Ως μετρήσεις, τόσο το ποσοστό εγκατάλειψης όσο και το ποσοστό εξόδου αναφέρουν πότε και πού επισκέπτονται τον ιστότοπό σας οι επισκέπτες. Η διαφορά είναι ότι οι αναπηδήσεις αναφέρονται μόνο στην περίπτωση περιόδων σύνδεσης μιας σελίδας. Για παράδειγμα, εάν ένας επισκέπτης φτάσει στην αρχική σελίδα του ιστότοπού σας ηλεκτρονικού εμπορίου, μεταβαίνει σε μια σελίδα κατηγορίας, στη συνέχεια σε μια σελίδα προϊόντος και στη συνέχεια εγκαταλείψει τον ιστότοπο, μια "έξοδος" αποδίδεται στη σελίδα του προϊόντος και επηρεάζει το ποσοστό εξόδου του: GA-exit-scenario Σενάριο εξόδου GA   Bounce rate Ωστόσο, εάν ένας επισκέπτης φτάσει στην αρχική σελίδα του ιστότοπού σας ηλεκτρονικού εμπορίου, ρίχνει μια ματιά και δεν κάνει κλικ ή αλληλεπιδρά με τη σελίδα με οποιονδήποτε ουσιαστικό τρόπο πριν από την έξοδο, μια "αναπήδηση" αποδίδεται στην αρχική σελίδα και επηρεάζει το ποσοστό εγκατάλειψης: GA-bounce-scenario Σενάριο εγκατάλειψης GA   Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για το bounce rate (ποσοστό εγκατάλειψης) εδώ.   Ένα ακόμη πράγμα που πρέπει να λάβετε υπόψη: κάθε εγκατάλειψη είναι έξοδος, αλλά όχι κάθε έξοδος είναι μια εγκατάλειψη.   LV8-SIGNATURE-B


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *