Μιλήστε μαζί μας για:
Φανταστείτε ότι έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα όπου πουλάτε προσαρμοσμένα μπλουζάκια. Χιλιάδες χρήστες περιηγούνται στον ιστότοπό σας καθημερινά αναζητώντας το κατάλληλο προϊόν για αγορά. Ελέγχουν τις διαθέσιμες επιλογές, προσθέτουν στο καλάθι αγαπημένα αντικείμενα, προχωρούν στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς και, στη συνέχεια, εγκαταλείπουν το καλάθι.
Αρχίζεις να αναρωτιέσαι γιατί. Λείπει κάτι ή είναι ασαφές; Δεν ξέρετε αν ο ιστότοπός σας χρειάζεται κάποια επιδιόρθωση ή σημαντικό επανασχεδιασμό.
Οι ειδικοί μας μπορούν να αναλύσουν διεξοδικά το προϊόν σας, να πραγματοποιήσουν δοκιμές χρηστικότητας, να εντοπίσουν τα βασικά ζητήματα και να προτείνουν τα σωστά επόμενα βήματα για τη βελτίωση της απόδοσής του στο διαδίκτυο.

Βελτιώστε τις πωλήσεις σας
Δείξτε επαγγελματική παρουσία
Βελτιώστε την απόδοση του ιστοτόπου σας
Ο έλεγχος UX που αναφέρεται επίσης ως έλεγχος ευχρηστίας , είναι η διαδικασία αξιολόγησης της διεπαφής χρήστη ενός ιστότοπου ή μιας εφαρμογής για κινητά. Είναι ένα εύχρηστο εργαλείο για όσους θέλουν να εντοπίσουν προβλήματα χρηστικότητας στα ψηφιακά προϊόντα τους. Μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να εντοπίσετε προβληματικές περιοχές που κάνουν τους χρήστες να εγκαταλείψουν το ταξίδι τους και να φύγουν. Για παράδειγμα, ένας έλεγχος UX στο ηλεκτρονικό κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να αποκαλύψει ότι οι χρήστες δεν έχουν πληροφορίες σχετικά με την παράδοση του προϊόντος. Μπορεί επίσης να αποκαλύψει ότι οι επιλογές πληρωμής είναι περιορισμένες και οι χρήστες δεν ξέρουν πώς να πληρώσουν. Επιπλέον, εάν η σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς φορτώνει ατελείωτα, οι χρήστες πιθανότατα θα την κλείσουν σε λίγα δευτερόλεπτα. Ως αποτέλεσμα, αυτά τα ζητήματα θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε υψηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού αγορών σε έναν ιστότοπο.
Ενώ ένας έλεγχος UX δεν μπορεί να λύσει άμεσα όλα τα προβλήματα σε έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να απαντήσει σε ορισμένες βαθιές ερωτήσεις: Πού αντιμετωπίζουν οι χρήστες δυσκολίες στην κατανόηση της πλοήγησης ή της λειτουργικότητας;Τι λένε τα δεδομένα για τη συμπεριφορά των χρηστών και τις ανάγκες τους;Τι μπορεί να αλλάξει σε έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή για τη βελτίωση της επιχειρηματικής του απόδοσης; .
Ο έλεγχος ευχρηστίας θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τα βασικά προβλήματα στο προϊόν σας, τα οποία, εάν αντιμετωπιστούν, μπορούν να αυξήσουν τα ποσοστά μετατροπής του προϊόντος σας, να βελτιώσουν τη χρηστικότητά του και να αντιμετωπίσουν τις αντιρρήσεις των χρηστών σας. Ως εξειδικευμένη εταιρεία σχεδιασμού, βοηθήσαμε πολλές εταιρείες να εκτελέσουν την αξιολόγηση UX για να κατανοήσουν τι εμποδίζει τους πελάτες τους από τη μετατροπή. Με βάση την εμπειρία μας, 5 δοκιμές χρήστη είναι αρκετές για να ανακαλύψετε το 80% των προβλημάτων χρηστικότητας.
Το κόστος ενός τεχνικού ελέγχου ιστότοπου ξεκινά συνήθως από περίπου 1.000 €, αλλά αυτό εξαρτάται από την πολυπλοκότητα και το μέγεθος της ιστοσελίδας σας επιχείρησή σας. Ανάλογα με την πολυπλοκότητα και το μέγεθος, μπορεί να κυμαίνεται από 1.000€ έως 10.000€
Ανάλογα με το μέγεθος του ιστότοπού σας, ο σωστός έλεγχος μπορεί να διαρκέσει από 2-6 εβδομάδες για να ολοκληρωθεί.
Απαιτείται η δέουσα επιμέλεια κατά την πραγματοποίηση σημαντικών αλλαγών σε οποιονδήποτε ιστότοπο και ένας ειδικός UX designer πρέπει να διεξαγάγει ενδελεχή έρευνα για να κάνει ακριβείς, αποτελεσματικές συστάσεις.
Sed elementum cursus ante in suscipit. Etiam a arcu consequat, vehicula nisi in, efficitur lectus. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. In eu lectus ultricies, pellentesque libero vitae, dictum erat.
“Είναι πολύ πιο εύκολο να διπλασιάσετε την επιχείρησή σας διπλασιάζοντας το ποσοστό μετατροπής παρά διπλασιάζοντας την επισκεψιμότητά σας.”