Σε αυτό το άρθρο θα διαβάσετε όσα πρέπει να γνωρίζετε για το digital marketing, επίσης γνωστό ως internet marketing με σκοπό να βοηθήσετε την επιχείρησή σας ή την επωνυμία σας να αυξήσει την επισκεψιμότητα, τους δυνητικούς πελάτες και τις πωλήσεις της. Το internet marketing είναι ο πιο φθηνός τρόπος για να φτάσετε στην αγορά-στόχο σας, ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησής σας. Αλλά τι είναι το internet marketing, πραγματικά;  

Ορισμός του internet marketing

Επίσης, ονομάζεται digital marketing, το online μάρκετινγκ είναι η διαδικασία προώθησης μιας επιχείρησης ή μιας μάρκας και των προϊόντων ή των υπηρεσιών της μέσω του διαδικτύου χρησιμοποιώντας εργαλεία που βοηθούν στην προώθηση της κυκλοφορίας, των δυνητικών πελατών και των πωλήσεων.   Το online marketing είναι ένας αρκετά ευρύς όρος που περιλαμβάνει μια σειρά από τακτικές και στρατηγικές μάρκετινγκ – όπως περιεχόμενο, email, αναζήτηση, πληρωμένα μέσα και πολλά άλλα. Αυτές τις μέρες, ωστόσο, το μάρκετινγκ διαδικτύου χρησιμοποιείται εναλλακτικά με το “μάρκετινγκ περιεχομένου” aka content marketing.   Γιατί; Επειδή το content marketing είναι το μάρκετινγκ του παρόντος και του μέλλοντος που στοχεύει στις ανάγκες του κοινού σας.   Το Content Marketing Institute ορίζει το content marketing ως: «Μια στρατηγική προσέγγιση marketing που επικεντρώνεται στη δημιουργία περιεχομένου για την προσέλκυση και διατήρηση ενός κοινού .   digital marketing and statistics

Digital Marketing - Content Marketing vs κλασσικής διαφήμισης

Ποια είναι η εξέλιξη από το παραδοσιακό μάρκετινγκ; Η παραδοσιακή διαφήμιση επικεντρώνεται στην ώθηση μηνυμάτων στον καταναλωτή για αύξηση πωλήσεων. Αλλά συχνά είναι ενοχλητική και δεν οδηγούν σε αύξηση των πωλήσεων. Ξέρετε πώς είναι οι παραδοσιακές διαφημίσεις του διαδικτύου, επειδή βομβαρδίζεστε κάθε μέρα. Σκεφτείτε τηλεοπτικές διαφημίσεις, ads και banners.   παραδοσιακη διαφημιση Οι διαφημίσεις αυτές ενδέχεται να εξακολουθούν να λειτουργούν σε ορισμένα μέρη. Ωστόσο, οι χρήστες του Διαδικτύου μπορούν απλώς να κάνουν κλικ μακριά από διαφημίσεις, εάν δεν θέλουν να τις δουν. Αυτό ακριβώς συμβαίνει. Σύμφωνα με μια έκθεση του PageFair, 615 εκατομμύρια συσκευές που χρησιμοποιούνται σήμερα χρησιμοποιούν ad blockers. Επιπλέον, η χρήση αποκλεισμού διαφημίσεων αυξήθηκε κατά 30% μόνο το 2016. Το ξέρετε, το ξέρω, το ξέρουν όλοι. Οι διαφημίσεις είναι ενοχλητικές. Και, δεν είναι ο τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές προτιμούν να μαθαίνουν πλέον για νέα προϊόντα.   Αντί των επιχειρήσεων να βομβαρίζουν με διαφημίσεις το κοινό τους, πρέπει να ακολουθήσουν μια διαφορετική, πιο ήπια προσέγγιση. Το μάρκετινγκ περιεχομένου και το social media marketing και το email marketing είναι ακριβώς αυτό. Οι εταιρίες που το χρησιμοποιούν δημοσιεύουν περιεχόμενο που εμπνέει, καθοδηγεί ή επιλύει ένα πρόβλημα για το κοινό τους.   Εάν οι επισκέπτες αποκομίσουν κάτι χρήσιμο από το περιεχόμενο, θα επιστρέψουν. Τέλος, οι καταναλωτές μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τη μάρκα οργανικά και να μοιράζονται το περιεχόμενό τους στα κοινωνικά μέσα. Η εμπιστοσύνη χτίζεται.   Αυτοί οι πιστοί επισκέπτες μπορούν στη συνέχεια να μετατραπούν σε δυνητικούς πελάτες και πωλήσεις – φυσικά. Αυτό είναι το βασικό του online marketing / content marketing.  

Γιατί internet marketing?

Το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο έχει δείξει αποδεδειγμένη επιτυχία ξανά και ξανά. Ακολουθούν ορισμένα στατιστικά στοιχεία για να σας βοηθήσουν να μάθετε γιατί το internet marketing είναι τόσο αποτελεσματικό: Εάν είστε μια μικρή επιχείρηση με ένα site, θα έχετε 126% αύξηση των leads από τους ανταγωνιστές σας χωρίς site. Εν κατακλείδι…λειτουργεί.  

