Η Google δοκιμάζει πρόσφατα νέες μορφές, διατάξεις για τα featured snippets στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Γενικά, η Google εμφανίζει ένα featured snippet ανά ερώτημα, αλλά από το 2018 η Google εμφανίζει περιστασιακά πολλαπλά αποσπάσματα για ορισμένα ερωτήματα.

Νέες δοκιμές στο inteface της Google
Η Google δοκιμάζει εμφανίζοντας πολλά featured snippets, περισσότερα από ένα, έως τέσσερα διαφορετικά featured snippets. Ακολουθούν μερικές δοκιμές που εντόπισαν ο William Alvarez στο Twitter και ο Brodie Clark στο Twitter - που το δείχνουν στην πράξη.

Γιατί μας ενδιαφέρει;
Σε γενικές γραμμές, η Google θα εμφανίσει έναν μόνο ιστότοπο ή μια πηγή για ένα featured snippet. Όταν όμως η Google αρχίσει να εμφανίζει δύο ή περισσότερες πηγές στη θέση του featured snippet - τη θέση "θέση μηδέν" - αυτό μπορεί να αλλάξει το πόσο πολύτιμη είναι αυτή η θέση για τους ιδιοκτήτες ιστότοπων και τους SEO experts. Αυτά τα τεστ διεπαφής αξίζει να τα παρακολουθείτε επειδή η θέση featured snippet είναι μια θέση που γενικά επιδιώκεται να επιτευχθεί από τους περισσότερους SEO managers και ιδιοκτήτες ιστότοπων. Η αλλαγή του σχεδιασμού, η προβολή περισσότερων από ένα featured snippet, μπορούν όλα να επηρεάσουν το ποσοστό κλικ σε αυτή τη θέση και τελικά την επισκεψιμότητα και τις μετατροπές που οδηγούνται από την Αναζήτηση Google.