Η Google δοκιμάζει πρόσφατα νέες μορφές, διατάξεις  για τα featured snippets στα αποτελέσματα αναζήτησης. Γενικά, η Google εμφανίζει ένα featured snippet ανά ερώτημα, αλλά από το 2018 η Google εμφανίζει περιστασιακά πολλαπλά αποσπάσματα για ορισμένα ερωτήματα.

Νέες δοκιμές στο inteface της Google

Η Google δοκιμάζει εμφανίζοντας πολλά featured snippets, περισσότερα από ένα,  έως τέσσερα διαφορετικά featured snippets. Ακολουθούν μερικές δοκιμές που εντόπισαν ο William Alvarez στο Twitter και ο Brodie Clark στο Twitter - που το δείχνουν στην πράξη. google-featured-snippet-tests-800x475 google-featured-snippet-cards-box-439x600

Γιατί μας ενδιαφέρει;

Σε γενικές γραμμές, η Google θα εμφανίσει έναν μόνο ιστότοπο ή μια πηγή για ένα featured snippet. Όταν όμως η Google αρχίσει να εμφανίζει δύο ή περισσότερες πηγές στη θέση του featured snippet - τη θέση "θέση μηδέν" - αυτό μπορεί να αλλάξει το πόσο πολύτιμη είναι αυτή η θέση για τους ιδιοκτήτες ιστότοπων και τους SEO experts. Αυτά τα τεστ διεπαφής αξίζει να τα παρακολουθείτε επειδή η θέση featured snippet είναι μια θέση που γενικά επιδιώκεται να επιτευχθεί από τους περισσότερους SEO managers και ιδιοκτήτες ιστότοπων. Η αλλαγή του σχεδιασμού, η προβολή περισσότερων από ένα featured snippet, μπορούν όλα να επηρεάσουν το ποσοστό κλικ σε αυτή τη θέση και τελικά την επισκεψιμότητα και τις μετατροπές που οδηγούνται από την Αναζήτηση Google. LV8-SIGNATURE-B