5 Παραδείγματα περιεχομένου... μεγάλες αποδόσεις

Επειδή όταν το περιεχόμενο είναι πραγματικά καλό, μπορεί να κάνει καταπληκτικά πράγματα.

Δημοσιεύσεις και άρθρα ιστολογίου

blog post Ένας από τους πιο συνηθισμένους τύπους είναι αναρτήσεις ιστολογίου και άρθρα. Ένα blog, με χαμηλό κόστος, διότι σας δίνει τη βάση για πολλές αναρτήσεις, σελίδες και περιεχόμενο που όλα δείχνουν πίσω στον ιστότοπό σας.   Σκεφτείτε ένα blog ως ένα δέντρο. Οι μεμονωμένες αναρτήσεις ιστολογίου σας είναι τα κλαδιά που φτάνουν στις γωνίες του internet και των μηχανών αναζήτησης. Οι χρήστες μπορούν να βρουν τα άρθρα σας στις μηχανές αναζήτησης, ακόμη και μέσα από email marketing, και στην συνέχεια να περιηγηθούν και στο online κατάστημά σας. Το αποτέλεσμα? Αφιερωμένοι επισκέπτες και πελάτες.  

Infographics - Γραφήματα

Τα γραφήματα είναι διασκεδαστικοί, οπτικοί τρόποι παρουσίασης πολύτιμων πληροφοριών. Χρησιμοποιούνται διαγράμματα, γραφήματα, εικόνες για να εξηγήσουν έννοιες στους πελάτες σας. Αυτός ο τύπος περιεχομένου είναι εύκολος και γίνεται να κοινοποιηθεί εξίσου εύκολα στα social media.   anatomy of content marketeer

Case Studies

Μια άλλη δημοφιλής και αποτελεσματική μορφή περιεχομένου είναι τα case studies.   Σε γενικές γραμμές, ένα case study είναι μια σε βάθος ματιά σε κάποια ενέργεια που ολοκλήρωσε η επιχείρησή σας με μετρήσιμα αποτελέσματα για την επιτυχία για τους πελάτες.   case study lv8

Podcasts

Για όσους από εσάς βαριέστε να γράψετε ένα άρθρο ή ένα case study, υπάρχουν και τα podcasts εκεί έξω. Είναι παρόμοια με τις ραδιοφωνικές εκπομπές, εκτός από το ότι οι άνθρωποι μπορούν να τις κατεβάσουν και να ακούσουν επεισόδια όποτε θέλουν. podcast

Videos

Το video marketing είναι ότι το πιο hot κυκλοφορεί αυτή την στιγμή στον χώρο του marketing. Μέχρι το 2021, τα βίντεο θα αποκτήσουν το 82% της συνολικής κίνησης στο Διαδίκτυο Κάθε μέρα, πάνω από 500 εκατομμύρια ώρες βίντεο καταναλώνεται στο YouTube Είναι εύκολο να καταλάβετε γιατί κυριαρχούν τα βίντεο. Τα βίντεο είναι απλά στην κατανάλωση, είναι διασκεδαστικά και μπορούν εύκολα να μοιραστούν στα social media.    

Τι χρειάζεται να ξεκινήσετε το Internet Marketing;

Ώστε θέλετε να ξεκινήσετε;;; Μην βιάζεστε χρειάζεστε να δούμε μερικά βήματα πρώτα.

Στρατηγική

Το digital marketing χωρίς στρατηγική θα αποτύχει χωρίς πλάνο. Πρέπει να έχετε μια κατεύθυνση, ένα σχέδιο και τα σωστά εργαλεία για να μετρήσετε την πρόοδό σας εάν περιμένετε να φτάσετε οπουδήποτε. Ακολουθούν οι βασικές βασικές αρχές στρατηγικής marketing περιεχομένου:  

Στόχοι.

Πρέπει να ξέρετε πού θέλετε να πάτε και πώς θα είναι η επιτυχία για εσάς , προτού μπορέσετε να για να φτάσετε εκεί. Όταν τελικά αρχίσετε να δημιουργείτε περιεχόμενο, πρέπει να γνωρίζετε σε ποιον μιλάτε και να προσαρμόσετε τη φωνή της επωνυμίας σας για την σωστή προώθηση.  

Λέξεις κλειδιά και έρευνα.

Μόλις μάθετε γιατί και ποιος, πρέπει να βρείτε τον τρόπο. Πώς θα προσεγγίσετε το κοινό σας; Τι θέλουν να μάθουν, ποια προβλήματα πρέπει να λύσουν;   Ερευνήστε λέξεις-κλειδιά για στόχευση ώστε να βρεθούν στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης και βρείτε θέματα που έχουν εγγενές ενδιαφέρον για τους πελάτες σας προτού δημιουργήσετε οποιοδήποτε περιεχόμενο.  

