Καθώς τα Χριστούγεννα πλησιάζουν γρήγορα και οι άνθρωποι ολοένα και πιο πρόθυμοι να τα κάνουν μια μεγάλη γιορτή για να αντισταθμίσουν τις διαταραχές των τελευταίων δύο ετών, οι έμποροι λιανικής έχουν τώρα μια χρυσή ευκαιρία να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους και να συνδεθούν με πιθανούς νέους πελάτες που είναι πρόθυμοι να περάσετε. Για να βοηθήσει σε αυτό, το Facebook ανακοίνωσε σήμερα ορισμένα νέα εργαλεία για να βοηθήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων βιντεοκλήσεων και κλήσεων απευθείας από τα εισερχόμενα του Facebook και τη νέα λειτουργία κράτησης ραντεβού για μεγαλύτερη διευκόλυνση. Αρχικά, στις νέες επιλογές κλήσεων – ενώ η λειτουργία δεν είναι κάτι καινούργιο, το Facebook δοκιμάζει τώρα μια νέα επιλογή που θα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να πραγματοποιούν κλήσεις ήχου και βίντεο μέσω Business Inbox στο Messenger.                       Όπως μπορείτε να δείτε εδώ, επιλεγμένες μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα μπορούν πλέον να πραγματοποιούν κλήσεις ήχου και βίντεο απευθείας από τις συνομιλίες με πελάτες, παρέχοντας πρόσθετες επιλογές για άμεση σύνδεση. Αυτό θα βοηθήσει στον την επιχειρηματική σύνδεση - και ενώ δε θα είναι όλοι πρόθυμοι να ανοίξουν μια συνομιλία μέσω βίντεο με μια επωνυμία, θα μπορούσε να βοηθήσει στη διευκόλυνση του πολύτιμου πλαισίου σε επιχειρηματικά ερωτήματα, τα οποία θα μπορούσαν κάλλιστα να αποτελέσουν βασική προσθήκη αξίας. Εκτός από αυτό, το Facebook επεκτείνει επίσης τις ζωντανές αίθουσες ήχου του σε επιλεγμένες μικρομεσαίες επιχειρήσεις.                             Όπως εξηγεί το Facebook: «Με τα Live Audio Rooms στο Facebook, οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να φιλοξενήσουν ζωντανές συνομιλίες για θέματα που σχετίζονται με τους πελάτες τους και οι άνθρωποι μπορούν να τις ανακαλύψουν σε όλο το Facebook. Οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να προσκαλέσουν φίλους, ακόλουθους, δημιουργούς ή οποιονδήποτε ακροατή στην αίθουσα για να γίνει ομιλητής.» Αυτό θα μπορούσε να προσφέρει μια πολύτιμη ευκαιρία για το brand και την αναγνωρισιμότητα του, ενώ η συνολική προσέγγιση του Facebook στα ηχητικά κοινωνικά θα μπορούσε επίσης να συμβάλει στη μεγιστοποίηση της έκθεσης σε σχετικό κοινό, επισημαίνοντας τις ροές ήχου σας ειδικά στις ροές των ακολούθων της Σελίδας σας. Το Facebook καθιστά επίσης διαθέσιμα τα εργαλεία κράτησης ραντεβού σε όλες τις μικρές επιχειρήσεις.                   Κράτηση ραντεβού στο Facebook Όπως μπορείτε να δείτε εδώ, τα εργαλεία κράτησης ραντεβού του Facebook, τα οποία αναπτύσσει εδώ και αρκετούς μήνες, επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να ρυθμίζουν γρήγορα και εύκολα τον προγραμματισμό των ραντεβού, απευθείας στη σελίδα Facebook της εταιρείας σας. Η διαδικασία συγχρονίζεται με το Ημερολόγιο Google, καθώς και με μια σειρά από δημοφιλή εργαλεία κρατήσεων, βοηθώντας στην ενσωμάτωση των δεδομένων σας σε πραγματικό χρόνο. Αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει στην επίτευξη περισσότερων επιχειρηματικών ευκαιριών, μέσω της πλατφόρμας στην οποία οι χρήστες θα ανακαλύψουν την επιχείρησή σας, ενώ εξαλείφει επίσης την ανάγκη των ατόμων να καλούν και να έρχονται σε επαφή, απλοποιώντας τη διαδικασία. Το Facebook επιδιώκει επίσης να ζητήσει περισσότερη υποστήριξη για τις μικρές επιχειρήσεις στην εφαρμογή, με νέες προτροπές όταν συμμετέχετε σε μια διαφήμιση SMB.                             Όπως μπορείτε να δείτε σε αυτό το παράδειγμα, όταν οι χρήστες αντιδρούν με μια διαφήμιση από μια μικρή επιχείρηση, θα εμφανιστεί ένα νέο μήνυμα που εξηγεί πώς η ενασχόληση με διαφημίσεις από μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορεί να βοηθήσει αυτή την επιχείρηση να αναπτύξει την παρουσία της. Αυτό αποτελεί μέρος της ευρύτερης ώθησης του Facebook να τονίσει γιατί οι εξατομικευμένες διαφημίσεις είναι επωφελείς για τις επιχειρήσεις. «Το 72% των μικρών επιχειρήσεων στις ΗΠΑ που χρησιμοποιούν εξατομικευμένες διαφημίσεις λένε ότι είναι σημαντικό για την επιτυχία τους, επομένως θα συνεχίσουμε να δοκιμάζουμε περισσότερους τρόπους για να τονίσουμε πώς οι εξατομικευμένες διαφημίσεις είναι ένας σημαντικός τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι ανακαλύπτουν μικρές επιχειρήσεις στο Facebook και το Instagram και βοηθούν τις μικρές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν από μια ιδέα για βιοπορισμό». Τέλος, το Facebook διαθέτει επίσης νέες επιλογές δημιουργίας διαφημίσεων στο Business Suite, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας δημιουργίας διαφημίσεων μόνο για Instagram που αφορά τους Η/Υ και νέων πληροφοριών για τη μέτρηση της απόδοσης της διαφήμισης. Το Facebook προσπαθεί επίσης να απλοποιήσει τη διαδικασία δημιουργίας διαφημίσεων στο Ads Manager, επισημαίνοντας την ευθυγράμμιση μεταξύ των στόχων της καμπάνιας και των στόχων μάρκετινγκ, ενώ επίσης ενοποιεί τις καταχωρίσεις στόχων της καμπάνιας του, απλοποιώντας τη διαδικασία. Και με τις συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου σε άνοδο, το να έχετε περισσότερη ικανότητα σύνδεσης και προβολής της επιχείρησής σας στο κοινό σας, μπορεί μόνο να βοηθήσει στη σταθεροποίηση της σύνδεσης του κοινού και στη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων των πωλήσεών σας.