Έχετε ένα αγαπημένο σλόγκαν; Ξέρετε αυτή η φράση που κολλάει στο κεφάλι σου σαν μια πιασάρικη μελωδία. Ξέρετε ότι λειτουργεί επειδή μένει μαζί σας. Το θυμάσαι, και θυμάσαι την εταιρεία στην οποία αντιπροσωπεύει. Χρειάζεται το brand σας ένα σύνθημα; Πιθανώς. Δείτε παρακάτω γιατί.

Ποιος είναι ο σκοπός ενός slogan;

Ένα καλό επιχειρηματικό σύνθημα είναι κάτι περισσότερο από μια φράση. Είναι ένα σημείο αναφοράς για το brand σας. Περιβάλλει όλα όσα υποστηρίζετε και ό, τι προσφέρετε στο κοινό. Αυτές τις μέρες τα slogan είναι πιο σημαντικά από ποτέ, καθώς έχουμε πλημμυρίσει σε οπτικά και ακουστικά μέσα, από την τηλεόραση και το ραδιόφωνο στο Διαδίκτυο και τα ψηφιακά μέσα. Ένα υπέροχο σλόγκαν συνοψίζει έξυπνα αυτό που κάνετε, εμπνέει την αφοσίωση στο κοινό σας και κολλάει μαζί τους μέχρι να χρειαστούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Το σύνθημά σας μπορεί να γραφτεί και να εκφραστεί μετά την επωνυμία σας, για να βοηθήσει τους ανθρώπους να θυμούνται τι σας ενδιαφέρει. Μπορείτε να το τοποθετήσετε αμέσως μετά ή κάτω από το όνομα ή το λογότυπό σας στον ιστότοπό σας, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στο υλικό internet marketing ή να το χρησιμοποιήσετε σε PPC διαφημίσεις. Αυτό βοηθά το σλογκαν σας να γίνει συνώνυμο με την επωνυμία σας.

Γιατί η επιχείρησή σας πρέπει να έχει σλόγκαν;

Αξίζει να αφιερώσετε χρόνο για να δημιουργήσετε ένα σλόγκαν για την επιχείρησή σας; Στις περισσότερες περιπτώσεις, ναι. Το να φτάσετε στην καρδιά της επιχείρησής σας και να βρείτε μια φράση που περιτυλίγει όλα όσα υποστηρίζετε με έναν αξέχαστο τρόπο μπορεί να γίνει ένα ισχυρό πλεονέκτημα του branding σας. Ένα υπέροχο σλογκαν βρίσκεται μαζί με το σας όνομα της επιχείρησής , το λογότυπό σας και το σχεδιασμό ιστοσελίδων. Με πολλούς τρόπους, μπορεί να ενισχύσει τη στρατηγική μάρκετινγκ της επωνυμίας  διότι:
  • Ένα σλογκαν μπορεί να σας δώσει μια αξέχαστη ταυτότητα.
  • Ένα σλογκαν παρέχει τη βάση για μια δημιουργική καμπάνια μάρκετινγκ .
  • Ένα σλογκαν μιλάει για αξίες που σας πρεσβέυουν .
  • Ένα σλογκαν σάς βοηθά να αποκτήσετε θέση στην αγορά.
  • Ένα σλογκαν βοηθά τους πελάτες να σας θυμούνται.
Αυτά είναι μόνο μερικά από τα πολλά οφέλη από τη δημιουργία ενός συνθήματος για την επιχείρησή σας. Εάν είστε πεπεισμένοι, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε να σχεδιάζετε το σύνθημά σας. san diego slogan

Πώς να δημιουργήσετε ένα σλόγκαν

Είναι δύσκολο να δημιουργήσετε ένα σύντομο και απλό slogan. Τα καλύτερα συνθήματα είναι σύντομα, ασυνήθιστα και απλά στην προφορά. Δεν είναι εύκολο, αλλά αξίζει να προσπαθήσεις να δημιουργήσεις ένα σωστό σύνθημα.

