Μια πρόσφατη εσωτερική μελέτη της Google διαπίστωσε ότι οι νέοι αντί να πηγαίνουν στο Google για να βρουν μέρη για φαγητό, ψάχνουν στο TikTok ή στο Instagram. Μαζί με το Meta και το Instagram, η Google ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να μοιάσει περισσότερο στο TikTok.  

Τι σημαίνει αυτό για τις επιχειρήσεις;

Περισσότερες ευκαιρίες για τις μικρές επιχειρήσεις, καθώς οι πλατφόρμες εξισώνουν τους όρους ανταγωνισμού!

google logo

Τι σχεδιάζει η Google;

Ας ξεκινήσουμε με την Google. Έχει  πάρει το μάθημά της και ξέρει πλέον ότι
"οι χρήστες δεν τείνουν να πληκτρολογούν λέξεις-κλειδιά, αλλά μάλλον αναζητούν να ανακαλύψουν περιεχόμενο με νέους, πιο καθηλωτικούς τρόπους". - αντιπρόεδρος της Google, Prabhakar Raghavan.  
Η Google βλέπει αυξημένο ανταγωνισμό από "κάθετες" εταιρείες αναζήτησης.   Για παράδειγμα, η Amazon είναι η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο για την αναζήτηση προϊόντων (το 55% των αναζητήσεων προϊόντων ξεκινά από την Amazon).   Ακόμη και οι χάρτες της Apple Maps αρχίζουν να αμφισβητούν τους χάρτες της Google. meta logo  

Τι σχεδιάζει η Meta;

Το Instagram έχει παρατηρήσει πόσο πολύ οι άνθρωποι μοιράζονται και βλέπουν περιεχόμενο βίντεο στην πλατφόρμα και αυτή την εβδομάδα εξέφρασε τα σχέδιά του να συνεχίσει να κινείται προς το περιεχόμενο βίντεο.   Ο Mark Zuckerburg δήλωσε αυτή την εβδομάδα ότι το 15% του περιεχομένου της ροής του συνιστάται από AI, αλλά η Meta σχεδιάζει να αυξήσει αυτό το ποσοστό στο 30%.   Τι σημαίνουν όλα αυτά για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων;
  • Καταρχάς, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και αναζήτησης επαναπρογραμματίζονται ώστε να προβάλλουν περιεχόμενο με βάση το ενδιαφέρον του χρήστη και όχι τη δημοτικότητα.
  Οι ιδιοκτήτες καθημερινών επιχειρήσεων έχουν τώρα την καλύτερη ευκαιρία να γίνει το περιεχόμενό τους viral, αξιοποιώντας τις νέες διαμορφώσεις των αλγορίθμων (με τον ίδιο τρόπο που οι δημιουργοί σύντομων βίντεο στο YouTube αποκτούν μεγάλη προβολή, καθώς το YouTube προσπαθεί να μεγαλώσει τους Shorts.)  
  • Δεύτερον, τώρα είναι μια καλή στιγμή να εξετάσετε τη διαφοροποίηση των πλατφορμών αναζήτησης στις οποίες βρίσκεστε.
  Αν ολόκληρη η επιχείρησή σας βασίζεται στο SEO, βρίσκεται υπό τον πλήρη έλεγχο της Google.   Αλλά τώρα που άλλες πλατφόρμες αποκτούν δύναμη αναζήτησης, μπορείτε να διαφοροποιήσετε τις πηγές οργανικής κίνησης αναζήτησης και να κάνετε την επιχείρησή σας πιο "υπερασπίσιμη".  

Συμπέρασμα

Αν έπρεπε να συμπυκνώσουμε αυτές τις πληροφορίες σε μια σύντομη συμβουλή, θα λέγαμε "κάντε βίντεο και ξεκινήστε άμεσα το TikTok".  

Εάν χρειάζεστε βοήθεια με την διαχείριση των social media της επιχείρησής σας ή να σας βοηθήσουμε με το TikTok,  η Lv8 - consulting είναι εδώ!

 

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας!

  LV8-SIGNATURE-B