Υπάρχουν δεκάδες παραμέτρους που πρέπει να λάβουν υπόψη οι επιχειρηματίες κατά την έναρξη μιας νέας εταιρείας, από το λογότυπο  έως το προϊόν έως τη συσκευασία. Το όνομα της επιχείρησης, ωστόσο, μπορεί να είναι το πιο σημαντικό από όλα. Υπάρχουν εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πάτε παραπέρα ​​για να ξεχωρίσετε. Το σωστό όνομα - branding μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε ακριβώς αυτό, να κάνετε το βήμα παραπάνω.  Σε αυτό το άρθρο, θα καλύψουμε τις κορυφαίες συμβουλές μας για την επιλογή μιας επωνυμίας που τραβάει το βλέμμα, και θα δείξουμε μερικά παραδείγματα για το πώς μοιάζει μια εξαιρετική εταιρική επωνυμία, και ακόμη και να σας δείξουμε έναν "έξυπνο" τρόπο για να αποκτήσετε γρήγορα πολλές ιδέες για το όνομα της επιχείρησης σας.

8 συμβουλές για να επιλέξετε ένα όνομα επιχείρησης

Το όνομα της επιχείρησής σας μπορεί να είναι σχεδόν οτιδήποτε θέλετε. Εφόσον είναι νόμιμο και δεν χρησιμοποιείται ήδη, μπορείτε να το κάνετε. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές βέλτιστες πρακτικές στις οποίες συμφωνούν οι περισσότεροι νομικοί και ειδικοί στο internet marketing. Προτείνουμε τις ακόλουθες συμβουλές για να βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας ξεκινά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.   samsung branding  

1. Βεβαιωθείτε ότι το όνομα της επιχείρησης δεν προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα ή εμπορικά σήματα- trademarks

  Το πρώτο βήμα στην επιλογή μιας επωνυμίας επιχείρησης είναι να βεβαιωθείτε ότι δεν παραβιάζει πνευματικά δικαιώματα ή εμπορικά σήματα. Μπορείτε να αναζητήσετε αρχεία πνευματικών δικαιωμάτων και εγγραφές εμπορικών σημάτων στο διαδίκτυο. Θα συνιστούσα να προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα και να βεβαιωθείτε ότι είναι δυνατή η εμπορική ονομασία της επωνυμίας σας, σε συνεργασία με κάποιον νομικό. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα φέρει το μέλλον. Ακόμα κι αν σκοπεύετε να διατηρήσετε την επιχείρησή σας μικρή, σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα να διασφαλίσετε ότι είναι δυνατή η κατοχύρωση πνευματικών δικαιωμάτων και εμπορικών σημάτων της επωνυμίας σας. Αν δεν το κάνετε αυτό, μπορεί να έχετε προβλήματα στο μέλλον. Πάρτε για παράδειγμα την Apple. Όταν ο Steve Jobs ξεκίνησε την εταιρεία, επέλεξε το όνομα της Apple επειδή ήταν οπαδός των Beatles (η δισκογραφική τους ονομασία Apple Records). Δεν υπήρχε καμία σύγκρουση αρχικά επειδή οι δύο εταιρείες λειτουργούσαν σε εντελώς χωριστές βιομηχανίες. Ωστόσο, όταν η Apple ξεκίνησε το iPod και το κατάστημα iTunes και άρχισαν να δραστηριοποιούνται στον ίδιο κλάδο, ο Jobs γρήγορα βρέθηκε αντιμέτωπος με αγωγή για καταπάτηση πνευματικών δικαιωμάτων.  

