Αρχικά ας ορίσουμε τι είναι το ποσοστό εγκατάλειψης Bounce Rate σε ένα site.

Ορισμός

Όπως μας εξηγεί η Google, Μια εγκατάλειψη είναι μια περίοδος σύνδεσης σε μία σελίδα στον ιστότοπό σας. Στο Analytics, μια εγκατάλειψη υπολογίζεται συγκεκριμένα ως μια περίοδος σύνδεσης που ενεργοποιεί μόνο ένα μεμονωμένο αίτημα στον διακομιστή του Analytics, όπως όταν κάποιος χρήστης ανοίγει μία σελίδα στον ιστότοπό σας και κατόπιν την εγκαταλείπει χωρίς να ενεργοποιήσει κάποιο άλλο αίτημα στον διακομιστή του Analytics κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης περιόδου σύνδεσης.
Με απλά λόγια είναι το ποσοστό των χρηστών που βρέθηκαν στην ιστοσελίδας σας, αλλά αντί να περιηγηθούν περαιτέρω, αποχώρησαν από αυτήν εντός 3 δευτερολέπτων. τι είναι το bounce rate  

Από ποιους λόγους επηρεάζεται

Το ποσοστό εγκατάλειψης Bounce Rate του ιστότοπού σας θα εξαρτηθεί από διάφορους παράγοντες, με βασικότερους:  

1. Ο τύπος της κίνησης που προσελκύετε.

Οι επισκέπτες του ιστότοπού σας αναζητούν συγκεκριμένα την εταιρεία σας ή αναζητούν πληροφορίες; Άτομα που είναι εξοικειωμένα με εσάς θα αναπηδούν λιγότερο από αυτά που βρίσκονται σε λειτουργία συλλογής πληροφοριών. Εάν είστε κατάστημα eshop, η επισκεψιμότητά σας έχει υψηλή «εμπορική πρόθεση» (δηλαδή έχουν τη διάθεση να αγοράσει;), ή απλά ερευνούν μελλοντικές αγορές;  

2. Οι πηγές κίνησής σας.

Οι επισκέπτες που προέρχονται από τα αποτελέσματα αναζήτησης Google τείνουν να "αναπηδούν" πολύ λιγότερο από τους επισκέπτες από το Facebook, για παράδειγμα. Οι άνθρωποι έχουν πολύ διαφορετικά "μυαλά" όταν εργάζονται σε σχέση με  όταν παίζουν video games.

3. Οι σελίδες που επισκέπτονται οι επισκέπτες σας.

Οι σελίδες ιστολογίου τείνουν να έχουν υψηλότερα ποσοστά εγκατάλειψης από τις σελίδες προϊόντων ή υπηρεσιών, για παράδειγμα. Εάν οι άνθρωποι έρχονται κατευθείαν στην αρχική σας σελίδα, δεν θα πρέπει να αναπηδούν. Ωστόσο, εάν οδηγούνται σε μια παλιά ανάρτηση ιστολογίου που δεν συνδέεται με οτιδήποτε άλλο στον ιστότοπό σας, θα πρέπει να περιμένετε υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης.  

4. Ο σχεδιασμός και η διάταξη του ιστότοπού σας.

Οι ιστότοποι που είναι δύσκολο να περιηγηθείτε, προκαλούν σύγχυση ή φαίνονται παλιομοδίτικοι, τείνουν να έχουν υψηλότερα ποσοστά εγκατάλειψης από τους νέους καθαρούς, εύχρηστους, φιλικούς προς κινητά ιστότοπους. Είναι ο ιστότοπός σας κάτι που οι άνθρωποι θέλουν να δουν; Εάν όχι, θα φύγουν. Εσείς έχετε ένα καλά σχεδιασμένο και όμορφο site ;

5. Η σαφήνεια του μηνύματός σας.

Είναι αμέσως προφανές τι κάνετε και ποιος είναι το κοινό-στόχος σας; Οι άνθρωποι είναι απασχολημένοι και κάτι στο site τους αποσπά την προσοχή, και δεν μπορούν να βρουν την απάντηση που αναζητούν, δεν θα ψάξουν για να την βρουν - αλλά θα φύγουν. Αυτή είναι μια από τις πιο υποτιμημένες αιτίες υψηλών ποσοστών εγκατάλειψης.

6. Η ταχύτητα και η χρηστικότητα του ιστότοπού σας.

Οι ιστότοποι με αργή φόρτωση έχουν υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης και χαμηλά ποσοστά μετατροπών. Είναι τόσο απλό. Σύμφωνα με την Google, το 53% των χρηστών κινητών εγκαταλείπουν έναν ιστότοπο που διαρκεί περισσότερο από τρία δευτερόλεπτα για τη φόρτωση.  

Ποιο είναι ένα καλό ή κακό bounce rate;

Κατά γενικό κανόνα, στοχεύετε σε ποσοστό εγκατάλειψης ιστότοπου κάτω του 40%. Μεταξύ 40% και 55% είναι συνήθως εντάξει, ενώ το 55-65% δείχνει σημαντικό περιθώριο βελτίωσης. Εάν το ποσοστό εγκατάλειψης είναι πάνω από 90% ή κάτω από 20%, αυτό συχνά υποδηλώνει σφάλμα παρακολούθησης ή εγκατάστασης κώδικα. Αυτός είναι ένας απλός και γενικός κανόνας, και υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις όπου μπορεί να είναι απολύτως εντάξει να υπάρχει υψηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης από τον παραπάνω κανόνα.  

Θέλετε να σας βοηθήσουμε με την εξέλιξη της επιχείρησής σας;

Κλείστε ένα ραντεβού σήμερα μαζί μας!

  LV8-SIGNATURE-B


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *