Είναι δύσκολο να πιστέψουμε τώρα, αλλά μόλις πριν από μια δεκαετία, το Διαδίκτυο πλημμύριζε με άρθρα που ρωτούσαν πώς το Facebook βγάζει χρήματα. Κανείς δεν το ρωτάει πια. Σήμερα, καταλαβαίνουμε ότι η διαφήμιση είναι το κύριο συστατικό όλων των μεγάλων κοινωνικών δικτύων. Τα πληρωμένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει βασικό συστατικό των στρατηγικών μάρκετινγκ πολλών brands. Όσο περισσότερα άτομα έχουν πρόσβαση σε αυτές τις πλατφόρμες, τόσο περισσότερα χρήματα κερδίζουν από επιχειρήσεις που πωλούν αυτά τα άτομα τα προϊόντα τους. Ρίξτε μια ματιά στην αύξηση του κοινού του Facebook από τα τέλη του 2008. Paid-social-media-Facebook-user-growth Δείτε επίσης τα έσοδα του Facebook. Τα ετήσια έσοδα της πλατφόρμας έχουν αυξηθεί ακόμη πιο γρήγορα, με τη συντριπτική πλειονότητα αυτών των χρημάτων να προέρχονται από διαφημίσεις. Paid-social-media-Facebook-revenue-growth Αυτό είχε αναπόφευκτες συνέπειες για τους διαφημιζόμενους. Καθώς τα κοινωνικά δίκτυα επικεντρώνονται όλο και περισσότερο στην αύξηση των εσόδων από διαφημίσεις, γίνεται όλο και πιο δύσκολο να αναπτυχθεί ένα κοινό οργανικά. Το Facebook δέχεται τη μεγαλύτερη κριτική για αυτό, αλλά είναι το ίδιο με τα Instagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter και σχεδόν όλες τις άλλες πλατφόρμες. Απλά δεν θέλουν να προσεγγίσετε το κοινό σας δωρεάν (τουλάχιστον, όχι εύκολα). 3 λόγοι για τους οποίους τα κοινωνικά μέσα έχουν γίνει pay to win το 2021 Πριν μιλήσουμε για το γιατί τα κοινωνικά μέσα επί πληρωμή είναι τόσο κρίσιμα σήμερα, ας είμαστε σαφείς σχετικά με τις διαφορές μεταξύ των πληρωμένων και των οργανικών. Με λίγα λόγια, η οργανική κοινωνική προσέγγιση αφορά τη δημιουργία και την αλληλεπίδραση ενός κοινού χωρίς προωθημένη πληρωμή. Τα συγκεκριμένα εργαλεία που έχετε στη διάθεσή σας διαφέρουν από πλατφόρμα σε πλατφόρμα, αλλά περιλαμβάνουν πράγματα όπως:
  • δημοσίευση- post
  • hashtag
  • συμμετοχή σε σχετικές συζητήσεις
  • απαντώντας σε σχόλια κοινού
  • ακολουθώντας πιθανούς πελάτες
Ό, τι αφορά τη διαφήμιση μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πλέον απαιτεί πληρωμένη διαφήμιση. Το κόστος υπολογίζεται συχνά σε βάση ανά κλικ, αν και υπάρχουν άλλες μέθοδοι. Δείτε όμως γιατί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει αποτελεσματικά στο marketing.

1. Τα πληρωμένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πιο οικονομικά αποδοτικά

Σίγουρα, τα πληρωμένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κοστίζουν χρήματα. Αλλά αυτό δεν το καθιστά λιγότερο οικονομικό από το οργανικό κοινωνικό. Στην πραγματικότητα, σταθμίζοντας την προσπάθεια που απαιτείται (και τα αποτελέσματα που μπορείτε να δημιουργήσετε), είναι στην πραγματικότητα πιο οικονομική. Στο Facebook, οι διαφημιζόμενοι επιτυγχάνουν μέσο ποσοστό μετατροπών (conversion rate) 9,21 τοις εκατό. Με άλλα λόγια, για κάθε 100 αλληλεπιδράσεις με τη διαφήμισή σας στο Facebook, οι εννέα θα μετατραπούν σε  πώληση. Αυτό είναι ένα αρκετά εντυπωσιακό νούμερο και είναι ακόμη υψηλότερο σε ορισμένες βιομηχανίες: facebook-adverage-converion-rate-why-social-media-is-pay-to-play-in-2021

2. Τα πληρωμένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα της μάρκας

Αν ο στόχος μάρκετινγκ είναι να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, τα κοινωνικά μέσα επί πληρωμή πρέπει να αποτελούν μέρος της στρατηγικής σας. Ενώ το μέσο κόστος ενός τηλεοπτικού μηνύματος 30 δευτερολέπτων έχει υπερδιπλασιαστεί από το 2002, το να είσαι μπροστά στο κοινό σου μέσω κοινωνικών διαφημίσεων έχει γίνει πραγματικά φθηνότερο. Σωστά; το μέσο ή κόστος ανά 1.000 εμφανίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μειώθηκε στην πραγματικότητα κατά σχεδόν ένα δολάριο το 2ο τρίμηνο του 2020 σε 4,33 $. Με άλλα λόγια, οι επωνυμίες πληρώνουν λιγότερο για να εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους στις ροές των χρηστών. Από την άποψη της του brand awareness, αυτά είναι φανταστικά νέα.  

