Πέρυσι, το Facebook κέρδισε περισσότερα από 84 δισ. Δολάρια σε έσοδα. Από πού πιστεύετε ότι προέρχεται το μεγαλύτερο μέρος αυτών των εσόδων; Εάν μαντέψατε τις διαφημίσεις Facebook, θα έχετε δίκιο. Η διαφήμιση στο Facebook προσφέρει ατελείωτες ευκαιρίες αλληλεπίδρασης με το κοινό σας. Με το 68 τοις εκατό των Αμερικανών να συνδέονται στο Facebook κάθε ημέρα, εάν δεν διαφημίζετε στην πλατφόρμα, χάνετε μερικές μεγάλες ευκαιρίες. Τώρα που έχουμε καθορίσει την αξία του μάρκετινγκ στο Facebook, αναρωτιέστε πιθανώς πόσο κοστίζουν οι διαφημίσεις Facebook; Μια πρόσφατη μελέτη AdEspresso διαπίστωσε ότι:
  • Το μέσο κόστος ανά κλικ (CPC) είναι 0,35 $ παγκοσμίως και 0,28 $ στις ΗΠΑ
  • Το μέσο κόστος ανά Like στις ΗΠΑ είναι 0,23 $.
  • Το μέσο κόστος για εκατάσταση ανά εφαρμογή στις ΗΠΑ είναι 2,74 $.

3 παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος διαφήμισης στο Facebook

Παρόλο που δεν υπάρχει καθορισμένο κόστος ανά τύπο διαφήμισης, υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που καθορίζουν το κόστος μιας συγκεκριμένης διαφήμισης, όπως ο τύπος διαφήμισης, η υποβολή προσφορών και διάφορα άλλα στοιχεία. Παρακάτω, αναλύουμε τα διάφορα στοιχεία που λειτουργούν συλλογικά για να καθορίσουμε την τιμή της διαφήμισής σας στο Facebook.

Τύπος διαφήμισης Facebook

Η πλατφόρμα του Facebook δίνει στους διαφημιστές μια ποικιλία επιλογών για να προσεγγίσουν το κοινό που στοχεύει τους επισκέπτες του ιστότοπου σας. Όπως και οι άλλες πληρωμένες κοινωνικές καμπάνιες, όταν ξεκινάτε την καμπάνια σας στο Facebook, χρειάζεστε έναν σαφώς καθορισμένο προϋπολογισμό. Το κόστος καθορίζεται στη στρατηγική υποβολής προσφορών (θα φτάσουμε σε λίγο). Για να διασφαλίσετε ότι δεν υπερβαίνετε τον προϋπολογισμό σας, το Facebook προσφέρει επίσης δύο επιλογές ανώτατου ορίου: ένα όριο δαπανών καμπάνιας και ένα όριο δαπανών λογαριασμού. Ακολουθούν οι διαφορετικοί τύποι διαφημίσεων Facebook που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την επίτευξη των στόχων της καμπάνιας σας.

Page Post Engagement Ads:

Προσεγγίστε ένα μεγαλύτερο κοινό πέρα ​​από τη σελίδα Facebook της επιχείρησής σας χρησιμοποιώντας αυτήν την τακτική. Αυτές οι διαφημίσεις σας βοηθούν να αυξήσετε την αφοσίωση σε συγκεκριμένες αναρτήσεις, αυξάνοντας την προσέγγιση χρηστών. Δημιουργώντας περισσότερη δραστηριότητα στις αναρτήσεις σας, κερδίζετε περισσότερες επισημάνσεις "μου αρέσει" και ακόλουθους που αντιδρούν θετικά στην επωνυμία ή το περιεχόμενό σας. Ωστόσο, αυτές οι καμπάνιες μπορούν να εξαντλήσουν τον προϋπολογισμό σας, εάν δεν εφαρμοστούν αποτελεσματικά.

