέσματα.

Προκλήσεις στη διαφήμιση B2B

Υπάρχουν πολλά εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ κατά τη δημιουργία και τη βελτιστοποίηση καμπανιών B2B Google Ads.

Πρώτα απ ‘όλα, οι λέξεις-κλειδιά B2B είναι ακριβές χάρη στον όγκο του ανταγωνισμού. Επιπλέον, οι εξειδικευμένες αγορές (συνήθως B2B) έχουν συχνά χαμηλό όγκο αναζητήσεων για πολλές από τις κύριες λέξεις-κλειδιά τους.

Συνδυάστε το με δεδομένα χαμηλών μετατροπών και σημαίνει ότι οι αλγόριθμοι της Google ενδέχεται να μην έχουν αρκετά δεδομένα για να «μάθουν».

Επιπλέον, επειδή τα περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες B2B έχουν μακρύ κύκλο πωλήσεων, η απόδοση του πραγματικού αντίκτυπου του Google Ads στο τελικό αποτέλεσμα μπορεί να είναι δύσκολη.

9 Συμβουλές για καλύτερη απόδοση B2B καμπανιών σε Google Ads

Είτε θέλετε να προσελκύσετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, να δημιουργήσετε αναγνωρισιμότητα επωνυμίας, να αυξήσετε τους δυνητικούς πελάτες ή να λανσάρετε ένα νέο προϊόν, αυτές οι συμβουλές θα βοηθήσουν τις καμπάνιες σας στο Google Ads να εμφανιστούν στο σωστό κοινό και να επιτύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

 

1. Εύρεση λέξεων-κλειδιών “διαμαντάκια”

keyword research

Δηλαδή αυτά που δεν είναι πολύ ακριβά αλλά εξακολουθούν να έχουν επαρκή όγκο αναζητήσεων.

Να πώς:

  • Αναζητήστε ευρεία θέματα λέξεων-κλειδιών, αλλά όχι πολύ ευρεία, για να δημιουργήσετε περισσότερη επισκεψιμότητα.
  • Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών για να χαρτογραφήσετε λέξεις-κλειδιά.
  • Αναζητήστε λέξεις με μια λογική μέση μηνιαία αναζήτηση και, στη συνέχεια, ελέγξτε πόσο ανταγωνιστικές είναι και τις προσφορές χαμηλού και υψηλού εύρους.

Μπορεί να έχετε την τέλεια λέξη-κλειδί, αλλά αν είναι πολύ ακριβή, θα σας βγάλει εκτός από τον προϋπολογισμό σας  και θα εμποδίσει τη βιωσιμότητα της καμπάνιας σας.

Λάβετε υπόψη την πρόθεση λέξης-κλειδιού όταν επιλέγετε τις λέξεις-κλειδιά σας.

Η Google τιμά την πρόθεση, επομένως φροντίστε να αποκλείσετε την ασάφεια και να εστιάσετε στο ποιος μπορεί να χρησιμοποιεί αυτές τις λέξεις-κλειδιά στην αναζήτησή τους. Δημιουργήστε μερικές λίστες λέξεων-κλειδιών.

Αν και ορισμένοι προτείνουν ότι οι λίστες λέξεων-κλειδιών θα πρέπει να περιέχουν 20-30 λέξεις-κλειδιά ανά ομάδα διαφημίσεων, αυτό θα μπορούσε να έχει ως αποτέλεσμα να δαπανάται πολύ γρήγορα ο ημερήσιος προϋπολογισμός σας και δεν είναι απαραίτητο, εάν οι λέξεις-κλειδιά σας είναι καλά στοχευμένες.

Στην πραγματικότητα, πέντε σωστά επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά ανά λίστα είναι μια χαρά.

 

2. Ελέγξτε τον ανταγωνισμό

Competitors

Είναι πάντα καλό να διεξάγετε μια ανάλυση ανταγωνιστών για να προσδιορίσετε σε ποιους όρους αναζήτησης επενδύει ο ανταγωνισμός σας.

Με αυτόν τον τρόπο, θα κατανοήσετε καλύτερα τον ανταγωνισμό και τις εναλλακτικές λύσεις και θα καταγράψετε τους όρους αναζήτησής τους μέσω της στοχευμένης προσφοράς σας.

 

3. Αρνητικές λέξεις κλειδιά

negative keywords

Οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά είναι σημαντικές για τη βελτιστοποίηση των καμπανιών σας στο Google Ads για B2B. Γιατί; Αποτρέπουν την εμφάνιση της διαφήμισής σας (και κλικ σε αυτήν) από άτομα εκτός του κοινού-στόχου σας.

Διασφαλίζουν επίσης ότι η διαφήμισή σας εμφανίζεται μόνο για τη θέση σας στον κλάδο.

Για παράδειγμα, εάν παρέχετε ασφάλιση υγείας, οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά σας μπορεί να είναι άλλα ασφαλιστικά προϊόντα που θα σπαταλούσαν τον προϋπολογισμό των κλικ σας, όπως ασφάλιση επιχείρησης, ασφάλεια ζωής, ασφάλιση αυτοκινήτου κ.λπ.

Υπάρχει επίσης μια λίστα με συχνά χρησιμοποιούμενες αρνητικές λέξεις-κλειδιά που βοηθούν τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ B2B να αποφύγουν τα ακατάλληλα κλικ από όσους αναζητούν εργασία, επενδυτές και άτομα που αναζητούν πληροφορίες.

Αυτά περιλαμβάνουν όρους όπως θέσεις εργασίας, απασχόληση, πρόσληψη, πρακτική άσκηση, δωρεάν, βιογραφικά, μισθός, ορισμός, παράδειγμα, τι είναι, εκπαίδευση, διάγραμμα, ένωση, έρευνα και πολλά άλλα.

 

4. Δοκιμάστε και δοκιμάστε ξανά

test markets

Όπως συμβαίνει με όλα τα πράγματα που σχετίζονται με το ψηφιακό μάρκετινγκ, οι δοκιμές είναι απαραίτητες για το μάθημα για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις καμπάνιες σας.

Η δοκιμή μεταξύ του συνδυασμού καμπανιών και της τμηματοποίησής τους θα δώσει στον αλγόριθμο της Google περισσότερα δεδομένα για να μάθει.

 

 

5. Προσαρμόστε το κοινό σας

Χρησιμοποιήστε σωστά τα προσαρμοσμένα είδη κοινού πρόθεσης που βασίζονται σε ιστότοπους και όρους αναζήτησης στο Google Display, Discover και YouTube.

Αυτό επιτρέπει στις διαφημίσεις σας να προσεγγίσουν μια εξατομικευμένη ομάδα χρηστών που αναζητούν τις λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με εσάς και δίνει στις καμπάνιες σας την ευκαιρία να προβάλλονται σε δυνητικά φθηνότερα μέσα.

 

6. Δοκιμάστε το επαναληπτικό μάρκετινγκ 

remarketing

Μια άλλη στρατηγική για την ανάπτυξη περιλαμβάνει τη χρήση περιορισμένου αριθμού ακριβών λέξεων-κλειδιών για την προώθηση υψηλής ποιότητας επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας.

Στη συνέχεια, τοποθετήστε τα σε προσαρμοσμένες διαδρομές επαναληπτικού μάρκετινγκ σε πιο προσιτά μέσα (όπως το Google Display, καμπάνιες επαναληπτικού μάρκετινγκ) σε μια προσπάθεια να τα μετατρέψετε στη συνέχεια.

 

7. Προσαρμοσμένη landing σελίδα

landing-page-editor

Αφού καταβάλατε τόσες προσπάθειες για να βελτιώσετε τις καμπάνιες σας στο Google Ads, θα ήταν κρίμα να χάσετε τα σκληρά κερδισμένα κλικ και τους πιθανούς δυνητικούς πελάτες λόγω μιας κακώς σχεδιασμένης σελίδας προορισμού.

Επενδύστε σε μια εξειδικευμένη σελίδα προορισμού που ταιριάζει με το ερώτημα αναζήτησης του χρήστη, έχει μια συναρπαστική, συγκινητική προσφορά και έχει μόνο μία παρότρυνση για δράση. Εάν έχετε πολλές καμπάνιες για πολλά προϊόντα ή υπηρεσίες, η καθεμία θα πρέπει να έχει τη δική της μοναδική σελίδα προορισμού. Με άλλα λόγια, μην στέλνετε τα κλικ σας στην αρχική σας σελίδα!

 

8. Quality score

google quality score

Μόλις ρυθμίσετε την καμπάνια σας με τις προσεκτικά επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά σας και αρχίσουν να εμφανίζονται οι δυνητικοί πελάτες σας, είναι σημαντικό να ελέγξετε την ποιότητα των δυνητικών πελατών σας ανά λέξη-κλειδί.

Εάν είναι σαφές ότι οι δυνητικοί πελάτες καλύτερης ποιότητας προέρχονται από τη λέξη-κλειδί Α και όχι από τη λέξη-κλειδί Β, τότε μπορείτε να εστιάσετε με σιγουριά την προσοχή, τις διαφημίσεις και τις πρόσθετες λέξεις-κλειδιά σας σε θέματα λέξης-κλειδιού Α. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να κατευθύνετε την κυκλοφορία προς τη σωστή κατεύθυνση.

 

9. Ελέγξτε τα δεδομένα

Κατά τη μέτρηση της απόδοσης επένδυσης, είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε τη συσχέτιση δεδομένων για να έχετε τη μεγαλύτερη εικόνα για το εάν οι καμπάνιες σας προσθέτουν αξία ή όχι, αντί να εστιάσετε απλώς στο τι αποδίδει το Google Ads στις καμπάνιες.

Εάν δείτε μια συνολική αύξηση στις μετατροπές μετά από μερικές εβδομάδες εκτέλεσης των καμπανιών σας, μπορείτε να το αποδώσετε στις προσπάθειές σας στις διαφημίσεις Google.

 

Συμπέρασμα

Ελέγχετε συχνά τις καμπάνιες σας και χρησιμοποιήστε αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, δεδομένα μετατροπών, κόστος ανά κλικ και διαφημίσεις με την καλύτερη απόδοση για να βελτιστοποιείτε συνεχώς τις καμπάνιες και τους προϋπολογισμούς σας.

 

Εάν θέλετε να σας βοηθήσουμε στην διαδικασία δημιουργίας και βελτιστοποίησης καμπανιών για b2b σε Google ads δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας!

 

LV8-SIGNATURE-B

 

Έχεις απορίες;
Κλείσε ραντεβού τώρα και λύσε όλες σου τις απορίες!
Κλείσε ραντεβού!
No Thanks