Ακόμα κι αν έχετε μια μικρότερη επιχείρηση ακινήτων, δεν χρειάζεται να βασίζεστε σε δεδομένα και πλατφόρμες τρίτων για να πάρετε traffic και κοινό στην real estate σελίδα σας.
Με τη διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ (PPC), μπορείτε να μεταφέρετε άτομα απευθείας στον ιστότοπό σας για ακίνητα, όπου είστε κάτοχος του μέσου και έχετε τον έλεγχο του τρόπου παρουσίασής σας.
Αυτό σημαίνει ότι αντί να εμφανίζεται η καταχώρισή σας - και ίσως να χαθεί - ανάμεσα σε έναν ωκεανό ανταγωνιστών, μπορείτε να προβάλλετε ολόκληρο το χαρτοφυλάκιό της επιχείρησής σας χωρίς να αποσπάται η προσοχή των θεατών από τις καταχωρίσεις άλλων.
PPC campaigns για Real Estate
Με τις καμπάνιες PPC μπορείτε να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας πιο αποτελεσματικά και να φέρνετε κίνητρα αγοραστές στον ιστότοπό σας. Όπως θα περίμενε κανείς σε μια τόσο ανταγωνιστική αγορά, το μάρκετινγκ παίζει τεράστιο ρόλο και οι τακτικές που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις αναπτύσσονται πάντα. Σήμερα, βλέπουμε πολλές επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν νέες τάσεις τάσεις όπως εικονική πλοήγηση, 360 φωτογραφίες, φωτογραφία και βίντεο από drone, και remarketing πελατών. Οι νέες τάσεις έρχονται και φεύγουν, αλλά η ανάγκη για έναν καλό ιστότοπο δεν αλλάζει ποτέ - και ούτε η ανάγκη για επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Και εδώ μπαίνει η πληρωμή ανά κλικ (PPC). Όπως μπορείτε να δείτε, αυτοί οι μεγάλοι ιστότοποι κυριαρχούν στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανής αναζήτησης (SERPS). Ωστόσο, η οργανική κίνηση δεν είναι ο μόνος τρόπος για να φτάσετε στην κορυφή των SERP και η PPC διαφήμιση μπορεί να σας δώσει την λύση. Μέσω μιας επιτυχημένης καμπάνιας PPC, ο ιστότοπός σας θα μπορούσε να εμφανίζεται στο επάνω μέρος της σελίδας για τις λέξεις-κλειδιά που έχετε επιλέξει, οδηγώντας ενδεχομένως σε μεγάλο όγκο επισκεψιμότητας. Το κόστος ανά κλικ αυτό υπολογίζεται με βάση δημοπρασίας και ανταγωνισμού.Επιλογή λέξεων κλειδιών για PPC καμπάνια για real estate
- Για να το κάνετε αυτό, ξεκινήστε κατανοώντας το κοινό σας.
- Ποιό είναι το προφίλ πελατών σας;
- Τι πληροφορίες αναζητούν οι δυνητικοί σας πελάτες;
- Πώς αναζητούν αυτές τις πληροφορίες;
Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας για καμπάνιες PPC που χρησιμοποιούν τοπικές λέξεις-κλειδιά
Οι φράσεις τοπικών λέξεων-κλειδιών είναι ζωτικής σημασίας για τους κτηματομεσίτες, επειδή πωλούν ένα προϊόν με σταθερή τοποθεσία. Καθώς η τοποθεσία είναι μια από τις κινητήριες δυνάμεις πίσω από τις αγορές ακινήτων, πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτές τις λέξεις στις αναζητήσεις τους. Όταν χρησιμοποιείτε φράσεις τοπικών λέξεων-κλειδιών, οι σελίδες προορισμού σας πρέπει να αντιστοιχούν στην πρόθεση αναζήτησης. Αν η διαφήμισή σας λέει "σπίτια προς πώληση στη Πετρούπολη", τότε πρέπει να τηρήσει την υπόσχεσή της. Πολλά άτομα θα κάνουν κλικ πίσω στο Google εάν εμφανίζει η landing σελίδας σπίτια προς ενοικίαση ή σπίτια έξω από τη Κυψέλη.Αποφασίζοντας ποια μορφή καμπάνιας PPC είναι η καλύτερη
Όταν ξεκινήσετε να ρυθμίσετε τις διαφημίσεις σας, θα βρείτε πολλές επιλογές μορφής. Οι επιλογές διαφέρουν ανάλογα με την πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε, αλλά για το Google, θα έχετε τις ακόλουθες επιλογές:- Διαφημίσεις αναζήτησης (Search ads): Αυτές είναι οι "παραδοσιακές" διαφημίσεις στην κορυφή του google. Αυτά είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για το real estate, επειδή σας επιτρέπουν να προσεγγίσετε ένα στοχευμένο κοινό τη συγκεκριμένη στιγμή που αναζητούν το προϊόν σας.
- Διαφημίσεις Αγορών (Shopping ads): Οι διαφημίσεις Αγορών είναι διαφημίσεις εμφανίζουν το προϊόν στην αρχή του Google. Ωστόσο, οι shopping ads χρησιμοποιούνται πιο συχνά για πολύ συγκεκριμένες αναζητήσεις, όπως «nike airmax», όπου πολλοί πωλητές πωλούν τα ίδια προϊόντα.
- Διαφημίσεις προβολής (Display ads): Οι διαφημίσεις προβολής επιτρέπουν την προβολή της καταχώρισής σας σε άλλους ιστότοπους (μέσω του AdSense). Αν και αυτός μπορεί να είναι ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος για να προσεγγίσετε ένα ευρύ κοινό, είναι πιο δύσκολο να κρίνετε πού βρίσκονται αυτά τα άτομα στο funnel, επειδή δεν έχουν πραγματοποιήσει συγκεκριμένη αναζήτηση.
- Διαφημίσεις βίντεο (Video ads): Οι διαφημίσεις βίντεο αναπαράγονται μεταξύ βίντεο στο YouTube και είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενσωματώσετε μια πιο διαδραστική πτυχή στη διαφήμισή σας. Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν το YouTube ως μηχανή αναζήτησης, επομένως είναι ένας άλλος καλός τρόπος για να προσεγγίσετε αγοραστές.
- Διαφημίσεις Gmail (Gmail ads): Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται στην κορυφή των εισερχομένων Gmail κάποιου χρήστη και σας επιτρέπουν να προσεγγίσετε ένα στοχευμένο κοινό.