fbpx

Η lv8 βοηθά φιλόδοξες εταιρίες όπως η δική σας να συνδεθούν με τους πελάτες τους και να εκπληρώσουν τις δυνατότητές τους για ανάπτυξη.

Είμαστε υπερήφανοι που κάνουμε τα πράγματα καλά και πετυχαίνουμε τα καλύτερα αποτελέσματα που μπορούμε.

Χρησιμοποιώντας βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ, και αναζητώντας και εξερευνώντας νέες ευκαιρίες.

lv8 - Consulting | Digital Marketing Agency

Η ιστορία μας

Η lv8 ιδρύθηκε στα τέλη του 2020 από δύο επίδοξους επαγγελματίες του ψηφιακού μάρκετινγκ, τον George και τον George. Εκείνη την εποχή, και οι δύο εργάζονταν in-house για μια ταχέως αναπτυσσόμενη επιχείρηση τεχνολογίας.

Αναζητούσαν ένα digital marketing agency που θα μπορούσε πραγματικά να ενσωματωθεί στην ομάδα μάρκετινγκ, να κατανοήσει τις προκλήσεις τους και να πετύχει τους φιλόδοξους στόχους ανάπτυξης. Όταν δεν μπορούσαν να βρουν ένα, αποφάσισαν να το δημιουργήσουν.

Σήμερα, η lv8 είναι μια πολυεπιστημονική, πολυβραβευμένη ομάδα που εργάζεται με συναρπαστικές εθνικές και παγκόσμιες εταιρίες. Έχουμε ένα ειδικά σχεδιασμένο γραφείο στην Λαμία και μια αυξανόμενη παρουσία στην Ελλάδα.

Και δεν εφησυχαζόμαστε. Πάντα περίεργοι, μας αρέσει να αμφισβητούμε τις προσδοκίες, να ξεπερνάμε τα όρια και να αναζητούμε νέες ευκαιρίες. Στόχος μας είναι να γίνουμε ο αξιόπιστος συνεργάτης σας – να προσφέρουμε μετρήσιμα αποτελέσματα, να εξερευνήσουμε τρόπους για να βοηθήσουμε την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί και να σας καθοδηγήσουμε και να σας υποστηρίξουμε στις προκλήσεις που μπορεί να φέρει η ανάπτυξη.


lv8 axies
0
+

Χρόνια εμπειρίας

0
+

Συνεργάτες

0
+

Έργα

0
+

Ομάδα

Τα αποτελέσματα έχουν σημασία για εμάς

Δεσμευόμαστε να είμαστε όσο καλύτεροι μπορούμε.

Επίτευξη των καλύτερων δυνατών αποτελεσμάτων και συνεχής εξερεύνηση νέων ευκαιριών και εύρεση νέων τρόπων για να προσθέσετε αξία στην εταιρία σας.
Στοχεύουμε ψηλά και θέτουμε φιλόδοξους στόχους – τόσο πολύ που θα συνεργαστούμε μαζί σας μόνο εάν πιστεύουμε ότι η δουλειά μας θα κάνει μια πραγματική, απτή διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα της επιχείρησής σας.

Είμαστε περίεργοι και πάντοτε θέλουμε να μάθουμε

Μας αρέσει να εξερευνούμε νέες δυνατότητες, να δοκιμάζουμε διαφορετικά πράγματα και να μοιραζόμαστε ιδέες με άλλους.

Θα αφιερώσουμε χρόνο για να γνωρίσουμε την επιχείρησή σας, τον κλάδο σας και τις φιλοδοξίες σας, ώστε να μπορέσουμε να ενσωματωθούμε με την ομάδα σας και να προτείνουμε τις στρατηγικές που είναι πιο πιθανό να πετύχουν από την πρώτη μέρα.

Χρησιμοποιούμε δεδομένα, στοιχεία και στρατηγική

Για να βοηθήσουμε την επιχείρησή σας να αποκτήσει ουσιαστικές γνώσεις, να λύσετε προβλήματα και να επιτύχετε τους στόχους σας.

Έχουμε επενδύσει πολλά σε κορυφαία στον κλάδο εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ και λογισμικό διαχείρισης έργων, μαζί με τα δικά μας εργαλεία αναφοράς, για να σας δώσουμε πλήρη προβολή του τι κάνουμε και πώς επηρεάζει την επιχείρησή σας.

Case studies

Ανάλυση ποσοστού εγκατάλειψης: Πώς να μετρήσετε, να αξιολογήσετε και να ελέγξετε για να αυξήσετε τις μετατροπές

Το ποσοστό εγκατάλειψης μπορεί να είναι τόσο τρομακτικό αριθμό, σωστά; Είναι κοινή γνώση ότι το υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης είναι κακό και το χαμηλό ποσοστό είναι καλό. Κάθε φορά που συνδέεστε στο λογαριασμό σας στο Google Analytics  , σας περιμένει εκεί. Καταλαβαίνω το συναίσθημα όταν βλέπεις αυτόν τον αριθμό να ανεβαίνει. Αλλά το πρόβλημα είναι ότι...

bounce rate

Πόσο πρέπει να είναι το ποσοστό εγκατάλειψης (Bounce Rate)του ιστότοπού μου;

Το ποσοστό εγκατάλειψης του ιστότοπού σας θα εξαρτηθεί από διάφορους παράγοντες, με βασικούς παράγοντες: 1.Ο τύπος της κίνησης που προσελκύετε. Οι επισκέπτες του ιστότοπού σας αναζητούν συγκεκριμένα την εταιρεία σας ή αναζητούν πληροφορίες; Άτομα που είναι εξοικειωμένα με εσάς θα αναπηδούν λιγότερο από αυτά που βρίσκονται σε λειτουργία συλλογής πληροφοριών....

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του ποσοστού εγκατάλειψης (bounce rate) και του ποσοστού εξόδου (exit rate) στο Google Analytics;

Ως μετρήσεις, τόσο το ποσοστό εγκατάλειψης όσο και το ποσοστό εξόδου αναφέρουν πότε και πού επισκέπτονται τον ιστότοπό σας οι επισκέπτες. Η διαφορά είναι ότι οι αναπηδήσεις αναφέρονται μόνο στην περίπτωση περιόδων σύνδεσης μιας σελίδας. Για παράδειγμα, εάν ένας επισκέπτης φτάσει στην αρχική σελίδα του ιστότοπού σας ηλεκτρονικού εμπορίου, μεταβαίνει...

Έχεις απορίες;
Κλείσε ραντεβού τώρα και λύσε όλες σου τις απορίες!
Κλείσε ραντεβού!
No Thanks