Ακόμα κι αν έχετε μια μικρότερη επιχείρηση ακινήτων, δεν χρειάζεται να βασίζεστε σε  δεδομένα και πλατφόρμες τρίτων για να πάρετε traffic και κοινό στην real estate σελίδα σας.   Με τη διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ (PPC), μπορείτε να μεταφέρετε άτομα απευθείας στον ιστότοπό σας για ακίνητα, όπου είστε κάτοχος του μέσου και έχετε τον έλεγχο του τρόπου παρουσίασής σας.  Αυτό σημαίνει ότι αντί να εμφανίζεται η καταχώρισή σας - και ίσως να χαθεί - ανάμεσα σε έναν ωκεανό ανταγωνιστών, μπορείτε να προβάλλετε ολόκληρο το χαρτοφυλάκιό της επιχείρησής σας χωρίς να αποσπάται η προσοχή των θεατών από τις καταχωρίσεις άλλων.

PPC campaigns για Real Estate

Με τις καμπάνιες PPC μπορείτε να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας πιο αποτελεσματικά και να φέρνετε κίνητρα αγοραστές στον ιστότοπό σας.  Όπως θα περίμενε κανείς σε μια τόσο ανταγωνιστική αγορά, το μάρκετινγκ παίζει τεράστιο ρόλο και οι τακτικές που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις αναπτύσσονται πάντα. Σήμερα, βλέπουμε πολλές επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν  νέες τάσεις τάσεις όπως εικονική πλοήγηση, 360 φωτογραφίες, φωτογραφία και βίντεο από drone, και remarketing πελατών. Οι νέες τάσεις έρχονται και φεύγουν, αλλά η ανάγκη για έναν καλό ιστότοπο δεν αλλάζει ποτέ - και ούτε η ανάγκη για επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Και εδώ μπαίνει η πληρωμή ανά κλικ (PPC).
real estate serp ελλαδα
Παράδειγμα, Αναζήτηση αγοράς σπιτιού στο Παγκράτι
Όπως μπορείτε να δείτε, αυτοί οι μεγάλοι ιστότοποι κυριαρχούν στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανής αναζήτησης (SERPS).   Ωστόσο, η οργανική κίνηση δεν είναι ο μόνος τρόπος για να φτάσετε στην κορυφή των SERP και η PPC διαφήμιση μπορεί να σας δώσει την λύση. Μέσω μιας επιτυχημένης καμπάνιας PPC, ο ιστότοπός σας θα μπορούσε να εμφανίζεται στο επάνω μέρος της σελίδας για τις λέξεις-κλειδιά που έχετε επιλέξει, οδηγώντας ενδεχομένως σε μεγάλο όγκο επισκεψιμότητας. Το κόστος ανά κλικ αυτό υπολογίζεται με βάση δημοπρασίας και ανταγωνισμού.

Επιλογή λέξεων κλειδιών για PPC καμπάνια για real estate

  • Για να το κάνετε αυτό, ξεκινήστε κατανοώντας το κοινό σας.
  • Ποιό είναι το προφίλ πελατών σας;
  • Τι πληροφορίες αναζητούν οι δυνητικοί σας πελάτες;
  • Πώς αναζητούν αυτές τις πληροφορίες;
Σκεφτείτε το κοινό σας και γράψτε μια λίστα με όλους τους τρόπους που μπορεί να αναζητήσει την επιχείρησή σας. Για να λειτουργεί σωστά η PPC διαφήμιση, πρέπει επίσης να διασφαλίσετε ότι οι σελίδες προορισμού (landing pages) σας αντικατοπτρίζουν τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες διαφημίζετε. Οι landing pages θα πρέπει να έχει συναφές περιεχόμενο και πληροφορίες για τον επισκέπτη.   Για να φτιάξετε την λίστα με τις λέξεις κλειδιά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αρκετά εργαλεία που υπάρχουν στην αγορά είτε premium όπως το Ahrefs ή το SemRush,  είτε free όπως το Ubersuggest. ubersuggest παράδειγμα αναζήτησης Μόλις δημιουργήσετε μια λίστα λέξεων-κλειδιών, ήρθε η ώρα να την περιορίσετε, ώστε οι λέξεις-κλειδιά που προσφέρετε να είναι συναφείς τόσο για το κοινό σας όσο και για τις σελίδες στις οποίες οδηγούν. Μέρος της επιτυχίας σε αυτό είναι η κατανόηση που βρίσκεται κάποιος στο funnel. Για παράδειγμα, κάποιος που αναζητά τη λέξη-κλειδί "καλύτερα προάστια της Αθήνας" μπορεί να βρίσκεται στην αρχή του funnel, όταν η πρόθεση  του αγοραστή είναι σε πολύ χαμηλότερο στάδιο.

Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας για καμπάνιες PPC που χρησιμοποιούν τοπικές λέξεις-κλειδιά

Οι φράσεις τοπικών λέξεων-κλειδιών είναι ζωτικής σημασίας για τους κτηματομεσίτες, επειδή πωλούν ένα προϊόν με σταθερή τοποθεσία. Καθώς η τοποθεσία είναι μια από τις κινητήριες δυνάμεις πίσω από τις αγορές ακινήτων, πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτές τις λέξεις στις αναζητήσεις τους. Όταν χρησιμοποιείτε φράσεις τοπικών λέξεων-κλειδιών, οι σελίδες προορισμού σας πρέπει να αντιστοιχούν στην πρόθεση αναζήτησης. Αν η διαφήμισή σας λέει "σπίτια προς πώληση στη Πετρούπολη", τότε πρέπει να τηρήσει την υπόσχεσή της. Πολλά άτομα θα κάνουν κλικ πίσω στο Google εάν εμφανίζει η landing σελίδας  σπίτια προς ενοικίαση ή σπίτια έξω από τη Κυψέλη.

Αποφασίζοντας ποια μορφή καμπάνιας PPC είναι η καλύτερη

Όταν ξεκινήσετε να ρυθμίσετε τις διαφημίσεις σας, θα βρείτε πολλές επιλογές μορφής. Οι επιλογές διαφέρουν ανάλογα με την πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε, αλλά για το Google, θα έχετε τις ακόλουθες επιλογές:
  • Διαφημίσεις αναζήτησης (Search ads): Αυτές είναι οι "παραδοσιακές" διαφημίσεις στην κορυφή του google. Αυτά είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για το real estate, επειδή σας επιτρέπουν να προσεγγίσετε ένα στοχευμένο κοινό τη συγκεκριμένη στιγμή που αναζητούν το προϊόν σας.
  • Διαφημίσεις Αγορών (Shopping ads): Οι διαφημίσεις Αγορών είναι διαφημίσεις εμφανίζουν το προϊόν στην αρχή του Google. Ωστόσο, οι shopping ads χρησιμοποιούνται πιο συχνά για πολύ συγκεκριμένες αναζητήσεις, όπως «nike airmax», όπου πολλοί πωλητές πωλούν τα ίδια προϊόντα.
shopping ads nike airmax
  • Διαφημίσεις προβολής (Display ads): Οι διαφημίσεις προβολής επιτρέπουν την προβολή της καταχώρισής σας σε άλλους ιστότοπους (μέσω του AdSense). Αν και αυτός μπορεί να είναι ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος για να προσεγγίσετε ένα ευρύ κοινό, είναι πιο δύσκολο να κρίνετε πού βρίσκονται αυτά τα άτομα στο funnel, επειδή δεν έχουν πραγματοποιήσει συγκεκριμένη αναζήτηση.
  • Διαφημίσεις βίντεο (Video ads): Οι διαφημίσεις βίντεο αναπαράγονται μεταξύ βίντεο στο YouTube και είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενσωματώσετε μια πιο διαδραστική πτυχή στη διαφήμισή σας. Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν το YouTube ως μηχανή αναζήτησης, επομένως είναι ένας άλλος καλός τρόπος για να προσεγγίσετε αγοραστές.
  • Διαφημίσεις Gmail (Gmail ads): Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται στην κορυφή των εισερχομένων Gmail κάποιου χρήστη και σας επιτρέπουν να προσεγγίσετε ένα στοχευμένο κοινό.
Το κλειδί για αυτούς τους διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων είναι να βρείτε αυτούς που ταιριάζουν καλύτερα στους στόχους σας. Για πολλές επιχειρήσεις ακινήτων, αυτό είναι πιθανότατα οι διαφημίσεις αναζήτησης. Αυτό συμβαίνει επειδή αυτή η μέθοδος μπορεί να σας επιτρέψει να κατανοήσετε καλύτερα την πρόθεση του επισκέπτη. Για παράδειγμα αν κάποιος γράψει στο Google - "βρείτε σπίτια στη Θεσσαλονίκη" - ξέρετε ξεκάθαρα τι ψάχνουν και να κρίνετε πού βρίσκονται στο funnel σας. Με επιλογές όπως οι διαφημίσεις προβολής, μπορείτε να προσεγγίσετε ένα στοχευμένο κοινό αλλά δεν έχετε τον έλεγχο της πρόθεσης αναζήτησης. Αλλά καθώς πουλάτε κάτι πολύ συγκεκριμένο που εστιάζει στην τοποθεσία, οι διαφημίσεις αναζήτησης είναι ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε.  

Συμπέρασμα

Η διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ είναι απαραίτητη για το επιτυχημένο μάρκετινγκ ακινήτων.  Η διαφήμιση PPC είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να το κάνετε αυτό και θα μπορούσε να φέρει μεγάλο αριθμό στοχευμένων, πολύ αφοσιωμένων επισκεπτών με ισχυρή αγοραστική πρόθεση στον ιστότοπό σας. Από εκεί, έχετε τον έλεγχο του μέσου και δεν βασίζεστε σε ένα τρίτο μέρος που ελέγχει τις αλληλεπιδράσεις σας με τους πελάτες. Εάν επενδύετε σε νέες τάσεις μάρκετινγκ ακινήτων, όπως η εικονική πλoήγηση στον χώρο και φωτογραφία drone και θέλετε να μεγιστοποιήσετε την αποτελεσματικότητά τους, ένας τρόπος που μπορείτε να το κάνετε αυτό είναι να τους παρουσιάσετε μπροστά σε ένα στοχευμένο και αφοσιωμένο κοινό. Εάν χρειάζεστε βοήθεια με τις καμπάνιες PPC, επικοινωνήστε με την ομάδα μας για να δείτε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε.