Εισαγωγή

  Η διαφήμιση και η ενημέρωση του πελάτη επιτυγχάνονται με την χρήση των banners και αυτό πραγματοποιείται είτε προβάλλοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες είτε βοηθώντας στην καθοδήγηση των χρηστών να έχουν καλύτερη πλοήγηση στην ιστοσελίδα. Αυτό ανήκει στην  κατηγορία του internet marketing. Συμβάλλουν σε ένα όμορφο και λειτουργικό σχεδιασμό του διαδικτυακού τόπου και αποτελούν το πρώτο βήμα για την παρουσίαση της εταιρίας η του οργανισμού στο διαδίκτυο.  

woman sitting in front of her laptop

      Το banner είναι μια εικόνα που εμφανίζεται είτε στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας είτε σε μια συγκεκριμένη θέση της αλλά να είναι ευδιάκριτη. Επίσης είναι clicκable με αποτέλεσμα να είναι ένα καλό μέσο για πωλήσεις.Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διαφορετικές ενέργειες όπως μια απλή ενημέρωση σχετικά με ένα θέμα αλλά συνήθως χρησιμοποιείται για να προβάλλει ένα σημαντικό περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας. Πρέπει όμως να ληφθεί υπόψη ότι το μέγεθος του αρχείου ενός banner έχει σημαντικό ρόλο στην ιστοσελίδα διότι αν είναι πολύ μεγάλο σε μέγεθος κανένας χρήστης δεν θα περιμένει να το φορτώσει. Το μέγεθος του αρχείου πρέπει να είναι 25kb. Γενικά όσο οι ταχύτητες πρόσβασης των χρηστών βελτιώνονται και τα banners αρχίζουν να μοιάζουν με τηλεοπτικά spot γίνονται δεκτά και μεγαλύτερα banners.      

Τύποι των banners

  Αν και τα banners είναι εικόνες που εξυπηρετούν μια διαφήμιση, ορισμένα είναι και βίντεο για να τραβήξουν το βλέμμα του αναγνώστη. Η ταξινόμηση τους εξαρτάται από τον τρόπο χρήσης και τον σκοπό που έχουν για μια στρατηγική marketing. Τα πιο συνηθισμένα είναι:   • Featured image (επιλεγμένη εικόνα)     Το banner τοποθετείται στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας, συνήθως κάτω από το αρχικό μενού. Είναι η θέση που προωθείς προϊόντα ή εκπτώσεις σε ένα συγκεκριμένο προϊόν. Υπάρχουν μερικά που αντλούν μεγαλύτερη προσοχή του αναγνώστη σε σχέση με τα άλλα και αυτό συμβαίνει επειδή εμφανίζονται περισσότερες φορές. Μπορούν να τοποθετηθούν ώς slider ή carousel για να προβάλλουν ορισμένες προσφορές ή για να τονίσουν ότι την συγκεκριμένη χρονική στιγμή μπορεί να βοηθήσει τον χρήστη να λάβουν ουσιαστική ενημέρωση σε ένα συγκεκριμένο μέρος της ιστοσελίδας.   • Skyscrapper (ουρανοξύστης)         skyscraper banner       Η κάθετη μορφή των banners τοποθετούνται στην δεξιά και στην αριστερή πλευρά μιας σελίδας καθώς δείχνουν το περιεχόμενο. Η πιο συνήθης μέτρηση αυτών είναι 120 x 600px.   • Pop-up banner (αναδυόμενο παράθυρο) pop-up banner         Αυτός ο τύπος banner μπορεί να θεωρηθεί ως ο πιο συνηθισμένος καθώς εμφανίζεται ξαφνικά στην ιστοσελίδα ως νέο παράθυρο που δείχνει ένα σημαντικό γεγονός που πρέπει οπωσδήποτε να παρακολουθήσει ο αναγνώστης. Υπάρχει και μια περίπτωση να εμφανιστεί την χρονική στιγμή που θές να αποχωρήσεις από την ιστοσελίδα ή μετά από ένα χρονικό διάστημα πού έχεις μπεί σε αυτή.       Είναι τα banners αποτελεσματικά?   Τα banners χρησιμοποιούνται για διάφορους σκοπούς, αλλά ο κύριος είναι η διαφήμιση. Σε ένα eCommerce (ηλεκτρονικό εμπόριο), τα banners χρησιμοποιούνται για να προβάλλουν προϊόντα ή να δείξουν τις τρεχούμενες προσφορές και έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η επισκεψημότητα των νέων χρηστών στη συγκεκριμένη προσφορά. Επίσης μπορούν να κατευθύνουν τους χρήστες σε καμπάνιες των social media ή στο email marketing.   Μερικά από τα πλεονεκτήματα της χρήσης των banners είναι: • Boost sales (προώθηση πωλήσεων) Προσελκύουν την προσοχή του χρήστη προβάλλοντας νέα προϊόντα , καμπάνιες ή τα πιο δημοφιλή προϊόντα . Μπορείς να κατευθύνεις τα προϊόντα αυτά έτσι ώστε να πουληθούν πιο εύκολα.   • Better image of your eCommerce (καλύτερη εικόνα του ηλεκτρονικού εμπορίου) H τοποθέτηση εικόνων με πολύ καλή ανάλυση είναι ένας πιο καλός τρόπος για να τραβήξεις την προσοχή του αναγνώστη που επισκέπτεται  την ιστοσελίδα.   • They enhance the customer experience (ενισχύουν την εμπειρία του πελάτη) Η Επικοινωνία είναι το βασικό κομμάτι στην ικανοποίηση του πελάτη. Η παροχή στον πελάτη μιας απλής, ενημερωτικής και δυναμικής εικόνας για την αγορά του προϊόντος  είναι μια από τα πιο κύρια χαρακτηριστικά των banners.    

ROI( Εμπορικό Αποτέλεσμα)

  Το αποτέλεσμα ROI είναι το πιο σημαντικό στοιχείο όταν γίνεται επένδυση σε οτιδήποτε σχετικά με την επικοινωνία. Για παράδειγμα ο τρόπος με τον οποίο θα γίνεται η πληρωμή ενός banner (CPC) το banner απαιτεί κάθε φορά διαφορετική προσέγγιση. Υπάρχει μια σχετική ευκολία στο να στήσει κάποιος μια καμπάνια στο internet με χαμηλό κόστος, αυτό όμως έχει ως αποτέλεσμα στο να γίνονται ενέργειες γρήγορα χωρίς να εντάσσονται με σαφήνεια οι στόχοι που πρέπει να πραγματοποιηθούν. Για αυτό τον λόγο η επιτυχία στην  διαφήμιση είναι πάντα εξασφαλισμένη αν ακολουθηθούν τα σωστά βήματα.   εμπορικο αποτελεσμα      

Σχεδιασμός

  Υπάρχει ελάχιστος χρόνος μέχρι να πεισθεί το κοινό που θα δει το banner να κάνει click. Έρευνες έχουν δείξει ότι ο μέσος χρήστης χρειάζεται λιγότερο απο 7 δευτερόλεπτα προκειμένου να αποφασίσει αν θα μείνει σε μία σελίδα άρα υπάρχει σημαντική διαφορά στο αν θα αποφασίσει κάποιος χρήστης να κάνει click στο banner. Ο σχεδιασμός ενός banner πρέπει να είσαι όσο το δυνατόν περισσότερο καθαρός και απλός προκειμένου να είναι ο πιο αποτελεσματικός. Επιπρόσθετα η κίνηση στο banner θεωρείται πλέον απαραίτητη καθώς αν δεν υπάρχει κίνηση δημιουργείται ο κίνδυνος να περάσει τελείως απαρατήρητο στο μάτι του χρήστη. Είναι σημαντικό το banner να τραβάει το βλέμμα του αναγνώστη και να βρίσκεται υπό υλοποίηση ένα σενάριο το οποίο θα παρακινήσει τον χρήστη να κάνει click. Θα πρέπει φυσικά το banner να μην ενοχλεί τον χρήστη με έντονες κινήσει ή με εναλλαγή χρωμάτων.          

Θέλετε και εσείς να αυξήσετε τις πωλήσεις σας στο eshop σας;

Επικοινωνήστε σήμερα με την LV8 και εμπιστευτείτε μας!

 
LV8-SIGNATURE-B