App Install Ads:

Αυτές οι διαφημίσεις στοχεύουν να κάνουν ακριβώς αυτό που προτείνει ο τίτλος τους - να αυξήσουν τις λήψεις εφαρμογών. Αντί να επισημαίνουν μεμονωμένες λειτουργίες, αυτές οι διαφημίσεις δείχνουν συχνά τη λειτουργία και τον σκοπό της εφαρμογής.

Video Ads:

Ιστορικά, οι διαφημίσεις βίντεο κέρδισαν 135% περισσότερη οργανική προσέγγιση στο Facebook σε σύγκριση με τους στάσιμους ομολόγους τους. Οι διαφημίσεις βίντεο στο Facebook μπορούν να εκπαιδεύσουν το κοινό σας σχετικά με την αξία ενός προϊόντος και να αυξήσουν δραστικά την προσέγγιση χρηστών.

Local Awareness Ads:

Ελπίζεις να αυξήσεις την συμμετοχή σε μια δωρεάν εκδήλωση ή άνοιγμα καταστήματος; Οι διαφημίσεις τοπικής ευαισθητοποίησης είναι ο νέος καλύτερος φίλος σας. Αυτές οι διαφημίσεις ωθούν την επωνυμία σε συγκεκριμένες περιοχές, στοχεύοντας τους χρήστες μέσω τοποθεσίας.

Offers:

Ορίζοντας τις λήψεις προσφορών εκτός ιστότοπου ως στόχο καμπάνιας, μπορείτε να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις σας με συγκεκριμένες παροτρύνσεις για δράση. Η διαφήμιση προσφοράς πρέπει να κατευθύνει το κοινό σας σε μια σελίδα προορισμού στον ιστότοπό σας που τους επιτρέπει να ολοκληρώσουν αυτήν την ενέργεια που υποσχέθηκε στην παρότρυνση για δράση.

Carousel Ads:

Οι διαφημίσεις Carousel φιλοξενούνται στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Αυτές οι διαφημίσεις σας επιτρέπουν να μοιράζεστε μια αφήγηση έως και δέκα εικόνων. Όταν γίνει σωστά, αυτές οι δημιουργικές διαφημίσεις μπορούν να αυξήσουν έως και δέκα φορές την επισκεψιμότητα μέσασε τρεις μήνες. Εάν το κοινό σας τείνει να αντιδρά θετικά σε μια διαδραστική εμπειρία, αυτές οι διαφημίσεις είναι ο τρόπος που πρέπει να ξεκινήσετε.

Image Ads:

Αν ψάχνετε για μια εύκολη διαφήμιση, οι διαφημίσεις με εικόνα είναι πιθανώς η διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσετε. Αυτά τα απλά γραφικά είναι κοινά και μπορεί να είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά. Με μια οπτικά εντυπωσιακή εικόνα και συνοδευτικό κείμενο, μπορείτε να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική διαφήμιση που ωθεί το κοινό σας να αναλάβει δράση. Ο τύπος διαφήμισης που επιλέγετε μπορεί να επηρεάσει το κόστος των διαφημίσεών σας στο Facebook - κάτι που έχει νόημα όταν θεωρείτε ότι η πώληση είναι πιο πολύτιμη από, για παράδειγμα, τη επίσκεψη μιας σελίδας. Οι διαφημίσεις που οδηγούν σε άμεσες ενέργειες (όπως εγκαταστάσεις εφαρμογής) ή οι πωλήσεις τείνουν να κοστίζουν περισσότερο από τις διαφημίσεις που στοχεύουν στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας.  

Στρατηγική υποβολής προσφορών στο Facebook

Ορίσατε έναν προϋπολογισμό και καθορίσατε ποια διαφήμιση θα λειτουργήσει καλύτερα για την επερχόμενη καμπάνια μάρκετινγκ. Και τώρα τι? Ήρθε η ώρα να βυθιστείτε στην υποβολή προσφορών. Όταν υποβάλλετε προσφορές για διαφημίσεις στο Facebook, ανταγωνίζεστε άλλους διαφημιστές για το πολύτιμο έδαφος που είναι ο διαφημιστικός χώρος του Facebook. Η πλατφόρμα χρησιμοποιεί μια δημοπρασία για να καθορίσει ποιοι χρήστες αλληλεπιδρούν με συγκεκριμένες διαφημίσεις. Πώς καθορίζει το Facebook ποιος βλέπει ποιες διαφημίσεις; Όλα ξεκινούν με την ανταγωνιστική αξία της προσφοράς σας. Αυτή η μέτρηση προκύπτει προσθέτοντας το άθροισμα της μέγιστης προσφοράς σας στη βαθμολογία ποιότητας και συνάφειας της διαφήμισής σας. Ο δείκτης ποιότητας είναι μια μέτρηση που αντιπροσωπεύει το πόσο ενδιαφέρεται ένα μέλος κοινού στη διαφήμισή σας. Το Facebook εκτιμά αυτόν τον αριθμό καθώς αποδίδει η διαφήμισή σας, σταθμίζοντας το θετικό και το αρνητικό για την εκχώρηση αυτού του αριθμού. Για να προσδιορίσει τη συνάφεια, το Facebook εκχωρεί μια βαθμολογία με βάση το αντιληπτό ενδιαφέρον του κοινού-στόχου σας. Αυτές οι μετρήσεις μπορούν να βρεθούν στο Facebook Ads Manager και μπορείτε να προσαρμόσετε το κοινό σας ανάλογα με τις ανάγκες για να επηρεάσετε τη θέση τους. Τώρα που καταλαβαίνετε τι επηρεάζει τους χρήστες που βλέπουν διαφημίσεις, ας μιλήσουμε για τους δύο τύπους προσφορών: αυτόματη και μη αυτόματη. how-much-do-facebook-ads-cost-bidding-strategies Αυτόματη: Όταν επιλέγετε αυτόματη προσφορά, το Facebook ξοδεύει ολόκληρο τον προϋπολογισμό διαφημίσεών σας για να μεγιστοποιήσει τα αποτελέσματά σας. Για όσους δεν είναι σίγουροι για την τιμή προσφοράς, το Facebook προτείνει να ακολουθήσετε αυτήν τη διαδρομή. Παρά αυτήν την πρόταση, υπάρχει περισσότερος χώρος για έλεγχο όταν κάνετε προσφορές στα χέρια σας. Μη αυτόματη: Όταν επιλέγετε μη αυτόματη προσφορά, έχετε μεγαλύτερη αυτονομία σε σχέση με την προβολή διαφημίσεων και μπορείτε να απολαύσετε καλύτερα αποτελέσματα με χαμηλότερο κόστος από ό, τι με τις αυτόματες προσφορές. Με αυτήν τη μέθοδο, έχετε επιλογές όσον αφορά τη βελτιστοποίηση της προβολής διαφημίσεων: πόσο κοστίζουν οι διαφημίσεις facebook με τη βελτιστοποίηση διαφημίσεω. how-much-do-facebook-ads-cost-with-ad-optimization Χρησιμοποιώντας μη αυτόματη υποβολή προσφορών, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε την προβολή διαφημίσεων για το συγκεκριμένο επιθυμητό αποτέλεσμα. Το σύστημα παράδοσης και η δημοπρασία του Facebook βελτιστοποιούν την επιθυμητή ενέργεια εντός κάθε στόχου της καμπάνιας. Κατά την μη αυτόματη υποβολή προσφορών για ενέργειες όπως μετατροπές ή κλικ, υπάρχουν δύο επιλογές για να επιλέξετε από το μέγιστο ή το μέσο όρο: πόσο κοστίζουν οι διαφημίσεις facebook με μη αυτόματη καταχώριση. facebook manual Με τη Μέγιστη προσφορά, ορίζετε την υψηλότερη δυνατή τιμή που θα πληρώσετε για ένα αποτέλεσμα. Με τη Μέση προσφορά, η τιμή σας κυμαίνεται ως μέσος όρος, όχι ανώτατο όριο, προσφέροντάς σας μεγαλύτερη ευελιξία για να προσεγγίσετε το κοινό που θέλετε. Η αυτόματη υποβολή προσφορών μπορεί να είναι μια καλύτερη επιλογή εάν μόλις ξεκινήσετε, αλλά η μη αυτόματη υποβολή προσφορών παρέχει περισσότερο έλεγχο. Εάν είστε νέοι, προτείνω να ξεκινήσετε με την αυτόματη υποβολή προσφορών - μπορείτε να ορίσετε έναν μέγιστο προϋπολογισμό για να αποφύγετε τις υπερβολικές δαπάνες.  

Πως υπολογίζεται το κόστος διαφήμισης στο Facebook;

Οι διαφημίσεις του Facebook πωλούνται σε περιβάλλον δημοπρασίας, πράγμα που σημαίνει ότι το κόστος της διαφήμισης στο Facebook καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από την προσφορά και τη ζήτηση. Όταν δημιουργείτε μια διαφημιστική καμπάνια στο Facebook, έχετε πρόσβαση σε πολλά εργαλεία και ρυθμίσεις που σας βοηθούν να ελέγξετε το κόστος διαφήμισης στο Facebook. Μπορείτε να δείτε το κόστος των διαφημίσεων στο Facebook με δύο τρόπους: πόσα χρήματα θέλετε να δαπανήσετε σε μια καμπάνια ή πόσα θέλετε να δαπανήσετε ανά αποτέλεσμα. Μπορείτε να ελέγξετε άμεσα το ποσό που θέλετε να δαπανήσετε σε μια διαφημιστική καμπάνια στο Facebook, για παράδειγμα 5 € την εβδομάδα ή 5.000 € την εβδομάδα, αλλά δεν μπορείτε να ελέγξετε άμεσα το κόστος κάθε αποτελέσματος που λαμβάνετε (για παράδειγμα μια αγορά, μια λήψη ή ένα κλικ). Το Facebook διαθέτει εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να ελέγξετε το κόστος ανά αποτέλεσμα σε ένα βαθμό, αλλά δεν είναι προφανές εάν θα έχετε σταθερά αποτελέσματα για το επιθυμητό κόστος. πως-λειτουργει-η-δημοπρασια-στις-facebook-διαφημισεις- Υπάρχουν τρεις παράγοντες που συνιστούν το κόστος για τη διαφήμιση στο Facebook: η δημοπρασία (προσφορά & ζήτηση), η αξία που λαμβάνουν οι χρήστες του Facebook από τη διαφήμισή σας και τα εκτιμώμενα ποσοστά δράσης. Ο στόχος του Facebook είναι να αυξήσει τον χρόνο που περνούν οι χρήστες τους στο Facebook και πάρα πολλές κακές διαφημίσεις στις ειδήσεις των χρηστών θα συμβάλουν στην αποχώρηση των χρηστών. Έτσι, εάν έχετε μια διαφήμιση που δεν αποδίδει καλά επειδή δεν αρέσει στους χρήστες, θα πρέπει να πληρώσετε περισσότερα στο Facebook για να την παραδώσουν στους χρήστες τους. Από την άλλη πλευρά, εάν δημιουργήσετε μια διαφήμιση που αρέσει στους ανθρώπους, δεν θα χρειαστεί να πληρώσετε τόσα πολλά για τη διαφήμιση επειδή βοηθάτε να γίνει το Facebook να προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία για τους χρήστες τους. Το Facebook χρησιμοποιεί μια σειρά από διαφορετικές μεθόδους για τη μέτρηση της αξίας των χρηστών, δύο από αυτές είναι η αναλογία αρνητικών προς θετικών αντιδράσεων στη διαφήμισή σας και ο αριθμός των χρηστών που αποκρύπτουν ή αναφέρουν τη διαφήμισή σας. Ο άλλος παράγοντας είναι το εκτιμώμενο ποσοστό δράσης που είναι μια μέτρηση της αναμενόμενης αξίας διαφημιζόμενου. Το Facebook το μετρά ως επί το πλείστον με βάση το πόσο καλά η διαφήμισή σας επιτυγχάνει τον στόχο που έχετε θέσει για αυτήν. Συνήθως, εάν μια διαφήμιση έχει καλή απόδοση, αυτό σημαίνει ότι αρέσει η διαφήμιση στον χρήστη. υπολογισμός-για-κόστος-στις-facebook-διαφημισεις- Ως διαφημιζόμενος, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να ορίσετε τον προϋπολογισμό για τις καμπάνιες σας και να εστιάσετε στην εύρεση του κατάλληλου κοινού για το προϊόν σας και τη δημιουργία των καλύτερων διαφημίσεων που μπορείτε. Το να κάνετε καλά αυτά τα δύο πράγματα θα μειώσει το κόστος των διαφημίσεών σας στο Facebook.  

Πόσο κοστίζει η διαφήμιση στο instagram;

Ομοίως ακριβώς τα ίδια, μιας και το Instagram αποτελεί μέλος του Facebook ισχύουν και στην περίπτωση του Instagram. Δηλαδή το κόστος διαφήμισης πάντοτε μεταβάλετε ανάλογα την προσφορά και την ζήτηση.  

Κόστος διαφήμισης Facebook: KPI για παρακολούθηση

Για να αξιολογήσετε την απόδοση μιας διαφήμισης στο παρελθόν, υπάρχουν πολλά KPI που μπορείτε να δείτε, όπως: Κόστος ανά κλικ (CPC) και Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR): Από το CPC, μαθαίνετε πόσο κοστίζει το μέσο κλικ από τη διαφήμισή σας στο Facebook στον ιστότοπό σας. Το CTR αντιπροσωπεύει το ποσοστό των ατόμων που αλληλεπίδρασαν με τον ιστότοπό σας μετά από αλληλεπίδραση με τη διαφήμισή σας στο Facebook. Με υψηλό CPC, θα θέλετε να ελέγξετε το CTR. Αν δείτε χαμηλό CTR, αυτό σημαίνει ότι το δημιουργικό σας δεν λειτουργεί, έχετε επιλέξει λάθος τύπο διαφήμισης για χρήση στο κοινό σας ή η στόχευσή σας είναι απενεργοποιημένη. Αυτές οι μετρήσεις χρησιμεύουν ως δείκτες επιτυχίας. Ελέγξτε τα συχνά για να βεβαιωθείτε ότι δεν υπερβαίνετε τα κλικ που δεν οδηγούν σε ενέργεια. Κόστος ανά ενέργεια: Οι ενέργειες μπορούν να λάβουν πολλές διαφορετικές φόρμες: αναπαραγωγή βίντεο, κλικ, συμπλήρωση φόρμας. Αξιολογώντας το CPA της διαφήμισής σας, μπορείτε να λάβετε έναν αρκετά καλό δείκτη απόδοσης. Εάν μπορείτε να μειώσετε αυτό το CPA, μπορείτε να προβλέψετε περισσότερες μετατροπές και να αυξήσετε τα έσοδα με την ίδια δαπάνη διαφήμισης. Για μια πιο ολοκληρωμένη κατανόηση του CPA, μετρήστε το παράλληλα με τις δαπάνες και τη συχνότητα του συνόλου διαφημίσεων. Μεμονωμένα, οι μετρήσεις διαφημίσεων σας δίνουν ένα πλακίδιο. Συλλογικά όμως, σας δίνουν το μωσαϊκό της πραγματικής αξίας της διαφήμισής σας. Ποσοστό μετατροπής: Το ποσοστό μετατροπών σας είναι το ποσοστό των ατόμων που ολοκλήρωσαν τον κύκλο πωλήσεων αλληλεπιδρώντας με τη διαφήμισή σας και τελικά πραγματοποιώντας μια αγορά. Το ποσοστό μετατροπών σας είναι η πιο σημαντική μέτρηση. Σας ενημερώνει πραγματικά εάν επιτυγχάνετε τους στόχους σας. Παρόλο που υπάρχουν πολλές μετρήσεις που μπορείτε να βρείτε μέσω του πίνακα ελέγχου διαφημίσεων στο Facebook, αυτές οι τρεις παρέχουν πληροφορίες σχετικά με πολύτιμα σημεία δεδομένων που μπορούν να σας πουν εάν έχετε υπερβολική δαπάνη στην καμπάνια διαφημίσεων στο Facebook.