Σκεφτείτε τι κάνει την επωνυμία σας ξεχωριστή

Προτού ξεκινήσετε να δημιουργείτε ένα slogan, πρέπει να σκεφτείτε τι προσφέρει η επιχείρησή σας στον κόσμο. Μερικά πράγματα που πρέπει να ρωτήσετε περιλαμβάνουν:
  • Τι πουλάτε και γιατί έχει σημασία;
  • Τι αξίες βασίζεται στην εταιρεία σας;
  • Τι αντιπροσωπεύετε;
  • Τι αλλαγή φέρνετε στους πελάτες σας;
  • Τι αλλαγή προσπαθείτε να φέρετε στον κόσμο;
Μερικά μέρη που μπορείτε να αναζητήσετε έμπνευση περιλαμβάνουν:
  • Δήλωση αποστολής
  • οι αξίες σας
  • ιστορία της εταιρείας
  • στόχος της αγοράς και τις αξίες τους
  • στοιχεία επωνυμίας όπως γραφήματα, διαδικτυακά σεμινάρια

Προσδιορίστε τους στόχους σας

Όσον αφορά τις προσπάθειες μάρκετινγκ, θα πρέπει πάντα να ξεκινάτε με τους στόχους πωλήσεών  σας. Τι προσπαθείτε να πετύχετε; Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον και πώς θα φτάσετε εκεί; Είναι εύκολο να ξεφύγετε εδώ αν δεν μείνετε συγκεντρωμένοι. Μην εστιάζετε μόνο στον αριθμό των πωλήσεων που θέλετε να πραγματοποιήσετε. Σκεφτείτε πώς θέλετε να αισθάνονται οι πελάτες για την επωνυμία σας και ποια λύση παρέχετε πραγματικά. Σκεφτείτε αυτό - η Goodyear πουλάει ελαστικά, έτσι; Ωστόσο, όταν οι καταναλωτές αγοράζουν ελαστικά, δεν ενδιαφέρονται για το είδος του καουτσούκ ή τα χρόνια έρευνας που η εταιρεία έθεσε στην ανάπτυξη του κατάλληλου πέλματος. Οι καταναλωτές θέλουν ελαστικά που θα κρατήσουν τις οικογένειές τους ασφαλείς. Αυτός είναι ο πραγματικός σκοπός της μάρκας. Είναι σημαντικό να παραμείνετε στην ουσία της επωνυμίας σας καθώς δημιουργείτε το σύνθημά σας. Σκεφτείτε τι χρειάζετε αυτό το σύνθημα για την επωνυμία σας:
  • Τι θέλετε οι άνθρωποι να γνωρίζουν για την επωνυμία σας;
  • Ποια προϊόντα ή υπηρεσίες πρέπει να είναι το επίκεντρο;
  • Τι αξίες και οράματα θέλετε;
  • Ποια λύση προσφέρει πραγματικά η εταιρεία σας;
Αφήστε αυτές τις απαντήσεις να σας καθοδηγήσουν στο σωστό επιχειρηματικό σύνθημα.

Ξεκινήστε να γράφετε

Είτε αποφασίσετε να προσλάβετε έναν εξωτερικό σύμβουλο μάρκετινγκ είτε να το διατηρήσετε εσωτερικά και να το γράψετε μόνοι σας, το πρώτο βήμα είναι να ξεκινήσετε την ανάπτυξη ιδεών. Απλώς ξεκινήστε να γράφετε. Πόσες ιδέες μπορείτε να βρείτε; Γράψτε τα όλα. Μην περιορίσετε τον εαυτό σας.... Τώρα είναι η ώρα να αφήσουμε τις ιδέες να ρέουν. Αφήστε μια ιδέα να εμπνεύσει μια άλλη. Τολμήστε να είστε λίγο πιο εκκεντρικοί. Μην σταματάτε μέχρι να εξαντληθούν οι ιδέες. Όταν ξεκινάτε να ξεχωρίζετε, αρχίστε να σκέφτεστε την επωνυμία σας και δοκιμάστε μερικές από τις ιδέες που ακολουθούν. Πώς ακούγονται μαζί; Φανταστείτε μια διαφήμιση ραδιοφώνου ή τηλεόρασης. Περιγράψτε τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας και σκεφτείτε πώς ακούγονται αυτές οι ιδέες σλόγκαν στο τέλος αυτής της περιγραφής. Καθώς δοκιμάζετε δυνατά τα συνθήματα, ίσως αρχίσετε να αναπτύσσετε περισσότερες ιδέες. Γράψ'τα σε ένα χαρτί! Μην σταματήσετε να επεξεργαστείτε. Απλώς συνεχίστε να προσθέτετε στη λίστα.

Τολμήστε να είστε πρωτότυποι

Μπορεί να είναι δελεαστικό να βγείτε έξω και να ακούσετε άλλα συνθήματα, αλλά πιθανώς έχετε ήδη αρκετά από αυτά που κυλούν στο κεφάλι σας. Ακούμε τόσα πολλά συνθήματα που οι εγκέφαλοί μας είναι ήδη έτοιμοι να γνωρίζουν τι ακούγεται καλό και τι όχι. Η ακρόαση ή η ανάγνωση πολλών συνθημάτων ενώ δημιουργείτε τα δικά σας θα μπορούσαν να κάνουν δύο πράγματα επιζήμια για τη διαδικασία:
  1. Θα μπορούσαν να σας κάνουν να κλέψετε κατά λάθος τη δομή ή τις έννοιες άλλων συνθημάτων που αγαπάτε. Σίγουρα δεν θέλετε να ακούγεστε όπως όλοι οι άλλοι.
  2. Η είσοδος στη λειτουργία ανταγωνισμού μπορεί να καταστείλει τη δημιουργικότητά σας. Καθώς διαβάζετε τα συνθήματα των άλλων, ειδικά αυτά που θεωρείτε επιτυχημένα, ίσως αρχίσετε να κρίνετε τις ιδέες σας. Μεγάλες ιδέες αναπτύσσονται οργανικά από μόνες τους. μην αφήσετε τον ανταγωνισμό να τους καταπνίξει.

Κάντε το διαχρονικό

Τα συνθήματα πρέπει να αντέξουν στη δοκιμασία του χρόνου. Θέλετε οι άνθρωποι να συσχετίσουν την επωνυμία σας με το σύνθημά σας, που σημαίνει ότι πρέπει να παραμείνει για μεγάλο χρονικό διάστημα, ώστε να μπορούν να το ακούσουν πολλές φορές. Αυτό σημαίνει να αποφεύγετε κάτι πολύ σύγχρονο ή μοντέρνο. Κάποια πράγματα που πρέπει να αποφύγετε θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν:
  • αναπαραγωγή μιας δημοφιλούς σειράς ή τίτλου τραγουδιού
  • δημιουργώντας ένα σύνθημα πολιτικής εκστρατείας
  • αντανακλώντας μια τρέχουσα αναφορά ποπ κουλτούρας
  • χρησιμοποιώντας "νέα" αργκό
Για να δημιουργήσετε ένα διαχρονικό motto, χρησιμοποιήστε λέξεις και φράσεις που είναι παγκοσμίως κατανοητές, τουλάχιστον από τους περισσότερους ομιλητές της γλώσσας σας. Προσπαθήστε να το κρατήσετε μικρότερο και αποφύγετε τυχόν περίπλοκες φράσεις ή λέξεις. Κρατήστε το απλό, για να βεβαιωθείτε ότι αντέχει στη δοκιμασία του χρόνου.

Ζητήστε από το κοινό σας

Όπως στο ιντερνετ μάρκετινγκ, πρέπει να λάβετε υπόψη τον στόχο της αγοράς σας όταν δημιουργείτε ένα motto. Πώς μιλούν; Χρησιμοποιείτε γλώσσα και σύνταξη που είναι φυσική για το κοινό σας. Εάν ο στόχος της αγοράς σας χρησιμοποιεί ένα συγκεκριμένο στυλ Αγγλικών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συγκεκριμένο στυλ γλώσσας. Θυμηθείτε όμως τι συζητήσαμε παραπάνω. Δεν χρειάζεται να διαμορφώσετε το σύνθημά σας για να ταιριάξετε με έναν συγκεκριμένο μοντέρνο ή αργό τρόπο ομιλίας, αλλά μπορείτε να διασφαλίσετε ότι χρησιμοποιείτε τη γλώσσα στην οποία μπορεί να σχετίζεται ο στόχος της αγοράς σας. Μια άλλη πτυχή που πρέπει να θυμάστε καθώς διαμορφώνετε το σύνθημά σας είναι αυτό που είναι σημαντικό για το στόχο στο κοινό σας. Τι θέλουν από την επωνυμία σας ή από τον ανταγωνισμό σας; Τι είναι σημαντικό για αυτούς; Σκεφτείτε τι παίρνουν πραγματικά από την επωνυμία σας, αλλά σκάψτε λίγο βαθύτερα. Ποιες είναι οι φιλοδοξίες τους; Τι οραματίζονται στη ζωή τους με τη μάρκα σας; Σκεφτείτε σε αυτές τις ανάγκες και όχι μόνο στα οφέλη σας. letters for slogan

Καθαρίστε τις ιδέες σας

Ώρα να αρχίσετε να ξεσκαρτάρετε τις ιδέες σας. Μπορεί να είναι δύσκολο να αφαιρέσετε τις αγαπημένες σας ιδέες, αλλά χρησιμοποιήστε τις παραπάνω ιδέες για να αποβάλλετε συνθήματα που δεν λειτουργούν. Ποια είναι πολύ μοντέρνα ή σύγχρονα; Απορρίψτε τα. Ποια είναι σχετικά με την επωνυμία σας και δεν επαρκούν για το στόχο στο κοινό σας; Απορρίψτε τα. Πώς φαίνεται η λίστα σας τώρα; Εξακολουθείτε να έχετε πάρα πολλές ιδέες; Εάν η λίστα σας εξακολουθεί να είναι πολύ μεγάλη, ακολουθούν μερικά ακόμη φίλτρα για να διαγράψετε αυτά που δεν θα λειτουργήσουν επίσης.
  • Ποια είναι πολύ μεγάλα;
  • Ποια δεν είναι πολύ αξέχαστα;
  • Ποια ακούγονται πολύ σαν κάποιον άλλον;
  • Ποια απλώς δεν αγαπάς;
Συγκρίνετέ τα με την λίστα σας. Είναι εντάξει να έχουμε ακόμα μερικά υπέροχα. Πώς αποφασίζετε τι να κάνετε στη συνέχεια; Ας δούμε το τελευταίο βήμα.

A / B Δοκιμάστε τις κορυφαίες ιδέες σας

Έχετε ακόμη δύο ιδέες που πρέπει να λάβετε υπόψη; Εάν δεν είστε βέβαιοι ποια είναι η “μοναδική”, ήρθε η ώρα για μια δοκιμή A / B. Πώς το κάνεις αυτό; Ξεκινήστε ρωτώντας φίλους, συναδέλφους ή συνεργάτες. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μια ομάδα εστίασης. Όποια διαδρομή κι αν επιλέξετε, βεβαιωθείτε ότι έχετε παρουσιάσει κάθε μόττο στην ίδια μορφή. Για παράδειγμα:
  • Δημιουργήστε ένα επώνυμο λογότυπο με καθεμία από τις ιδέες του σλόγκαν σας.
  • Σχεδιάστε μια κεφαλίδα ενημερωτικού δελτίου με κάθε ιδέα σλόγκαν.
  • Καταγράψτε μια επίδειξη διαφήμισης με τις ιδέες για το σλόγκαν στο τέλος.
Τώρα μοιραστείτε με το κοινό σας. Σε ποιον ανταποκρίνονται καλύτερα; Υπάρχει ξεκάθαρος νικητής; Εάν όχι, λάβετε υπόψη τα σχόλια που μοιράζονται. Σκεφτείτε τα κριτήρια που αναφέρονται παραπάνω. Δεν τους άρεσε κάποιο; Δεν ήταν τόσο διαχρονικό; Ή ήταν πολύ μπερδευμένο; Λάβετε υπόψη ότι το απλό είναι συνήθως το καλύτερο.

Συμπέρασμα

Όταν πρόκειται να ξεχωρίσετε στην αγορά, το branding είναι ζωτικής σημασίας. Από τα γραφιστικά μέχρι το μόττο σας, κάθε στοιχείο πρέπει να έχει για έναν κοινό στόχο για το ποιοι είστε και για το τι είστε. Το πιο σημαντικό, πρέπει να μιλήσουν σε αυτό που ψάχνει το κοινό σας. Το σλόγκαν σας είναι ένα άλλο κομμάτι σε αυτό το παζλ. Γίνετε δημιουργικοί, αλλά μείνετε στην πορεία και δημιουργήστε το τέλειο επιχειρηματικό σλόγκαν για την επωνυμία σας. Ποιο είναι το αγαπημένο σου slogan;