Βρήκατε μια ιδέα, κάνατε την έρευνά σας, ίσως βρήκατε κάποια χρηματοδότηση. Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε μια επιχείρηση - αλλά πώς μπορείτε να μεταφέρετε επισκέπτες στον ιστότοπο ή το κατάστημά σας;

Οι διαφημίσεις Pay-per-Click (PPC) είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους internet marketing για την ανάπτυξη της νέας επιχείρησής σας.

Σε αντίθεση με τη δημιουργία επωνυμίας, το μάρκετινγκ περιεχομένου και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι διαφημίσεις PCC μπορούν να αυξήσουν την κίνησή σας σήμερα.

Δεν χρειάζεται να περιμένετε εβδομάδες ή μήνες για να αποδώσουν τις προσπάθειές σας. Ακόμα κι αν έχετε πολυετή επιχειρηματική εμπειρία πίσω σας και είστε πολύ καλά στο μάρκετινγκ, οι διαφημίσεις της PPC για μια νέα επιχείρηση πρέπει να αντιμετωπίζονται διαφορετικά.

Παρακάτω, μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το γιατί οι διαφημίσεις PPC μπορεί να είναι ο τρόπος για την επιχείρησή σας και να βρείτε συμβουλές για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτές.

looking reports

Γιατί πρέπει να ξεκινήσετε μια επιχείρηση με διαφημίσεις PPC;

Οι διαφημίσεις PPC μπορούν να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε μια επιχείρηση, επειδή σας επιτρέπουν να φτάσετε στη συγκεκριμένη αγορά-στόχο σας μέσω λέξεων-κλειδιών και δημογραφικών στόχων.

Με τις διαφημίσεις PPC, δημιουργείτε μια διαφήμιση και πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ σε αυτήν. Η διαφήμιση πρέπει να κάνει κάτι για να τραβήξει το βλέμμα του κοινού και να τους κάνει να θέλουν να κάνουν κλικ.

 

Πλεονεκτήματα PPC Διαφήμισης

 

Προσεγγίστε μόνο το κοινό-στόχο σας

Οι διαφημίσεις της PPC είναι πολύ στοχευμένες. Κατά τη δημιουργία μιας διαφήμισης PPC, μπορείτε να εισαγάγετε έναν τόνο λεπτομερειών σχετικά με το ποιος θέλετε να δείτε τη διαφήμιση. Στη συνέχεια, η διαφήμιση εμφανίζεται σε άτομα που ταιριάζουν σε αυτήν την περιγραφή. Για παράδειγμα, μπορείτε να στοχεύσετε άτομα με βάση την τοποθεσία, την ηλικία, το εισόδημα, τις επισημάνσεις "μου αρέσει", την οικογενειακή κατάσταση και ακόμη και τι δείχνει ότι τους αρέσει.

 

Φιλικό προς τον προϋπολογισμό σας

Ενώ οι απαιτήσεις πλατφόρμας διαφέρουν, μπορείτε να ορίσετε ένα όριο προϋπολογισμού εκ των προτέρων με τις διαφημίσεις PPC. Γνωρίζετε το απόλυτο ανώτατο όριο που θα δαπανήσετε σε μια διαφημιστική καμπάνια κατά την εκκίνηση και, στη συνέχεια, μπορείτε να παρακολουθείτε την επιτυχία της διαφήμισης PPC και να κάνετε αλλαγές για μελλοντικές καμπάνιες. Αυτό διευκολύνει επίσης το scaling, όταν είστε έτοιμοι για περισσότερη επισκεψιμότητα, αυξήστε τον προϋπολογισμό σας.

 

Ιχνηλασιμότητα / tracking

Επειδή οι διαφημίσεις PPC βασίζονται σε κάθε κλικ ή αλληλεπίδραση με τη διαφήμιση, μπορείτε να παρακολουθείτε τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνονται οι χρήστες. Εάν μια διαφήμιση δεν λαμβάνει τις απαντήσεις που θέλετε μπορείτε να αλλάξετε τον τρόπο εμφάνισης της διαφήμισης και να δείτε εάν λειτουργεί καλύτερα. Το να παρακολουθείτε απευθείας την απόδοση επένδυσης (ROI) των διαφημίσεών σας καθιστά ευκολότερο να δείτε εάν τα πράγματα δεν πάνε καλά - ή να ξοδέψετε περισσότερα χρήματα όταν είναι.

 

Πώς διαφέρουν οι διαφημιστικές καμπάνιες PPC για την έναρξη μιας επιχείρησης από τις διαφημιστικές καμπάνιες PPC για υπάρχουσες επιχειρήσεις;

Οι υπάρχουσες επιχειρήσεις έχουν την αναγνώριση ονόματος (branding) που λειτουργούν υπέρ τους, ενώ οι νέες εταιρείες δεν το έχουν. Έτσι, οι διαφημίσεις PPC σας πρέπει να λειτουργούν λίγο διαφορετικά.

Ενώ και οι δύο τύποι περιλαμβάνουν έρευνα λέξεων-κλειδιών και κοινό-στόχος, η έρευνά σας και η εστίασή σας και στους δύο παράγοντες πρέπει να είναι πιο εντατική.

 

Λέξεις-κλειδιά και διαφημίσεις PCC για νέες επιχειρήσεις

Πρέπει να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά ειδικά για την επωνυμία και τα προϊόντα σας στις διαφημίσεις PPC.

Οι επιχειρήσεις που βρίσκονται στον χώρο του online marketing λίγο καιρό δεν γνωρίζουν ποιες λέξεις-κλειδιά οδηγούν την επισκεψιμότητά τους πρέπει να κάνετε πολύ περισσότερα ψάχνοντας ως νέος ιδιοκτήτης επιχείρησης.

Ξεκινήστε με ένα εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών. Αναζητήστε λέξεις που σχετίζονται με την επωνυμία σας, προσδιορίστε τους συνδυασμούς που φαίνεται να οδηγούν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα για άλλες επωνυμίες και προσαρμόστε τις για τις ανάγκες σας. Αφού επιλέξετε τις λέξεις-κλειδιά σας, βεβαιωθείτε ότι βρίσκονται στο κείμενο της διαφήμισης σας, ώστε οι δυνητικοί πελάτες να γνωρίζουν ακριβώς τι είναι αυτό που πουλάτε, γιατί πρέπει να σας επιλέξουν.

 

Cloud

Στοχευμένα είδη κοινού και διαφημίσεις PPC για νέες επιχειρήσεις

Το κοινό-στόχος σας είναι η ομάδα που θέλετε να δείτε τις διαφημίσεις σας.

Μπορείτε να τα ορίσετε ανά τοποθεσία, ηλικία, φύλο, εισόδημα και άλλα. Και πάλι, πρόκειται για την όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένη, υπολογίζοντας ποιος θέλετε να αγοράσετε το προϊόν σας μέσω εντατικής έρευνας.

Ωστόσο, οι δυνητικοί πελάτες σας δεν είναι απλώς δεδομένα. Τους αρέσουν συγκεκριμένα πράγματα. Όταν ξεκινάτε την πρώτη σας καμπάνια, θα πρέπει να μάθετε σε ποιους τύπους διαφημίσεων είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ και να δημιουργήσουν διαφημίσεις που ευθυγραμμίζονται με αυτές τις λεπτομέρειες.

Πρέπει επίσης να μάθετε πού είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ πάνω τους.

Είναι στο Google ή στα κοινωνικά μέσα;

Εάν χρησιμοποιούν κοινωνικά μέσα, χρησιμοποιήστε ισχυρά οπτικά γραφικά για να ξεχωρίσετε.

Για να τραβήξετε την προσοχή τους, χρησιμοποιήστε την εικόνα και το περιεχόμενό σας για να καταστήσετε σαφές ότι η νέα σας επιχείρηση ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κοινού σας.

 

5 συμβουλές για την έναρξη μιας επιχείρησης με διαφημιστική καμπάνια PPC

Είστε έτοιμοι να ερευνήσετε τις διαφημίσεις PPC για να ξεκινήσετε την επιχείρησή σας; Εδώ είναι μερικά βήματα.

 

1. Εστιάστε

Ένας τρόπος για να διασφαλίσετε ότι αξιοποιείτε στο έπακρο τις διαφημίσεις PPC σας είναι να καθορίσετε ακριβώς ποιος στοχεύετε και τι θέλετε να κάνουν αυτήν τη στιγμή.

Μείνετε συγκεντρωμένοι στην αγορά για την οποία έχει σχεδιαστεί καλύτερα η επιχείρησή σας και περιορίστε την προσέγγισή σας στους πιο εξειδικευμένους αγοραστές.

Αυτές τις πρώτες μέρες είναι η ώρα να δημιουργήσετε φήμη μεταξύ των πιο πιθανών πιστών πελατών σας, οι οποίοι θα ερωτευτούν την επιχείρησή σας.

 

2. Αποφασίστε πού πρέπει να πάει το κοινό σας

Το κοινό σας πιθανότατα σας βρήκε επειδή έψαχναν για επίλυση ενός συγκεκριμένου προβλήματος, οπότε αποφύγετε τον πειρασμό να τον στείλετε στην αρχική σας σελίδα.

Αντ 'αυτού, σκεφτείτε ακριβώς πού θέλετε να πάνε όταν κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας. Ίσως είναι μια σελίδα προϊόντων, μια σελίδα εγγραφής ή μια σελίδα προορισμού που δημιουργήθηκε μόνο για αυτήν την καμπάνια.

Δεδομένου ότι οι πελάτες είναι πιθανότατα νέοι στον ιστότοπό σας, θέλετε να διατηρήσετε το ταξίδι μετατροπής σύντομο και απλό.

 

3. Ξεκινήστε σιγά σιγά

Θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ένα ευρύ φάσμα διαφημίσεων PPC όταν ξεκινάτε μια επιχείρηση, εστιάζοντας σε διαφορετικές πτυχές της επιχείρησής σας και εμφανίζονται σε διάφορους διαδικτυακούς χώρους. Αλλά σε αυτές τις πρώτες μέρες, κρατήστε της καμπάνιες σας απλές.

