Αφού το δοκίμασε με επιλεγμένα προφίλ τους τελευταίους μήνες, το TikTok κυκλοφορεί τώρα την επιλογή "Προώθηση" που μοιάζει με διαφήμιση σε όλους τους επιχειρηματικούς χρήστες. Σύμφωνα με το TikTok: «Από αυτόν τον μήνα, το Promote είναι διαθέσιμο για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν περισσότερους ανθρώπους και να αναπτύξουν την κοινότητά τους με τα βίντεό τους TikTok. Με το Promote, μπορείτε να μετατρέψετε οποιοδήποτε οργανικό βίντεο TikTok σε διαφήμιση, απευθείας μέσα στην εφαρμογή. Μπορείτε να αρχίσετε να προσεγγίζετε νέα είδη κοινού, να δημιουργείτε το ακόλουθο και να αυξάνετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπο της επιχείρησής σας. " Η επιλογή, όπως σημειώθηκε, είναι παρόμοια με το κουμπί Boost του Facebook, το οποίο σας δίνει τη δυνατότητα να ενισχύσετε τις αναρτήσεις σας δημιουργώντας γρήγορα μια διαφημιστική καμπάνια. Όταν η επιλογή είναι διαθέσιμη στο προφίλ σας, θα μπορείτε να ξεκινήσετε μια γρήγορη προώθηση: 1. Επιλογή του βίντεο που θέλετε να προωθήσετε - Μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε από τα δικά σας βίντεο TikTok για προώθηση. Προτείνουμε να ξεκινήσετε με ένα από τα οργανικά σας βίντεο με την καλύτερη απόδοση για να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα με το πιο δημοφιλές περιεχόμενό σας. 2. Ρύθμιση της προώθησής σας - Επιλέξτε έναν στόχο για την καμπάνια σας (περισσότερες προβολές, επισκέψεις στον ιστότοπο ή παρακάτω), ορίστε έναν προϋπολογισμό και ένα χρονικό διάστημα για την προβολή της προώθησης και επιλέξτε το κοινό που θέλετε να προσεγγίσετε με το βίντεό σας. 3. Παρακολουθήστε τους αριθμούς σας να αυξάνονται - Αφού εγκριθεί η προώθησή σας, μπορείτε να κάνετε check in για να δείτε πώς αποδίδει το βίντεό σας και πόσα νέα άτομα μαθαίνουν για την επιχείρησή σας! Θα έχετε πρόσβαση στην επιλογή Προώθηση του TikTok μέσω του εικονιδίου πυρκαγιάς σε κάθε βίντεο, μέσω του μενού Εργαλεία δημιουργού του TikTok ή μέσω του Business Suite. tiktok quick promote

Επιλογές προώθησης TikTok

Η διαδικασία προώθησης σάς δίνει τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα σε τρεις στόχους:
  1. Περισσότερες προβολές βίντεο - Αυτό βοηθά τα περισσότερα άτομα να παρακολουθούν το βίντεό σας
  2. Περισσότερες επισκέψεις στον ιστότοπο - Αυτό καθοδηγεί περισσότερα άτομα στον ιστότοπό σας.
  3. Περισσότεροι ακόλουθοι - Αυτό σας βοηθά να αποκτήσετε περισσότερους οπαδούς. Εάν επιλέξετε «Περισσότερες επισκέψεις ιστότοπου», τότε θα σας ζητηθεί να εισαγάγετε τη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας και να επιλέξετε ένα κουμπί ενέργειας για τον ιστότοπό σας (π.χ. «Μάθετε περισσότερα», «Αγορά τώρα» ή «Εγγραφή»).
Όσον αφορά τη στόχευση, μπορείτε είτε να επιλέξετε 'Αυτόματο', που σημαίνει ότι το TikTok θα εμφανίζει το προωθημένο κλιπ σας σε άτομα που θεωρεί ότι θα ενδιαφέρονται ή 'Προσαρμοσμένο', μέσω των οποίων μπορείτε να καθορίσετε τις συγκεκριμένες στόχευση (φύλο, ηλικία, ενδιαφέροντα) για τον εαυτό σου. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το Promote διατίθεται μόνο για δημόσια κλιπ που δεν χρησιμοποιούν μουσική που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα. Έτσι, αν ψάχνατε να μεταβείτε σε μια τάση που σχετίζεται με ένα δημοφιλές κομμάτι, δεν θα μπορείτε να ενισχύσετε αυτό το κλιπ. Τα κλιπ που προωθούνται θα εμφανίζονται σε στοχευμένες ροές χρηστών For You με μια ετικέτα "Προωθούμενη", που σημαίνει ότι αποτελούν μέρος της προσέγγισης επί πληρωμή. Πόσο αποτελεσματικό είναι λοιπόν; Λοιπόν, κανείς δεν ξέρει με σιγουριά ακόμη, αλλά πολλές μάρκες έχουν δει καλά αποτελέσματα με τις καμπάνιες TikTok γενικά, και θα μπορούσε να είναι μια καλή επιλογή για γρήγορη ενίσχυση των κλιπ σας με κορυφαίες επιδόσεις. Στο παρελθόν, ορισμένοι σύμβουλοι μάρκετινγκ είχαν συστήσει να μην χρησιμοποιείτε την επιλογή Boost του Facebook επειδή τα εργαλεία στόχευσης είναι πιο περιορισμένα και εάν πρόκειται να εκτελέσετε μια καμπάνια, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε όλες τις διαθέσιμες επιλογές με μια κατάλληλη διαφημιστική καμπάνια. Αλλά ίσως τα εργαλεία προώθησης του TikTok να είναι διαφορετικά και να παράγουν διαφορετικά αποτελέσματα - και ο αλγόριθμος του TikTok είναι ιδιαίτερα καλός στο να δείχνει στους ανθρώπους περισσότερα από αυτά που θέλουν να δουν. Ίσως αυτό θα κάνει επίσης την αυτόματη επιλογή στόχευσης διαφημίσεων πιο αποτελεσματική από αυτή την άποψη - αλλά πραγματικά, σε αυτό το στάδιο, καταλήγει στον πειραματισμό και στο να δούμε τι αποτελέσματα μπορεί να έχετε από τις επιλογές.   Εσύ έχεις λογαριασμό στο TikTok? Αν όχι δεν ξέρεις τι χάνεις! Αν χρειάζεστε βοήθεια στην διαχείριση του TikTok λογαριασμού σας είμαστε εδώ να σας βοηθήσουμε! Ή κλείσε μια απευθείας κλήση με την ομάδα διαχείρισης social media.
LV8-SIGNATURE-B