Πριν από πέντε χρόνια, αν ρωτούσατε έναν digital marketer αν ανησυχεί για το ψεύτικο traffic θα σας κοιτούσε με απορία. Σήμερα, όμως όλο και περισσότερο βλέπουμε την ψεύτικη, αυτοματοποιημένη και κακόβουλη επισκεψιμότητα ως στρατηγική απειλή για τη λειτουργία του digital marketin, που θέτει σε κίνδυνο την αποτελεσματικότητα και βλάπτει τα αποτελέσματα των διαφημιστικών καμπανιών.  

Έως το 27% της επισκεψιμότητας του ιστότοπου σας μπορεί να είναι ψεύτικο και σκοτώνει την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ

Πρόσφατα δεδομένα που δημοσίευσε η CHEQ σε μια δείγμα με περισσότερους από 12.000 πελάτες της αποκάλυψαν ότι το 27% της συνολικής επισκεψιμότητας ιστοτόπων είναι ψεύτικη, αποτελούμενη από botnet, κέντρα δεδομένων, εργαλεία αυτοματισμού, scrapers, crawlers, proxies, click farms και απατεώνες. Η απειλή του «Fake Web» είναι τεράστια και οι marketeers το βλέπουν παντού. Στο προηγούμενο Super Bowl, 17 δισεκατομμύρια προβολές διαφημίσεων προήλθαν από bots και ψεύτικους χρήστες. Την Black Friday, το ένα τρίτο των διαδικτυακών αγοραστών δεν ήταν αληθινοί. Οι συνεργάτες του μάρκετινγκ χάνουν 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως λόγω απάτης. Ο Έλον Μασκ τόνισε πρόσφατα τις ανησυχίες του σχετικά με τα bots που μπορεί να κατακλύσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το Spotify φέρεται να υποφέρει από το δικό του πρόβλημα με τα bots. Όπου κι αν κοιτάξουν οι marketers, το Fake Web είναι εκεί και επηρεάζει τις καμπάνιες, τις διοχετεύσεις, τα δεδομένα και τα έσοδά τους.  

Σπατάλη διαφημιστικού budget σε fake clicks

Ίσως ένα από τα πιο ορατά ζητήματα για τους ειδικούς του μάρκετινγκ, ειδικά εκείνους που διαχειρίζονται καμπάνιες CPC επί πληρωμή, είναι η απάτη με κλικ. Τα ρομπότ, οι φάρμες κλικ και ακόμη και οι ανταγωνιστές εξαντλούν τους προϋπολογισμούς των διαφημίσεών τους και βλάπτουν σοβαρά την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας. Πολλοί διαφημιστές υποφέρουν από χιλιάδες, ακόμη και δεκάδες χιλιάδες πλαστά κλικ κάθε μήνα, που ισοδυναμούν με τεράστια σπατάλη δαπανών. Αλλά δεν είναι μόνο οι χαμένες δαπάνες, αλλά και οι προϋπολογισμοί που διαφορετικά θα μπορούσαν να είχαν πάει σε πραγματικούς πελάτες που πληρώνουν και θα είχαν δημιουργήσει πραγματικά έσοδα. Στην πραγματικότητα, πρόσφατα στοιχεία δείχνουν ότι 42 δισεκατομμύρια δολάρια χάνονται κάθε χρόνο σε ευκαιρίες εσόδων εξαιτίας αυτού του ζητήματος. click-fraud  

Το μεγαλύτερος πρόβλημα είναι η ποιότητα των δεδομένων

Πέρα από τη χρηματική σπατάλη, την αναποτελεσματικότητα του προϋπολογισμού, το μολυσμένο κοινό και τους ψεύτικους πελάτες, υπάρχει ένα ζήτημα που βρίσκεται πάνω από όλα,  και αυτό το ζήτημα είναι η ποιότητα των δεδομένων. Σκεφτείτε το – επιχειρήσεις ξοδεύουν τόση ενέργεια, χρόνο, προσπάθεια, πόρους και χρήματα για τη διαχείριση και την επεξεργασία δεδομένων, όλα αυτά για να μπορούν να λαμβάνουν καλύτερες τακτικές αποφάσεις σχετικά με τη βελτιστοποίηση της σελίδας προορισμού, το κοινό και τη στόχευση, καθώς και στρατηγικές αποφάσεις σχετικά με τον σχεδιασμό προϋπολογισμού και καναλιών, τον προγραμματισμό ανάπτυξης και την πρόβλεψη εσόδων. Όταν κατά μέσο όρο το 27% της επισκεψιμότητας είναι ψεύτικο, όλα αυτά τα δεδομένα παραμορφώνονται και αυτές οι αποφάσεις μπορεί να μην είναι σωστές. Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ θέλουν να εξαλείψουν αυτές τις απειλές για τη λειτουργία τους, αλλά πάνω απ 'όλα, θέλουν να οδηγήσουν σε καλύτερη αποδοτικότητα του προϋπολογισμού, καλύτερους πελάτες και υψηλότερα έσοδα, και αυτός είναι ο απώτερος στόχος της ασφάλειας του μάρκετινγκ.

Υπάρχει όμως και ευκαιρία

Η εξάλειψη αυτών των ψεύτικων clicks οδηγεί σε ένα καθαρό funnel που προσφέρει καλύτερα αποτελέσματα. Για αυτούς τους λόγους είναι σημαντικό να έχετε στο νου σας το Marketing Security... LV8-SIGNATURE-B