3. Τα πληρωμένα posts αυξάνουν την απήχηση

Από το Facebook στο Instagram έως το LinkedIn στο Twitter, η οργανική προσέγγιση έχει μειωθεί σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες. Για παράδειγμα, η οργανική προσέγγιση χρηστών στο Facebook είναι τώρα μόλις 5,2%, πράγμα που σημαίνει ότι περίπου ένας στους 20 θαυμαστές βλέπει το περιεχόμενο που δεν προωθείται στη σελίδα σας. Εάν έχετε 10.000 ακόλουθους, αυτές οι οργανικές αναρτήσεις που έχετε δημιουργήσει με αγάπη θα φτάσουν μόνο περίπου 500 από αυτούς. Θέλετε να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινωνικό κοινό για να δημιουργήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες ή να αυξήσετε τις πωλήσεις; Η πληρωμένη διαφήμιση είναι ο καλύτερος φίλος σας.  

Πώς να βελτιώσετε τα αποτελέσματα της πληρωμένης διαφήμισης μέσα από τα social media

Ακριβώς επειδή το Facebook και το Twitter θέλουν να επενδύσετε τα χρήματά σας στο μάρκετινγκ μαζί τους, δεν σημαίνει ότι έχετε εγγυημένη επιτυχία. Έχουμε δει πολλές brands να ρίχνουν τεράστιους προϋπολογισμούς διαφήμισης στα κοινωνικά μόνο για να βλέπουμε φτωχά αποτελέσματα, επειδή δεν πήραν τη σωστή στρατηγική. Ευτυχώς, γνωρίζουμε επίσης μια σειρά από brands που έχουν κάνει έξυπνη χρήση του προϋπολογισμού τους, επενδύουν στις σωστές πλατφόρμες τη σωστή στιγμή και έχουν έναν τεράστιο αριθμό δυνητικών πελατών ή πωλήσεων. Ακολουθούν τέσσερις συμβουλές για να σας βοηθήσουν να κάνετε το ίδιο.

1. Αυξήστε την ποιότητα του περιεχομένου σας

Έχουμε ήδη σημειώσει πώς οι επωνυμίες ξοδεύουν όλο και περισσότερο σε κοινωνικές διαφημίσεις. Στην πραγματικότητα, τα έσοδα σε όλες τις κοινωνικές πλατφόρμες στις ΗΠΑ αναμένεται να φθάσουν σχεδόν τα 51 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021. Paid-social-media-US-social-ad-spend Δεν χρειάζεται να είμαστε ιδιοφυΐα για να καταλάβουμε ότι με τόσα χρήματα να επενδύονται σε κοινωνικά μέσα επί πληρωμή, γίνεται πιο δύσκολο για τις μάρκες να ξεχωρίζουν. Τώρα, σκεφτείτε πόσο ήδη υπάρχει επώνυμο περιεχόμενο εκεί έξω. Κατά μέσο όρο, οι επωνυμίες μοιράζονται: 60 δημοσιεύσεις το μήνα στο Facebook 25 δημοσιεύσεις το μήνα στο Instagram 195 αναρτήσεις ανά μήνα στο Twitter Αυτή είναι τεράστια δραστηριότητα! Για να περιορίσετε τον θόρυβο, το περιεχόμενό σας δεν μπορεί να είναι απλώς καλό, πρέπει να είναι εξαιρετικό. Τι κάνει ένα «εξαιρετικό» κομμάτι κοινωνικού περιεχομένου; Δεν υπάρχει το τέλειο περιεχόμενο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επειδή το κοινό είναι τόσο διαφορετικό. Αυτό που λειτουργεί στο LinkedIn, μια πλατφόρμα γεμάτη με ηλικιωμένους αγοραστές B2B, είναι απίθανο να αντηχεί στο TikTok, το οποίο είναι διάσημο δημοφιλές στους εφήβους και τους νέους ενήλικες. Ωστόσο, γνωρίζουμε τι λειτουργεί σε συγκεκριμένες κοινωνικές πλατφόρμες. Μία μελέτη εξέτασε 101.421.493 αναρτήσεις σε Facebook, Instagram και Twitter και απέρριψε κάποια χρήσιμα (και συχνά εκπληκτικά) στατιστικά στοιχεία. Για παράδειγμα: Το 20,7 τοις εκατό όλων των δημοσιεύσεων στις τρεις πλατφόρμες περιλαμβάνουν emoji στη λεζάντα. Αυτές οι δημοσιεύσεις έχουν υψηλότερα από το μέσο όρο ποσοστά αφοσίωσης. Μία στις δέκα αναρτήσεις περιλαμβάνει ερωτήσεις προς το κοινό, ωστόσο αυτές οι δημοσιεύσεις εμφανίζουν πραγματικά χαμηλότερα από το μέσο όρο ποσοστά αφοσίωσης. Οι αναρτήσεις που περιέχουν emoji, καρουζέλ εικόνας και σύντομες λεζάντες αποδίδουν ιδιαίτερα καλά στο Facebook και στο Instagram.  Το μάθημα εδώ είναι αντί να προσπαθείτε να δημιουργήσετε δημοσιεύσεις που "ταιριάζουν" σε όλες τις πλατφόρμες, επικεντρωθείτε σε αυτό που θέλει να δει το κοινό σε κάθε μεμονωμένη πλατφόρμα. Ωστόσο, μια τακτική φαίνεται να λειτουργεί εξίσου καλά σε όλες τις κοινωνικές πλατφόρμες: βίντεο. Ένα συγκλονιστικό 96 τοις εκατό των διαφημιζόμενων έχουν προβάλει διαφημίσεις βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα και το 91% δηλώνει ότι είναι ικανοποιημένοι με την απόδοση της επένδυσης που πέτυχαν. Επιπλέον, το 93% των επωνυμιών έχουν αποκτήσει έναν νέο πελάτη εξαιτίας ενός βίντεο που προβάλλονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

2. Βελτιστοποιήστε την απόδοση της διαφήμισης μέσω δοκιμών A / B

Στο μπέιζμπολ, εάν ένας hitter αποτύχει επτά φορές στους 10, είναι ένας από τους καλύτερους στο παιχνίδι. Ακόμα και ο μεγαλύτερος όλων των εποχών τεχνικά αποτυγχάνει περισσότερο από ό, τι πετυχαίνουν. Το μάρκετινγκ είναι παρόμοιο. Όσο λαμπρές και αν είναι οι τεχνικές σας δεξιότητες, όσο υπέροχο και το περιεχόμενό σας, και όσο καλά γνωρίζετε το κοινό σας, δεν θα το κάνετε σωστά κάθε φορά. Στην πραγματικότητα, πρέπει να είστε ανοιχτοί για να το κάνετε λάθος, γιατί έτσι μπορείτε να μάθετε τι λειτουργεί. Εάν εκτελείτε τις ίδιες παλιές καμπάνιες, στοχευμένες στο ίδιο κοινό, με την πάροδο του χρόνου, θα δείτε τα ίδια παλιά αποτελέσματα. Στην πραγματικότητα, η απόδοσή σας θα χειροτερεύσει με την πάροδο του χρόνου, επειδή οι άνθρωποι βαριούνται να βλέπουν τις ίδιες διαφημίσεις ξανά και ξανά. Η δοκιμή A / B σάς βοηθά να καταλάβετε τι λειτουργεί (και τι όχι), ώστε να μπορείτε να βελτιώσετε την απόδοση επί πληρωμή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Υπάρχουν πολλές παρανοήσεις σχετικά με τις δοκιμές A / B. Οι άνθρωποι συχνά υποθέτουν ότι πρόκειται για την εκτέλεση δύο εντελώς διαφορετικών διαφημίσεων ταυτόχρονα, και στη συνέχεια να δηλώσουν νικητή. Στην πραγματικότητα, οι διαφορές πρέπει να περιορίζονται στο ελάχιστο, με μόνο ένα βασικό στοιχείο να αλλάζει. Διαφορετικά, πώς ξέρετε γιατί η μία διαφήμιση είχε καλύτερη απόδοση από την άλλη; Οι δοκιμές δεν χρειάζεται να περιορίζονται σε δύο παραλλαγές ταυτόχρονα. Σε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, η Google δοκίμασε 41 αποχρώσεις του μπλε πριν εγκατασταθεί στο χρώμα της γραμμής εργαλείων της. Πιθανότατα δεν έχετε τους πόρους της Google, οπότε διατηρήστε τα πράγματα απλά στην αρχή. Για παράδειγμα, δοκιμάστε να κάνετε: διαφορετικές παραλλαγές με το ίδιο δημιουργικό, αλλά διαφορετικές παροτρύνσεις για δράση (CTA). Ακόμη και με περιορισμένο προϋπολογισμό , θα πρέπει να δημιουργήσετε αρκετές εμφανίσεις και κλικ για να βρείτε τον νικητή μετά από δύο εβδομάδες. Κρατήστε την κορυφαία απόδοση, απομακρύνετε την άλλη παραλλαγή και, στη συνέχεια, εισαγάγετε ένα νέο στοιχείο στη δοκιμή. Και μετά ξανά το ίδιο!

3. Σχεδιάστε τις δημοσιεύσεις σας για κινητά

Όσον αφορά τα κοινωνικά μας μέσα, το κινητό είναι ο βασιλιάς. Τα τέσσερα πέμπτα των χρηστών του Facebook έχουν πρόσβαση αποκλειστικά στον ιστότοπο μέσω κινητού, ενώ μόλις το 1,7% χρησιμοποιούν φορητό υπολογιστή ή επιτραπέζιο υπολογιστή. mobile use in socila media Η δημιουργία κοινωνικών διαφημίσεων με προτεραιότητα για κινητά δεν είναι πυρηνική φυσική. Για διαφημίσεις εκτός βίντεο, απλώς πρέπει να ακολουθείτε τις προδιαγραφές σχεδίασης για την πλατφόρμα που έχετε επιλέξει. εδώ είναι τέσσερα από τα πιο κοινά: Facebook Instagram LinkedIn Twitter Τα πράγματα γίνονται λίγο πιο δύσκολα με τις διαφημίσεις βίντεο. Εξετάστε αυτές τις βέλτιστες πρακτικές: Διατηρήστε το σύντομο: Δημιουργήστε διαφημίσεις που δεν υπερβαίνουν τα 15 δευτερόλεπτα και κοινοποιήστε το βασικό σας μήνυμα τα πρώτα τρία δευτερόλεπτα. Τραβήξτε την προσοχή γρήγορα: Τα βίντεο με γρήγορο ρυθμό με πολλές κινήσεις και διαφορετικές σκηνές είναι πιο αποτελεσματικά στο να σταματήσετε την κύλιση των αντίχειρων. Μην βασίζεστε στον ήχο: Οι χρήστες κινητών κυλούν συνήθως με τον ήχο απενεργοποιημένο. Ο ήχος πρέπει να είναι ένα πρόσθετο μπόνους, όχι κρίσιμο για την κοινοποίηση του μηνύματός σας.

4. Ερευνήστε το κοινό σας πριν επιλέξετε την πλατφόρμα σας

Αν δεν έχετε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ της Nike, πιθανότατα δεν έχετε τους πόρους να εστιάσετε σε κάθε κοινωνικό κανάλι ταυτόχρονα. Επίσης, πιθανώς δεν έχει νόημα να διαφημίζεστε σε κάθε κανάλι. είναι πολύ καλύτερο να εστιάσετε στις πλατφόρμες που έχουν το μεγαλύτερο αντίκτυπο. Η έρευνα του κοινού-στόχου σας επιτρέπει να καταλάβετε πού κάνουν παρέα στο διαδίκτυο. Χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το Google Analytics και το Facebook Audience Insights, δημιουργήστε ένα προφίλ του μέσου πελάτη σας (ή πολλαπλών προφίλ, εάν έχετε διάφορους τύπους πελατών), λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες όπως:
  • Ηλικία
  • Γένος
  • Τοποθεσία
  • Τίτλος
  • Εργασία και κλάδος
  • Επίπεδο Εκπαίδευσης
  • Εισόδημα των νοικοκυριών
  • Κατάσταση σχέσης
Στη συνέχεια, ήρθε η ώρα να επιλέξετε την κοινωνική πλατφόρμα που ταιριάζει περισσότερο με το προφίλ των πελατών σας. Ευτυχώς, υπάρχει τεράστιος αριθμός δεδομένων σχετικά με τη σύνθεση των διαφορετικών κοινών. social media characteristics

Συμπέρασμα

Δυστυχώς, οι ημέρες των μεγάλων κοινωνικών δικτύων που μας αφήνουν να μεγαλώσουμε και να προσελκύσουμε το κοινό μας δωρεάν έχουν περάσει εδώ και καιρό. Αυτό σημαίνει ότι εάν δεν έχετε ακόμη ενσωματώσει τα κοινωνικά μέσα επί πληρωμή στην ευρύτερη στρατηγική μάρκετινγκ σας, είναι απολύτως ώρα να ξεκινήσετε. Θα ενισχύσει την απήχηση, τις πωλήσεις σας και τους δυνητικούς σας πελάτες με τρόπο που το οργανικά απλά δεν είναι δυνατόν (τουλάχιστον, όχι πλέον).