fbpx
bounce rate
Posted by: lv8gr Category: SEO, Technology Tags: , Comments: 0

Το ποσοστό εγκατάλειψης του ιστότοπού σας θα εξαρτηθεί από διάφορους παράγοντες, με βασικούς παράγοντες:

1.Ο τύπος της κίνησης που προσελκύετε.

Οι επισκέπτες του ιστότοπού σας αναζητούν συγκεκριμένα την εταιρεία σας ή αναζητούν πληροφορίες; Άτομα που είναι εξοικειωμένα με εσάς θα αναπηδούν λιγότερο από αυτά που βρίσκονται σε λειτουργία συλλογής πληροφοριών. Εάν είστε κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, η επισκεψιμότητά σας έχει υψηλή «εμπορική πρόθεση» (δηλαδή έχουν τη διάθεση να αγοράσει;), ή απλά ερευνούν μελλοντικές αγορές;

2. Οι πηγές κίνησής σας.

Οι επισκέπτες που προέρχονται από τα αποτελέσματα αναζήτησης Google τείνουν να “αναπηδούν” πολύ λιγότερο από τους επισκέπτες από το Facebook, για παράδειγμα. Οι άνθρωποι έχουν πολύ διαφορετικά μυαλά όταν εργάζονται ή παίζουν τρόπους.
Οι σελίδες που επισκέπτονται οι επισκέπτες σας. Οι σελίδες ιστολογίου τείνουν να έχουν υψηλότερα ποσοστά εγκατάλειψης από τις σελίδες προϊόντων ή υπηρεσιών, για παράδειγμα. Εάν οι άνθρωποι έρχονται κατευθείαν στην αρχική σας σελίδα, δεν θα πρέπει να αναπηδούν. Ωστόσο, εάν οδηγούν σε μια παλιά ανάρτηση ιστολογίου που δεν συνδέεται με οτιδήποτε άλλο στον ιστότοπό σας, θα πρέπει να περιμένετε υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη δημιουργία ιστολογίων βελτιστοποιημένων για μετατροπές.


3. Ο σχεδιασμός και η διάταξη του ιστότοπού σας.

Οι ιστότοποι που είναι δύσκολο να περιηγηθείτε, προκαλούν σύγχυση ή φαίνονται παλιομοδίτικοι, τείνουν να έχουν υψηλότερα ποσοστά εγκατάλειψης από τους νέους καθαρούς, εύχρηστους, φιλικούς προς κινητά ιστότοπους. Είναι ο ιστότοπός σας κάτι που οι άνθρωποι θέλουν να δουν; Εάν όχι, θα φύγουν.


4. Η σαφήνεια του μηνύματός σας.

Είναι αμέσως προφανές τι κάνετε και ποιος είναι το κοινό-στόχος σας; Οι άνθρωποι είναι απασχολημένοι και αποσπούν την προσοχή, οπότε αν δεν μπορούν να βρουν την απάντηση που αναζητούν, δεν θα κυνηγήσουν για να την βρουν – θα φύγουν. Αυτή είναι μια από τις πιο υποτιμημένες αιτίες υψηλών ποσοστών εγκατάλειψης.


5. Η ταχύτητα και η χρηστικότητα του ιστότοπού σας.

Οι ιστότοποι με αργή φόρτωση έχουν υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης και χαμηλά ποσοστά μετατροπών. Είναι τόσο απλό. Σύμφωνα με την Google, το 53% των χρηστών κινητών εγκαταλείπουν έναν ιστότοπο που διαρκεί περισσότερο από τρία δευτερόλεπτα για τη φόρτωση

Κατά γενικό κανόνα, στοχεύετε σε ποσοστό εγκατάλειψης ιστότοπου κάτω του 40%. Μεταξύ 40% και 55% είναι συνήθως εντάξει, ενώ το 55-65% δείχνει σημαντικό περιθώριο βελτίωσης. Εάν το ποσοστό εγκατάλειψης είναι πάνω από 90% ή κάτω από 20%, αυτό συχνά υποδηλώνει σφάλμα παρακολούθησης ή εγκατάστασης κώδικα.


Αυτός είναι ένας απλός και γενικός κανόνας, και υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις όπου μπορεί να είναι απολύτως εντάξει να υπάρχει υψηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης από αυτά τα στοιχεία.

Leave a Reply

Έχεις απορίες;
Κλείσε ραντεβού τώρα και λύσε όλες σου τις απορίες!
Κλείσε ραντεβού!
No Thanks