Επιλέξτε μία από τις πλατφόρμες όπου είναι πιθανό να είναι το κοινό-στόχος σας, είτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είτε στις μηχανές αναζήτησης, και εστιάστε στην επίλυση συγκεκριμένων προβλημάτων που έχουν οι πελάτες σας.

Διατηρώντας τα πράγματα εστιασμένα στην αρχή μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε ποιοι τύποι διαφημίσεων κάνουν κλικ για να βρουν τον ιστότοπό σας και αν πραγματοποιούν μετατροπές ή όχι. Αργότερα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να επεκτείνετε τους τύπους διαφημίσεων PPC.

 

4. Αναλύστε τα δεδομένα

Μόλις ξεκινήσετε την εκστρατεία PPC, παρακολουθήστε την απόδοση των διαφημίσεών σας. Ευτυχώς, οι περισσότερες πλατφόρμες επί πληρωμή παρακολουθούν αυτά τα δεδομένα αυτόματα, καθιστώντας σχετικά εύκολο να δούμε πόσα άτομα βλέπουν τις διαφημίσεις σε σχέση με τον αριθμό των κλικ.

Τα άτομα βλέπουν τις διαφημίσεις αλλά δεν κάνουν κλικ; Ίσως δεν μιλάτε για τις ανάγκες των πελατών σας. Οι χρήστες κάνουν κλικ αλλά δεν κάνουν μετατροπή;

Ίσως τα στέλνετε σε μια σελίδα που δεν επιλύει αμέσως το πρόβλημά τους. Συνεχίστε να παρακολουθείτε τις διαφημίσεις, να καταλαβαίνετε πότε και πώς μετατρέπονται τα άτομα και να αλλάξετε τακτική ανάλογα.

 

5. Βασιστείτε στο τι λειτουργεί

Καθώς συνεχίζετε τις προσπάθειές σας στο PPC, δημιουργήστε καμπάνιες χρησιμοποιώντας στρατηγικές καμπάνιας που λειτούργησαν στο παρελθόν, βελτιώνοντας τες κάθε φορά.

 

Μέτρηση της επιτυχίας της καμπάνιας PPC όταν ξεκινάτε μια επιχείρηση

Η παρακολούθηση των μετρήσεων της καμπάνιας PPC μπορεί να παρέχει τα δεδομένα που χρειάζεστε, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε πληρωμένες διαφημίσεις που καταλήγουν σε αλλαγές.

Οι μετρήσεις που πρέπει να προσέξετε για να συμπεριλάβετε:

Impressions

Αυτά σας λένε πόσα άτομα βλέπουν τις διαφημίσεις σας. Το να γνωρίζετε πόσα άτομα βλέπουν τη διαφήμιση σάς ενημερώνει εάν το κοινό σας είναι πολύ ευρύ ή στενό, ιδιαίτερα σε σύγκριση με τον αριθμό που κάνει κλικ.

 

Click προς αριθμό εμφανίσεων - CTR

Οι αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίζουν την απόδοση του κειμένου των διαφημίσεών σας Εάν οι χρήστες κάνουν κλικ, έχετε κάνει ένα καλό πρώτο βήμα.

 

Ποσοστά μετατροπής- Conversion Rate

Μόλις μετρήσετε αυτά τα κλικ, θα πρέπει να μετρήσουμε αν γίνεται η αγορά.

Οι άνθρωποι αγοράζουν, εγγράφονται ή κάνουν άλλες ενέργειες; Εάν όχι, μάθετε γιατί και αλλάξτε ανάλογα.

 

Social Media

Εάν οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναζητήστε αλληλεπιδράσεις όπως επισημάνσεις "μου αρέσει" ή "κοινοποιήσεις".

Με τη νέα σας επιχείρηση, αυτές οι μετρήσεις ενδέχεται να μην αφορούν μετατροπές αλλά να δείχνουν κάποια αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας.

Όταν ξεκινάτε μια επιχείρηση, είστε υποχρεωμένοι να δοκιμάσετε πράγματα που δεν θα λειτουργήσουν.

Μην φοβάστε να απορρίψετε μια ιδέα και να ξεκινήσετε νέα.

Η επιτυχία στις διαφημίσεις PPC περιλαμβάνει πολλές δοκιμές μέχρι να βρείτε τον κατάλληλο συνδυασμό που λειτουργεί.

 

Συμπέρασμα

Ξεκινήσατε τη επιχείρησή, τι ακολουθεί όμως; Ήρθε η ώρα να βγείτε και να ξεκινήσετε τη διαφήμιση.

Οι διαφημίσεις PPC μπορούν να σας βοηθήσουν να περιορίσετε την εστίασή σας, να δώσετε πολύτιμα σχόλια σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες ανταποκρίνονται στη νέα επιχείρησή σας και να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε πώς να ικανοποιούν τις ανάγκες τους.

Εάν χρειάζεστε βοήθεια με τις διαφημίσεις PPC μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας!

LV8-SIGNATURE-B