Η TikTok και η Shopify, η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, δήλωσαν την Τρίτη ότι συνεργάζονται για να προσθέσουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ψωνίζουν απευθείας στην εφαρμογή TikTok για πρώτη φορά. Το TikTok είναι σε μεγάλο βαθμό γνωστό ως εφαρμογή βίντεο που παρέχει ψυχαγωγία και memes. Οι χρήστες δεν μπορούσαν να αγοράσουν προϊόντα απευθείας στην εφαρμογή, παρόλο που το TikTok διαθέτει πολλούς influencers που συχνά μιλούν για ρούχα, μακιγιάζ και προϊόντα σπιτιού. Αντ 'αυτού, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν προϊόντα στο TikTok μόνο μέσω διαφημίσεων στην εφαρμογή. Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας, οι έμποροι Shopify που συμμετέχουν σε ένα πιλοτικό πρόγραμμα θα μπορούν να προσθέσουν μια καρτέλα αγορών στα προφίλ τους και να συνδέονται με προϊόντα εντός των αναρτήσεων του TikTok. Το Shopify δήλωσε ότι αναμένεται να επεκτείνει τη λειτουργία σε όλους τους εμπόρους του αυτό το φθινόπωρο. Το TikTok ενώνεται με το Instagram και το Facebook προσφέροντας αγορές εντός εφαρμογής, μέρος μιας μεγαλύτερης στροφής προς αυτό που είναι γνωστό ως κοινωνικό εμπόριο-αγοράζοντας προϊόντα απευθείας μέσα από μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων-καθώς οι δημιουργοί αναζητούν νέους τρόπους για να κερδίσουν χρήματα από το κοινό τους. «Το κοινωνικό εμπόριο είναι σημαντικό γιατί είναι η νέα πλατεία της πόλης» όπου οι καταναλωτές πηγαίνουν για να βρουν και να αγοράσουν νέα προϊόντα, δήλωσε ο Harley Finkelstein, πρόεδρος του Shopify, σε μια συνέντευξη. Η μετάβαση στις αγορές εντός εφαρμογής αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν ήδη την εφαρμογή για να βρουν προϊόντα, δήλωσε ο Μπλέικ Τσάντλι, πρόεδρος παγκόσμιων επιχειρηματικών λύσεων του TikTok. Η εφαρμογή ενέπνευσε τα δύο τρίτα των χρηστών να ψωνίζουν ακόμη και όταν δεν το σχεδίαζαν, σύμφωνα με μια έρευνα που πραγματοποίησε το TikTok το φθινόπωρο με τον ερευνητή αγοράς του Λονδίνου Walnut Unlimited. tiktok συνεργασία με shopify image 2 Το hashtag #tiktokmademebuyit έχει 4,6 δισεκατομμύρια προβολές. Ένας από τους εμπόρους που είναι μέρος του νέου πιλοτικού προγράμματος είναι η Kylie Cosmetics, η μάρκα μακιγιάζ και περιποίησης της Kylie Jenner, η οποία έχει δύο εκατομμύρια ακόλουθους στο TikTok. Ο προσωπικός λογαριασμός της Kylie Jenner στο TikTok έχει 34,9 εκατομμύρια followers. "Η δυνατότητα να ψωνίζω τα προϊόντα μου απευθείας σε αυτές τις πλατφόρμες είναι τόσο σημαντική γιατί εκεί πηγαίνει πρώτα το κοινό μας." Το Shopify δήλωσε ότι οι πωλήσεις στα κανάλια κοινωνικού εμπορίου - συμπεριλαμβανομένων των TikTok, Facebook, Instagram, Snapchat και Pinterest - αυξήθηκαν κατά 76 % από τον Φεβρουάριο του 2020 έως τον Φεβρουάριο του 2021. Συνολικά, το Shopify συνεργάζεται με 1,7 εκατομμύρια εμπόρους.

Σχόλιο lv8 - Consulting:

Και κάπως έτσι καταφέρνεις να χτίσεις μια εταιρία τρισεκατομμυρίων... Τρομερή κίνηση MAT από το TikTok. Εσύ έχεις λογαριασμό στο TikTok? Αν όχι δεν ξέρεις τι χάνεις! Αν χρειάζεστε βοήθεια στην διαχείριση του TikTok λογαριασμού σας είμαστε εδώ να σας βοηθήσουμε! Ή κλείσε μια απευθείας κλήση με την ομάδα διαχείρισης social media
LV8-SIGNATURE-B