Ο νέος αυτοματοποιημένος τύπος καμπάνιας της Google, το Performance Max, αποκτά μια νέα δυνατότητα βελτιστοποίησης που στοχεύει στην προώθηση νέων επιχειρήσεων. Η προσθήκη έρχεται με τη μορφή ενός νέου στόχου απόκτησης πελατών που θα επιτρέψει στους διαφημιστές να βελτιστοποιήσουν σε αυτούς που δεν είναι προηγούμενοι πελάτες. Πρόσθετες αλλαγές έχουν επίσης ανακοινωθεί για να βοηθήσουν τους διαφημιστές να εντοπίζουν πληροφορίες υψηλού επιπέδου και να διευκολύνουν τη μετάβαση στο Performance Max.

Εισαγωγή

Οι καμπάνιες Performance Max της Google ( ψευδώνυμο PMax) πρόσφατα ξεκίνησαν να λειτουργούν και στην Ελλάδα . Αυτές οι καμπάνιες δεν περιέχουν παραδοσιακές λέξεις-κλειδιά, είδη κοινού, τοποθετήσεις ή άλλα στοιχεία για στόχευση. Αντίθετα, οι διαφημιστές εισάγουν ομάδες στοιχείων, στόχευση τοποθεσίας/ώρας της ημέρας και κοινό. Αυτός ο νέος στόχος απόκτησης πελατών είναι ένας άλλος μοχλός που μπορούν να τραβήξουν οι διαφημιζόμενοι για να προσπαθήσουν να αυξήσουν την ποιοτική επισκεψιμότητα με αυτές τις καμπάνιες όπου οι επιλογές και τα δεδομένα είναι κορυφαία.

Νέοι στόχοι απόκτησης πελατών.

Η μεγαλύτερη αλλαγή στις καμπάνιες PMax είναι η δυνατότητα χρήσης των δεδομένων σας για να βοηθήσετε την Google να εντοπίσει (και να εξυπηρετήσει) νέους πελάτες. Οι διαφημιστές έχουν μερικές επιλογές για να διαλέξουν κατά τον εντοπισμό νέων πελατών, όπως:

Λίστες Αντιστοιχίας πελατών.

Αυτές οι λίστες χρησιμοποιούν δεδομένα πρώτου μέρους, όπως email, τηλέφωνο, όνομα, επώνυμο, χώρα και ταχυδρομικός κώδικας. Κατά τη μεταφόρτωση, η Google θα παρέχει ένα ποσοστό αντιστοίχισης που δείχνει πόσοι από τους πελάτες σας έχουν αντίστοιχο λογαριασμό Google που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη στόχευση. Σημείωση: Ενώ αυτές οι πληροφορίες PII χρησιμοποιούνται αυτήν τη στιγμή από την Google, αυτές θα χρησιμοποιηθούν μόνο για δεδομένα πρώτου μέρους. Μόλις καταργηθεί σταδιακά η υποστήριξη για cookie τρίτου μέρους, η Αντιστοιχία πελατών δεν θα υποστηρίζεται πλέον σε περιβάλλοντα τρίτων, αλλά η Google θα συνεχίσει να επιτρέπει την Αντιστοιχία πελατών σε περιβάλλοντα πρώτου μέρους, όταν ένας εκδότης έχει άμεση σχέση με έναν πελάτη.

Ετικέτες μετατροπής.

Τα pixel είναι ακόμα ζωντανά στο Google Ads και η χρήση ετικετών μετατροπής για αγορές μπορεί να βοηθήσει αυτούς τους νέους στόχους PMax να αποκλείσουν άτομα που δεν είναι νέα. Η μέθοδος αυτόματης ανίχνευσης της Google. Αυτή η μέθοδος αυτόματης ανίχνευσης είναι παρόμοια με αυτήν που χρησιμοποιήθηκε στις έξυπνες καμπάνιες Αγορών . Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Google, η νέα αυτόματη ανίχνευση στο Performance Max περιλαμβάνει την παρακολούθηση μετατροπών αγορών που ανιχνεύει η Google που είχε προηγουμένως εμφανιστεί στις Έξυπνες Αγορές, συν ότι «έχουν επίσης δημιουργήσει νέα μοντέλα μηχανικής εκμάθησης για να προβλέψουν πόσο πιθανό είναι ένας χρήστης να είναι νέος έναντι υπάρχοντος πελάτης προκειμένου ένας διαφημιστής να αναπληρώσει τα χαμηλά ποσοστά αντιστοίχισης».

Τι σημαίνει αυτό?

Η Google μπορεί να λάβει σήματα πρώτου μέρους, δεδομένα μετατροπών του Google Ads και τον εσωτερικό αυτόματο εντοπισμό τους για να προσπαθήσει να καταλάβει ποιος δεν είναι προηγούμενος πελάτης και να τους στοχεύσει. Αυτό δεν εγγυάται ότι δεν θα κάνετε επαναληπτικό μάρκετινγκ (πιθανότατα θα το κάνετε), αντίθετα, η Google θα εργαστεί απλώς για να βρει χρήστες που δεν είναι πελάτες. Σημείωση: Αυτό θα αξιοποιήσει τα παραπάνω σήματα, αλλά δεν θα εξαλείψει τους αναζητητές που αναζητούν την επωνυμία σας χρησιμοποιώντας επώνυμους όρους. Για να αποκλείσει αυτές τις αναζητήσεις, ένας διαφημιζόμενος θα πρέπει να βρει έναν εκπρόσωπο Λογαριασμού Google που μπορεί να εισαγάγει με μη αυτόματο τρόπο αρνητικούς όρους σε καμπάνιες. Μια αλλαγή ενδέχεται να έρθει σύντομα καθώς σύμφωνα με εκπρόσωπο της Google επιβεβαίωσε ότι «εργάζονται σε ένα εργαλείο για τον έλεγχο των αρνητικών λέξεων-κλειδιών σε επίπεδο λογαριασμού για λόγους ασφάλειας της επωνυμίας». Παρόμοια με άλλες καμπάνιες Μέγιστου Απόδοσης, η Google εξακολουθεί να συνιστά «να περιμένετε 4-6 εβδομάδες μετά την ενεργοποίηση μιας καμπάνιας Μέγιστου Απόδοσης για την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων». Επομένως, εξακολουθεί να είναι επιτακτική ανάγκη να δοθεί σε αυτές τις νέες καμπάνιες απόκτησης πελατών τον χρόνο και την υπομονή που απαιτείται για να πετύχουν.

Πρόσθετες νέες πληροφορίες Performance Max.

Όσοι διαφημιστές αναζητούν περισσότερη ευφυΐα σχετικά με την απόδοση της καμπάνιας θα είναι ευχαριστημένοι καθώς η Google μας δίνει λίγες περισσότερες πληροφορίες. Θα υπάρξουν δύο νέες προσθήκες στη σελίδα πληροφοριών σε μια καμπάνια PMax:

Πληροφορίες κοινού περιουσιακών στοιχείων.

Αυτές οι πληροφορίες θα βοηθήσουν τους διαφημιζόμενους να δουν πώς το κείμενο, οι εικόνες και τα στοιχεία βίντεο «αντιδρούν σε συγκεκριμένα τμήματα πελατών». Δεν υπάρχουν πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τη μορφή της εμφάνισης αυτών των πληροφοριών, αλλά θα ήταν ασφαλές να αναμένουμε ότι θα μοιάζει με άλλες αυτοματοποιημένες αναφορές, όπως οι πληροφορίες RSA. Φυσικά, ακόμη και με δεδομένα στα οποία αντηχούν τα στοιχεία, δεν υπάρχει τρόπος να στοχεύσετε ένα συγκεκριμένο τμήμα πελατών χρησιμοποιώντας το PMax, οι διαφημιστές μπορούν να αναπτύξουν μόνο σήματα κοινού.

Διαγνωστικές γνώσεις.

Οι διαφημιστές θα μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να αναδείξουν τα ζητήματα ρύθμισης που μπορεί να εμποδίζουν την απόδοση. Αυτές οι πληροφορίες θα δείξουν στους διαφημιζόμενους γιατί δεν εμφανίζονται οι διαφημίσεις, καθώς και προτάσεις για τον τρόπο διόρθωσης. Δεδομένης της έλλειψης πληροφοριών και δεδομένων που παρέχονται από τις καμπάνιες Performance Max, η προσθήκη διαγνωστικών πληροφοριών είναι ευπρόσδεκτη θερμά. Το εργαλείο αναβάθμισης με ένα κλικ κυκλοφορεί. Οι έξυπνες καμπάνιες Αγορών και Τοπικές καμπάνιες τελειώνουν και αντικαθίστανται από το Performance Max. Η Google ανακοίνωσε ότι η πολυαναμενόμενη αναβάθμιση με ένα κλικ στο Performance Max θα ξεκινήσει να κυκλοφορεί «τις επόμενες εβδομάδες». Όταν αυτό το εργαλείο είναι διαθέσιμο σε έναν λογαριασμό θα εμφανίζεται μια ειδοποίηση στους διαφημιστές. Αυτό μπορεί να βρεθεί επιπλέον στη σελίδα προτάσεων και στη σελίδα καμπανιών. Όταν πραγματοποιηθεί μια αναβάθμιση με αυτό το εργαλείο, θα δημιουργηθεί μια νέα καμπάνια Μέγιστης απόδοσης που διατηρεί τα μαθήματα από προηγούμενες καμπάνιες. Σύμφωνα με την Google, αυτές οι γνώσεις που μεταφέρονται στη νέα καμπάνια PMax θα «διατηρούν σταθερή απόδοση».

Γιατί μας νοιάζει.

Το λατρεύετε ή το μισείτε, το Performance Max είναι εδώ για να μείνει. Η δυνατότητα στόχευσης νέων χρηστών μπορεί να συμβάλει στη μείωση των λανθασμένων δαπανών και να επιτρέψει στους διαφημιστές να βρουν ένα πιο κλιμακωτό κοινό. Αν και αυτό δεν θα αφαιρέσει τους προηγούμενους επισκέπτες του ιστότοπου ή αυτούς που αναζητούν την επωνυμία σας, θα πρέπει να είναι πιο αποτελεσματικό για την απόκτηση νέων πελατών από τις τυπικές καμπάνιες PMax. Οι πρόσθετες πληροφορίες μπορεί να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση προβλημάτων ρύθμισης και μπορεί να βοηθήσουν τους διαφημιζόμενους να καθοδηγήσουν το δημιουργικό που έχει απήχηση σε συγκεκριμένα τμήματα πελατών, αν και δεν υπάρχει τρόπος στόχευσης αυτού του κοινού σε μια καμπάνια. Τέλος, η νέα μετεγκατάσταση με ένα κλικ θα πρέπει να είναι μια μεγάλη αναβάθμιση σε σχέση με μια μη αυτόματη ανακατασκευή, καθώς οι γνώσεις θα μεταφερθούν στη νέα καμπάνια PMax.   LV8-SIGNATURE-B