Περιεχόμενο.

Τι είδους περιεχόμενο θα δημιουργήσετε; Πόσο συχνά θα δημοσιεύσετε; Πού θα δημοσιεύσετε;  

Δημιουργία περιεχομένου.

Μόλις έχετε θέματα, λέξεις-κλειδιά ξεκινήστε να δημιουργήστε περιεχόμενο. Ωστόσο, εάν το περιεχόμενό σας δεν έχει κάτι πραγματικά καλό, σπαταλάτε το χρόνο σας.  

Προώθηση περιεχομένου σε Social Media.

Το περιεχόμενό σας θα σας βοηθήσει να επιτύχετε τους στόχους σας αν το προωθήσετε με σωστό τρόπο και στρατηγική.   internet marketing

Search Engine Optimization (SEO)

Όταν χρησιμοποιείτε SEO aka Search Engine Optimization με μάρκετινγκ περιεχομένου, μπορείτε να πάτε πιο μακρυά. Αυτά τα δύο κομμάτια μαζί ενισχύουν την οργανική σας (ανάγνωση: δωρεάν) προσέγγιση και προβολή στο Διαδίκτυο. Το SEO περιλαμβάνει μια ποικιλία τεχνικών που σας βοηθούν να φτάσετε σε αύξηση στην ορατότητα στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERPs) του διαδικτύου. Ο πρωταρχικός στόχος του καλού SEO είναι να κατατάξετε τις σελίδες του ιστότοπού σας στην πρώτη σελίδα του Google. Ακολουθούν ορισμένες βασικές τεχνικές SEO που θα βοηθήσουν το περιεχόμενό σας να ευρετηριαστεί και να καταταχθεί στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης:  

Λέξεις-κλειδιά στρατηγικής τοποθέτησης

– Θα πρέπει να τοποθετήσετε τη λέξη-κλειδί στην επικεφαλίδα, στους υπότιτλους, στο περιεχόμενο και στη μετα-περιγραφή για να βοηθήσετε την Google να εντοπίσει αμέσως το θέμα.

Ένας καλά σχεδιασμένος, καλά οργανωμένος ιστότοπος

– Η Google εξετάζει πόσο χρήσιμος είναι ο ιστότοπός σας ή πόσο εύκολο είναι για τους χρήστες να κάνουν κλικ, να βρουν αυτό που ψάχνουν και να διαβάσουν το περιεχόμενό σας.  

Καθαρισμός διευθύνσεων URL σελίδας

– Η δομή διευθύνσεων URL για τις σελίδες σας δεν πρέπει να είναι ασταθής (δηλ. Http://yourdomain.com/blog/content123xyz-asdfkla). Πρέπει να είναι απλές και ευανάγνωστες (δηλαδή http://yourdomain.com/blog/how-to-do-seo).

Πληρωμένη Διαφήμιση PPC και Social Media Marketing

  Η οργανική αναζήτηση προσφέρει μεγάλο όφελος. Σας δίνει επίσης το όφελος της έμφυτης εμπιστοσύνης που έχουν οι άνθρωποι στα αποτελέσματα της Google. Ωστόσο, η επένδυση σε πληρωμένη αναζήτηση, PPC, δίνει μια νέα αύξηση στην διαφήμιση σας.adwords Ακολουθούν μερικά παραδείγματα από το Search Engine Land:
  • Χρησιμοποιήστε πληρωμένη αναζήτηση για επαναληπτικό μάρκετινγκ σε επισκέπτες που βρήκαν τον ιστότοπό σας μέσω οργανικής αναζήτησης και προσαρμόστε τις διαφημίσεις βάσει της εμπειρίας τους.
  • Δοκιμάστε διαφορετικές εκδόσεις αντιγράφου διαφήμισης (δοκιμές A / B) για να δείτε ποια έχει την καλύτερη απόδοση.
  • Η πληρωμένη αναζήτηση δίνει αύξηση στην ορατότητά στο διαδίκτυο σας με τρόπους που η οργανική αναζήτηση δεν το προσφέρει.
  • Ο συνδυασμός πληρωμένης αναζήτησης και μάρκετινγκ περιεχομένου σάς προσφέρει ένα καλύτερο σύνολο μάρκετινγκ.
Η οργανική και πληρωμένη επισκεψιμότητα, όπως Google και Facebook Ads μπορεί να συνδυαστεί για να σας προσφέρει μεγαλύτερη ορατότητα και καλύτερα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης στο διαδίκτυο, η οποία μπορεί να αυξήσει τους δυνητικούς πελάτες και τις πωλήσεις σας.  

Συμπέρασμα

Το internet marketing είναι ένας σίγουρος δρόμος για την επιτυχία στο διαδίκτυο αρκεί να δείξετε την υπομονή και να παραμείνετε στο πλάνο που έχετε ορίσει! Θέλετε να σας βοηθήσουμε;  

Επικοινωνήστε μαζί μας!

LV8-SIGNATURE-B