Τι πρέπει να ξοδέψετε σε διαφημίσεις Facebook;

Το ποσό που πρέπει να ξοδέψετε σε διαφημίσεις Facebook σχετίζεται με την επιχείρηση που προωθείτε και τους συγκεκριμένους στόχους τους. Ωστόσο, υπάρχουν μερικοί παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τον προσδιορισμό ενός οριστικού αριθμού, συμπεριλαμβανομένου του προϋπολογισμού σας και των συνολικών στόχων μάρκετινγκ. Σε γενικές γραμμές, ένας προϋπολογισμός μάρκετινγκ θα πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 5 τοις εκατό και 12 τοις εκατό των εσόδων. Εάν θέλετε να κάνετε επιθετικό marketing, ίσως είστε πιο κοντά στο 12%. Αν ψάχνετε για συνεχή ανάπτυξη, πιθανότατα πλησιάζετε σε αυτό το 5%.

Πόσο κοστίζουν οι διαφημίσεις στο Facebook - διαχωρισμός προϋπολογισμού μάρκετινγκ για το κόστος διαφήμισης στο facebook

Ο προϋπολογισμός διαφήμισης στο Facebook πρέπει να χωριστεί σε τρεις ενότητες. pie-chart-facebook
  • 20 τοις εκατό στην αφοσίωση, την εκπαίδευση και τη δημιουργία κοινού
  • 60 τοις εκατό για την προώθηση της προσφοράς σας και τη δημιουργία μετατροπών
  • 20 τοις εκατό σε remarketing
Η κατανομή του προϋπολογισμού σας με αυτόν τον τρόπο διαφοροποιεί τις διαφημίσεις σας, οπότε χρησιμοποιείτε διαφημίσεις δημιουργίας δυνητικών πελατών και περιεχομένου μαζί για να οδηγήσετε την επιτυχία των διαφημίσεων στο Facebook. Θα πρέπει επίσης να λάβετε υπόψη τους γενικούς στόχους σας. Αν ο στόχος σας είναι να αυξήσετε τις πωλήσεις, ίσως είναι λογικό να ξοδέψετε περισσότερα χρήματα για να αυξήσετε τις πωλήσεις υψηλότερα. Από την άλλη πλευρά, εάν θέλετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, είναι προτιμότερο να έχετε έναν καθορισμένο προϋπολογισμό ανά μήνα και να επανεκτιμάτε περιστασιακά.

Συμπέρασμα

Με το 73% των χρηστών Facebook των Ηνωμένων Πολιτειών να συνδέονται καθημερινά, η πλατφόρμα κοινωνικών μέσων αξίζει σίγουρα μια δεύτερη ματιά. Είτε είστε νέοι για τη διαφήμιση στο Facebook ή ένας έμπειρος βετεράνος της πλατφόρμας, η επιλογή της σωστής μορφής διαφήμισης για τη στρατηγική μάρκετινγκ μπορεί να δημιουργήσει ή να καταστρέψει την καμπάνια. Αφού επιλέξετε και βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις σας, ήρθε η ώρα να αφήσετε τον προϋπολογισμό σας να σας καθοδηγήσει. Παρακολουθήστε την απόδοσή σας μέσω των μετρήσεων που συζητήθηκαν παραπάνω και μην φοβάστε να κάνετε δοκιμές.