2. Βεβαιωθείτε ότι δεν έχει ήδη ληφθεί το όνομα της επιχείρησης

Αυτή η συμβουλή δεν είναι πυρηνική φυσική, αλλά είναι σημαντικό να αναφερθεί. Στην ιδανική περίπτωση, το όνομα της επιχείρησής σας θα είναι μοναδικό και δεν θα χρησιμοποιείται από οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση που υπάρχει. Τουλάχιστον, δεν πρέπει να χρησιμοποιείται με κανέναν τρόπο από άλλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο σας. Μια γρήγορη αναζήτηση Google μπορεί να σας βοηθήσει εδώ. Εάν εμφανιστούν αποτελέσματα που υποδηλώνουν ότι μια άλλη εταιρεία χρησιμοποιεί ήδη το όνομά σας, είτε ως επωνυμία επιχείρησης είτε ως όνομα ενός από τα προϊόντα τους, τότε ήρθε η ώρα να επιστρέψετε στο βήμα 1.  

3. Βεβαιωθείτε ότι το όνομα της επιχείρησης είναι περιγραφικό

Θέλετε οι πελάτες να έχουν μια ιδέα για το τι κάνει η επιχείρησή σας μόνο ακούγοντας το όνομά σας. Δεν χρειάζεται να ξέρετε τίποτα για το TripAdvisor για να γνωρίζετε ότι ανήκει στον ταξιδιωτικό κλάδο ή ότι η Burger King πουλάει μπιφτέκια. Ωστόσο, μην είστε τόσο περιγραφικοί που το όνομά σας είναι βαρετό.  

4. Βεβαιωθείτε ότι το αντίστοιχο όνομα τομέα είναι διαθέσιμο

Η δημιουργία ενός λαμπρού ονόματος επιχείρησης είναι μόνο η αρχή. Προτού μπορέσετε να δεσμευτείτε πλήρως, βεβαιωθείτε ότι υπάρχει ένα αντίστοιχο όνομα domain. Εάν είναι, αγοράστε το αμέσως. Εάν όχι, σκεφτείτε να βρείτε ένα άλλο όνομα επιχείρησης. Η κατοχή ενός ονόματος domain που αντιστοιχεί ακριβώς στην επωνυμία σας μπορεί να αποτελέσει πραγματική ώθηση, ειδικά όταν πρόκειται για SEO. Υπάρχουν πολλές στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εάν το όνομα domain σας δεν είναι διαθέσιμο. Η προσθήκη επιπλέον λέξεων ή η επέκταση του ονόματος της επωνυμίας σας στο URL είναι μια λύση.  

5. Γίνετε δημιουργικοί

  Μην φοβάστε να φτιάξετε κάτι. Σχεδόν τα τρία τέταρτα (72 τοις εκατό) των καλύτερων εμπορικών ονομάτων χρησιμοποιούν κατασκευασμένες λέξεις ή ακρωνύμια. Υπάρχουν δύο λόγοι για αυτό. Πρώτον, οι υπάρχουσες λέξεις σημαίνουν ήδη κάτι για πολλούς από τους πιθανούς πελάτες σας. Θα πρέπει να αποφασίσετε αν αυτό είναι καλό ή κακό. Δεύτερον, οι ανταγωνιστές μπορεί να χρησιμοποιούν τις ίδιες ή παρόμοιες λέξεις. adidas branding  

6. Μην επιλέξετε όνομα επιχείρησης που είναι δύσκολο να προφέρετε ή να συλλαβίζετε

Θα θέλατε να είναι εύκολη η επωνυμία σας για όλους. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν λέξεις που είναι αδύνατο να γραφτούν λάθος. Εάν οι πελάτες δεν μπορούν εύκολα να αναζητήσουν την επιχείρησή σας αφού ακούσουν το όνομά σας φωνητικά, υπάρχει μια καλή πιθανότητα να χάσετε δυνητικούς πελάτες.  

7. Ρωτήστε πρώτα φίλους

Πείτε το όνομα της επιχείρησής σας στους φίλους και την οικογένειά σας και λάβετε τα σχόλιά τους προτού το δεσμεύσετε. Παρόλο που μπορεί να πιστεύετε ότι έχετε κοιτάξει το όνομά σας από κάθε οπτική γωνία, υπάρχει πιθανότητα να χάσατε κάτι. Εάν δεν είστε ακόμα σίγουροι για το όνομα μιας επιχείρησης, δώστε στους χρήστες μια σύντομη λίστα με τις ιδέες σας και ζητήστε τους να επιλέξουν τις αγαπημένες τους. Εάν όλοι συμφωνήσουν για το ίδιο, μπορεί να βρήκατε το νέο σας όνομα.  

8. Κρατήστε το απλό και εύκολο να το θυμάστε

  Τα μεγάλα, περίπλοκα ονόματα των επιχειρήσεων είναι ... δύσκολα... Όσο πιο σύντομο, πιο ελκυστικό και πιο αξιομνημόνευτο είναι το όνομά σας, τόσο το καλύτερο. Προσπαθήστε να το κρατήσετε κάτω από 20 χαρακτήρες για χάρη της διεύθυνσης URL σας και αποφύγετε το συνδυασμό περισσότερων από τριών διαφορετικών λέξεων. Επίσης αποφύγετε την χρήση παύλας (-) ανάμεσα στις λέξεις.  

Παραδείγματα μεγάλων (και καλών) επιχειρηματικών ονομάτων

Καλές οι συμβουλές και οι οδηγίες αλλά το καλύτερο είναι τα παραδείγματα. Γι 'αυτό έχουμε συντάξει τέσσερα παραδείγματα μεγάλων εταιρικών ονομάτων παρακάτω, μαζί με μια περιγραφή του τι τα κάνει τόσο καλά. Ας ελπίσουμε ότι αυτά θα σας δώσουν ιδέες και ώθηση.  

Google

google logo Η τελική επωνυμία της Google ήταν το αποτέλεσμα ενός ορθογραφικού λάθους από έναν υπάλληλο. Στο τέλος, λειτούργησε εξαιρετικά. Το όνομα είναι ελκυστικό, δημιουργικό και τυχαίο. Το "Google" είναι επίσης εύκολο να γράψετε, να θυμάστε και να προφέρετε.

Lego

lego logo Το Lego είναι ένας απλοποιημένος συνδυασμός των Δανέζικων λέξεων leg godt που σημαίνει "παίξτε καλά". Επίσης, το Lego σημαίνει επίσης «έβαλα μαζί», οπότε το όνομα λειτουργεί σε δύο επίπεδα. Το όνομα δεν είναι μόνο περιγραφικό για τη μητρική αγορά της Δανίας, αλλά επίσης ακούγεται υπέροχο σε άλλες γλώσσες και δεν έχει πρόσθετες σημασίες.

Pepsi

pepsi logo Το Pepsi προέρχεται από τη λέξη δυσπεψία που συνειρμικά στο μυαλό ακούγεται ότι βοηθάει απέναντί της.

Πλαίσιο

PLAISIO_LOGO Από τη Ελλάδα ένα από τα αγαπημένα μας ονόματα επιχειρήσεων είναι το Πλαίσιο καθώς είναι εύκολο, εύηχο και απλό.  

Εργαλεία για να βρείτε το τέλειο όνομά 

Εάν εξακολουθείτε να έχετε κολλήσει με τον όνομα, υπάρχει βοήθεια με τη μορφή εργαλείων. Υπάρχουν πολλά εργαλεία λογισμικού για να βοηθήσουν τους επιχειρηματίες να προβληματίσουν γρήγορα τα ονόματα των επιχειρήσεων. Εδώ είναι μερικά για να δοκιμάσετε:

Shopify

 

Freshbooks

 

Namelix

 

Συμπέρασμα

Το σωστό όνομα μπορεί να επηρεάσει το SEO, την επωνυμία σας και την αντίληψη των πελατών σας για την επιχείρησή σας. Θα ήταν η Google εκεί που είναι τώρα αν ονομαζόταν Backzeeb; Δεν το νομίζω ... Το επιχειρηματικό τοπίο γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστικό κάθε μέρα και ένα εξαιρετικό όνομα επιχείρησης μπορεί να βοηθήσει την επωνυμία σας να ξεχωρίσει. Εμπνευστείτε από μερικά από τα μεγάλα εμπορικά ονόματα που υπάρχουν ήδη εκεί  έξω και χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο εάν είναι απαραίτητο.  Εάν θέλετε βοήθεια με το branding μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας!