Μιλήστε μαζί μας για:
Email Marketing Expert / Consultant on Demand
Η εύρεση και πρόσληψη ταλέντων για email marketing μπορεί να είναι δύσκολη. Η εκπαίδευση και η διατήρησή τους είναι ακόμη πιο δύσκολη. Η lv8 έχει λύσει το πρόβλημά σας. Είτε αναζητάτε έναν αποκλειστικό συνεργάτη για μάρκετινγκ μέσω email είτε μια ολόκληρη ομάδα ειδικών μέσω email, μπορούμε να σας βοηθήσουμε.

Όταν ακούτε τον όρο email marketing, μπορεί να σκεφτείτε ένα πράγμα...Ένα ενοχλητικό διαφημιστικό email στα εισερχόμενά σας. Αλλά αν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λαμβάνετε είναι ενοχλητικά, είναι πιθανό να μην έρχονται την κατάλληλη στιγμή, να σας στοχεύουν εσφαλμένα ή να μην είναι εξατομικευμένα σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά σας.
Όταν κάνετε σωστά το μάρκετινγκ μέσω email, μπορεί να αποφέρει αστρονομικά αποτελέσματα για την επιχείρησή σας.
Email Marketing Strategy
Email Campaign Management
Email Marketing Automation
Email Template Production
Η lv8 έχει βοηθήσει δεκάδες εταιρίες να καλύψουν την ανάγκη τους για email marketing, μπορούμε να κάνουμε το ίδιο για εσάς.
Στην lv8 εστιάζουμε στον πελάτη και στα αποτελέσματα με τρεις τρόπους.
1. Γνωρίζουμε τον ανταγωνισμό σας, γι' αυτό θα σας ρωτήσουμε για τον ανταγωνισμό σας και θα δημιουργήσουμε μια προσαρμοσμένη στρατηγική μάρκετινγκ μέσω email που οδηγεί σε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.
2. Κάνουμε έρευνα ανταγωνισμού. Θέλουμε να γνωρίζουμε τα πάντα για τον κλάδο σας, για να δημιουργήσουμε μια επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ μέσω email.
Θέλουμε να μάθουμε πόσα ξοδεύουν οι άνθρωποι στον κλάδο σας ετησίως, ποιο είναι το κοινό σας και πολλά άλλα.
Όσο περισσότερα γνωρίζουμε για τον κλάδο σας, τόσο καλύτερα μπορούμε να δημιουργήσουμε την τέλεια καμπάνια μάρκετινγκ μέσω email.
3. Μαθαίνουμε για το κοινό σας. Το κοινό σας είναι το πιο σημαντικό μέρος της εξίσωσης. Χωρίς να μάθουμε γι' αυτό, δεν θα καταλάβουμε πώς να τους προωθήσουμε με επιτυχία τα προϊόντα σας.
Θα σας ρωτήσουμε για θέματα όπως γενική ηλικιακή ομάδα, άνδρες ή γυναίκες, γεωγραφική τοποθεσία και άλλα. Αυτό θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε πώς πρέπει να φαίνονται τα email σας, τον τόνο που πρέπει να προωθούν και τον καλύτερο τρόπο για να πουλήσετε τα προϊόντα σας και να ενημερώσετε το κοινό σας σε μορφή που βασίζεται σε email.
Μπορεί να είναι δύσκολο να βρείτε μια εταιρεία μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που να κατανοεί την επιχείρησή σας, τον κλάδο σας, τον ανταγωνισμό σας και τους στόχους σας.
Κάποιοι από τους λόγους να μας εμπιστευτείτε είναι:
1. Αποκτήστε έναν αποκλειστικό συνεργάτη που γνωρίζει το brand σας, την επιχείρηση σας, τον κλάδο και τους στόχους σας.
3. Αποκτήστε πρόσβαση στην τεχνολογική πλατφόρμα μας για πελάτες που παρακολουθεί πωλήσεις και έσοδα που παράγονται από κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
2. Λάβετε μια προσαρμοσμένη στρατηγική που βασίζεται στους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους σας, καθώς και αναφορές που καλύπτουν τους βασικούς δείκτες απόδοσης (KPI).
Τα διάφορα είδη email που παρέχουμε είναι τα εξής:
1. Email καλωσορίσματος.
Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καλωσορίσματος είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξετε στο κοινό σας ότι έχετε λάβει το αίτημά του να συμμετέχει στα email σας και ότι είστε ενθουσιασμένοι για αυτό!
2. Κάτι ξέχασες στο καλάθι σου.
Οι αγοραστές εγκαταλείπουν συχνά το καλάθι τους— και το email είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κλείσετε επιτέλους τη συμφωνία.
Σε αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα θέλετε να υπενθυμίσετε στον παραλήπτη τι άφησε στο καλάθι του και να του προσφέρετε ένα κουμπί που τον μεταφέρει στη σελίδα προορισμού όπου μπορούν να αγοράσουν.
3. Εκπτωτικά και προωθητικά κουπόνια.
Ένα από τα πιο δημοφιλή είδη διαφημιστικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι αυτό που περιλαμβάνει κουπόνια και ειδικές προσφορές. Οι πελάτες σας είναι πολύ πιο πιθανό να έρθουν στο κατάστημά σας ή να αγοράσουν κάτι διαδικτυακά, εάν έχουν ένα κουπόνι για έξτρα έκπτωση.
4. Email "Μας έλειψες". Αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενημερώνουν τους "ξεχασιάρηδες" πελάτες σας ότι εξακολουθούν να βρίσκονται στη λίστα σας και τους δελεάζουμε με νέα προϊόντα και ειδικές προσφορές.
Για παράδειγμα, εάν κάποιος πελάτης δεν έχει ψωνίσει εδώ και δύο μήνες, ένα από αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα τους βοηθούσε να τους να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας ή να έρθουν στο κατάστημά σας.
5. Εβδομαδιαία ή μηνιαία ενημερωτικά emails.
Ένας από τους πιο συνηθισμένους τρόπους για να μείνετε σε επαφή με τη λίστα των συνδρομητών σας είναι με εβδομαδιαία ή μηνιαία ενημερωτικά emails.
Αυτού του είδους τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας διευκολύνουν να κρατάτε τους χρήστες ενημερωμένους για τα τελευταία γεγονότα στην εταιρεία σας.
Το email marketing είναι μια έξυπνη επένδυση για μερικούς λόγους, όπως:
1. ROAS 44:1 (ή 44 € για κάθε 1 €) είναι η μέση απόδοση επένδυσης για το μάρκετινγκ μέσω email
2. Το 59% των ανθρώπων λέει ότι το email επηρεάζει τις αποφάσεις αγοράς τους.
3. Στο 61% των ανθρώπων αρέσουν τα εβδομαδιαία διαφημιστικά email.
4. 10-60 λεπτά είναι ο χρόνος που αφιερώνουν οι άνθρωποι κάθε εβδομάδα κοιτάζοντας email.
Οι άνθρωποι εμπιστεύονται και χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο δημιουργεί 50% περισσότερες πωλήσεις από οποιαδήποτε άλλη μέθοδο δημιουργίας δυνητικών πελατών.
Μπορούμε να εξατομικεύσουμε τα email σας με διάφορους τρόπους.
1. Θέμα.
2. Όνομα πελάτη.
3. Αναφορά σε παλαιότερες αγορές.
4. Ανάλογα την γεωγραφική περιοχή.
5. Μπορεί να σας ενδιαφέρει.
Οι παράγοντες που επηρεάζουν την τιμολόγηση της εταιρείας μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιλαμβάνουν τον αριθμό των ενημερωτικών δελτίων που αποστέλλονται, την πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε και την πολυπλοκότητα του σχεδιασμού του email σας.
Το εύρος όπου οι μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις επενδύουν συνήθως είναι 300 έως 2000 € το μήνα στο μάρκετινγκ μέσω email.
“Τα λεφτά είναι στην λίστα.”