Το ποσοστό εγκατάλειψης μπορεί να είναι τόσο τρομακτικό αριθμό, σωστά; Είναι κοινή γνώση ότι το υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης είναι κακό και το χαμηλό ποσοστό είναι καλό. Κάθε φορά που συνδέεστε στο λογαριασμό σας στο Google Analytics  , σας περιμένει εκεί. Καταλαβαίνω το συναίσθημα όταν βλέπεις αυτόν τον αριθμό να ανεβαίνει. Αλλά το πρόβλημα είναι ότι οι αριθμοί μπορεί να είναι παραπλανητικοί. Σε τελική ανάλυση, πόσο ψηλά είναι πολύ ψηλά, πραγματικά; Σε αυτήν την ανάρτηση, θα σας δείξω πώς να μετρήσετε πλήρως και να αξιολογήσετε το ποσοστό εγκατάλειψης. Με αυτόν τον τρόπο, θα γνωρίζετε εάν είναι πραγματικά πολύ υψηλό για τη βιομηχανία σας ή εάν είναι απολύτως φυσιολογικό. Θα μοιραστώ συμβουλές και κόλπα για τον τρόπο ελέγχου του ποσοστού εγκατάλειψης και για την κατανόηση του τι το ανεβάζει. Θα σας πω επίσης μερικά από τα μυστικά μου για τη μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης. Αλλά πρώτα, ας μιλήσουμε για το τι ακριβώς είναι το ποσοστό εγκατάλειψης και γιατί πρέπει να σας ενδιαφέρει.

Τι είναι το ποσοστό εγκατάλειψης και γιατί έχει σημασία;

Μια "αναπήδηση" συμβαίνει όταν κάποιος επισκέπτεται τον ιστότοπό σας και φεύγει χωρίς να αλληλεπιδράσει περισσότερο με τον ιστότοπό σας. Το ποσοστό εγκατάλειψης σας δείχνει το ποσοστό των επισκεπτών σας που εγκαταλείπουν τον ιστότοπό σας. Από προεπιλογή, το Google Analytics θεωρεί ότι ένας επισκέπτης έχει αλληλεπιδράσει με τον ιστότοπό σας εάν επισκέφτηκε τουλάχιστον μία επιπλέον σελίδα. Το ποσοστό εγκατάλειψης που βλέπετε στην αναφορά επισκόπησης στο Google Analytics είναι το ποσοστό εγκατάλειψης σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας. παράδειγμα ποσοστού εγκατάλειψης στο Google Analtyics Είναι ο μέσος αριθμός εγκατάλειψης σε όλες τις σελίδες σας διαιρούμενος με τον συνολικό αριθμό επισκέψεων σε όλες αυτές τις σελίδες εντός της ίδιας περιόδου. Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε το ποσοστό εγκατάλειψης μιας μεμονωμένης σελίδας ή ενός τμήματος ή ενότητας του ιστότοπού σας. Θα σας δείξω πώς μόλις αρχίσουμε να εξετάζουμε τις διάφορες αναφορές τμημάτων. Το ποσοστό εγκατάλειψης μιας σελίδας είναι ακριβώς όπως φαίνεται. Είναι ο συνολικός αριθμός εγκατάλειψης δια του συνολικού αριθμού επισκέψεων σε μια σελίδα. Εμπνευσμένο από συνήθεις ερωτήσεις που έχουμε ακούσει, αυτό το γράφημα παρέχει απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με το ποσοστό εγκατάλειψης και παρέχει συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης. Ποσοστό εγκατάλειψης απομυθοποιημένο infographic Εάν εκτελείτε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου με ένα ιστολόγιο, ίσως θελήσετε να εφαρμόσετε ένα τμηματοποιημένο ποσοστό εγκατάλειψης. Γιατί; Οι αναρτήσεις ιστολογίου σας ενδέχεται να έχουν πολύ διαφορετικό μέσο ποσοστό εγκατάλειψης από τις σελίδες των προϊόντων σας. Θα αναφερθούμε στις ακριβείς λεπτομέρειες αργότερα, αλλά η τμηματοποίηση των δύο μπορεί να κάνει τους αριθμούς σας πιο σημαντικούς όταν εξετάζετε τα δεδομένα. Λοιπόν, γιατί είναι σημαντικό το ποσοστό εγκατάλειψης; Σύμφωνα με το SEMrush, το ποσοστό εγκατάλειψης είναι ο 4ος πιο σημαντικός  παράγοντας κατάταξης στα SERPs. εικόνα ποσοστού εγκατάλειψης Ωστόσο, η Google δεν χρησιμοποιεί το ποσοστό εγκατάλειψης στις μετρήσεις του αλγορίθμου, σύμφωνα με τον Gary Illyes της Google:   Μπορούν και οι δύο να έχουν δίκιο; Ναι, και θα σας πω γιατί. Ο αλγόριθμος της Google ενδέχεται να μην  λαμβάνει άμεσα υπόψη το ποσοστό εγκατάλειψης, αλλά αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ σημαντικό γι 'αυτό. Από το 2016, το RankBrain ήταν ο τρίτος πιο σημαντικός  παράγοντας κατάταξης του αλγορίθμου της Google. Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με το RankBrain, ο κύριος σκοπός του είναι να βελτιώσει τα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών κατανοώντας καλύτερα την πρόθεση αναζήτησης . Εάν ένας χρήστης κάνει κλικ στη σελίδα σας και αποχωρήσει χωρίς καμία αλληλεπίδραση, αυτό θα σήμαινε στο RankBrain ότι ο ιστότοπός σας δεν είναι αυτό που ψάχνει. Φαίνεται ότι το αποτέλεσμα δεν ταιριάζει καλά με την πρόθεση του ερευνητή. Ως αποτέλεσμα, ο RankBrain λέει, "Ίσως αυτή η σελίδα να μην είναι τόσο υψηλή στα αποτελέσματα." Μπορείτε να δείτε πώς συνδέονται; Εάν κατανοείτε σωστά το ποσοστό εγκατάλειψης, μπορεί να σας πει εάν η στρατηγική μάρκετινγκ είναι αποτελεσματική και εάν οι επισκέπτες σας αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας. Το κλειδί είναι να καταλάβετε τι είναι ο «στόχος» σας και να καταργήσετε το ποσοστό εγκατάλειψης με τρόπο που παρέχει νόημα.

Τι είναι το καλό ποσοστό εγκατάλειψης; 

Πολλές διαφορετικές μεταβλητές καθορίζουν τι είναι ένα "καλό" ποσοστό εγκατάλειψης. Πράγματα όπως ο τύπος της επιχείρησής σας, η βιομηχανία, η χώρα και οι τύποι συσκευών που χρησιμοποιούν οι επισκέπτες σας επηρεάζουν το καλό μέσο ποσοστό εγκατάλειψης για τον ιστότοπό σας. Για παράδειγμα, ο Brafton διαπίστωσε ότι το μέσο ποσοστό εγκατάλειψης  είναι 58,18%. Ωστόσο, η έρευνά τους δείχνει ότι τα ποσοστά εγκατάλειψης είναι υψηλότερα για τις επιχειρήσεις B2B από τις επιχειρήσεις B2C. ποσοστό εγκατάλειψης ανά τύπο επιχείρησης Αυτά τα σημεία αναφοράς  δείχνουν ένα ευρύ φάσμα μέσων ποσοστών εγκατάλειψης σε όλους τους κλάδους: ποσοστό εγκατάλειψης ανά κλάδο Εάν εξακολουθείτε να μην είστε σίγουροι για το ποσοστό εγκατάλειψης που πρέπει να στοχεύσετε, το Google Analytics μπορεί να σας βοηθήσει να το καταλάβετε. Το Google Analytics παρέχει μια γρήγορη απεικόνιση του μέσου ποσοστού εγκατάλειψης για αυτό που πιστεύει ότι είναι ο κλάδος σας. Το κάνει αυτό με συγκριτική αξιολόγηση. Αρχικά, πρέπει να ρυθμίσετε τη συγκριτική αξιολόγηση στο Google Analytics. Στην ενότητα διαχειριστή, κάντε κλικ στο "Ρυθμίσεις λογαριασμού" και, στη συνέχεια, επιλέξτε το πλαίσιο "Συγκριτική αξιολόγηση". σημάδια πάγκου ποσοστού εγκατάλειψης στο Google Analytics Τώρα μπορείτε να συγκρίνετε τους μέσους όρους της βιομηχανίας. Απλώς μεταβείτε στις αναφορές συμπεριφοράς σας. Κάντε κλικ στο "Περιεχόμενο ιστότοπου" και στη συνέχεια στο "Σελίδες προορισμού". πώς να προβάλετε το ποσοστό εγκατάλειψης στο GA Θα δείτε αμέσως το μέσο ποσοστό εγκατάλειψης σε ολόκληρο τον ιστότοπο. προβολή ποσοστού εγκατάλειψης στο GA Φυσικά, ένας μέσος όρος σε ολόκληρο τον ιστότοπο μπορεί να είναι πολύ ευρύς για να αποτελέσει πολύτιμο σημείο αναφοράς. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά για να δείτε τα ποσοστά εγκατάλειψης για συγκεκριμένες ενότητες. Με την Αναφορά ανάλυσης περιεχομένου ή τη λειτουργία σύνθετου φίλτρου, μπορείτε να δείτε τα μέσα ποσοστά εγκατάλειψης για τις ενότητες του ιστότοπού σας. πώς μπορείτε να δείτε ανά ποσοστό εγκατάλειψης ανά σελίδα Για παράδειγμα, τώρα μπορείτε να συγκρίνετε τον μέσο όρο της βιομηχανίας μόνο για το ιστολόγιο ή τις σελίδες προϊόντων σας. Στην ενότητα "Κοινό" του Google Analytics, μεταβείτε στην ενότητα "Συμπεριφορά" και στη συνέχεια "Συγκριτική αξιολόγηση". Στη συνέχεια, επιλέξτε "Κανάλια". Τώρα μπορείτε να επιλέξετε την κατακόρυφη και να συγκρίνετε όποια χρονική περίοδο θέλετε να ελέγξετε. Αυτό θα σας δώσει μια καλύτερη ιδέα για την απόδοση του ποσοστού εγκατάλειψης του ιστότοπού σας σε σύγκριση με τον μέσο όρο ανά κανάλι. προβολή ποσοστού εγκατάλειψης στο GA Το παραπάνω γράφημα συγκρίνει το ποσοστό εγκατάλειψης του καναλιού σας με άλλους λογαριασμούς ή ιδιότητες του Google Analytics στον κλάδο σας. Εάν θέλετε να κοιτάξετε πιο βαθιά, μπορείτε να το κάνετε μεταβαίνοντας στην ενότητα "Απόκτηση", στη συνέχεια "Όλη η επισκεψιμότητα" και στη συνέχεια "Κανάλια" Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Σύγκριση" στα δεξιά και φιλτράρετε κατά "Ποσοστό εγκατάλειψης" για να δείτε ποια κανάλια είναι πάνω ή κάτω από το μέσο όρο. δείτε το ποσοστό εγκατάλειψης στο Google Analytics εικόνα 4 Στη συνέχεια, μπορείτε να σκάψετε ακόμη πιο βαθιά σε κάθε ένα για περαιτέρω ανάλυση. Τελικά, ένα «καλό» ποσοστό εγκατάλειψης θα είναι διαφορετικό για κάθε ιστότοπο. Μπορεί ακόμη και να είναι διαφορετική για κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας. Σας προτείνω να εστιάσετε στις τάσεις του ποσοστού εγκατάλειψης με την πάροδο του χρόνου και πώς μπορείτε να βελτιώσετε τις υψηλότερες για να αυξήσετε τις μετατροπές. Θα πρέπει να εστιάσετε στη χρήση αυτής της μέτρησης για να βρείτε αδυναμίες στον ιστότοπό σας. Μην ανησυχείτε για το χτύπημα ενός μαγικού αριθμού. Τώρα, ας δούμε πώς μπορείτε να βελτιώσετε τα ποσοστά εγκατάλειψης.

Τροποποίηση ποσοστών εγκατάλειψης

Το ποσοστό εγκατάλειψης σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας είναι πολύ ευρύ για να είναι οτιδήποτε εκτός από μέτρηση ματαιοδοξίας . Είναι πολύ ρηχό για να παρέχει νόημα. Για να μετρήσετε και να αξιολογήσετε το ποσοστό εγκατάλειψης, πρέπει να το περιορίσετε και να το ομαδοποιήσετε με διαφορετικές μεταβλητές. Δεν θα μπορείτε να αρχίσετε να μειώνετε το ποσοστό εγκατάλειψης  έως ότου καταλάβετε πραγματικά τι προκαλεί υψηλό. Μπορείτε να τροποποιήσετε τη μέτρηση του ποσοστού εγκατάλειψης που βλέπετε στο Google Analytics με δύο τρόπους. Όπως ανέφερα παραπάνω, ο πρώτος τρόπος είναι να τμηματοποιήσετε το ποσοστό εγκατάλειψης. Θα εξετάσουμε εννέα διαφορετικές επιλογές τμημάτων που θα σας βοηθήσουν να αξιολογήσετε και να βελτιώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης.

Ποσοστό εγκατάλειψης τμήματος ανά ηλικία

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά δημογραφικά στοιχεία που παρακολουθεί το Google Analytics, το οποίο σας επιτρέπει να τμηματοποιήσετε και να αναλύσετε καλύτερα την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας. Ένα από αυτά είναι το ηλικιακό εύρος των επισκεπτών σας. Για να δείτε το ποσοστό εγκατάλειψης κατά ηλικιακό εύρος, ανατρέξτε στην ενότητα "Κοινό" και, στη συνέχεια, "Δημογραφικά στοιχεία" στην αριστερή πλευρική γραμμή. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή "Ηλικία". ποσοστό εγκατάλειψης ανά αναλυτική ηλικία google. Η έκθεση που προκύπτει θα πρέπει να μοιάζει με αυτό. τμηματοποίηση ποσοστού εγκατάλειψης ανάλυση ανάλυσης ηλικίας google analytics 2 Τώρα μπορείτε εύκολα να δείτε αν το ποσοστό εγκατάλειψης είναι υψηλότερο με ένα συγκεκριμένο ηλικιακό εύρος. Μπορείτε να δείτε στο παραπάνω παράδειγμα ότι οι ηλικιωμένοι (65+) έχουν πολύ υψηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης από τους υπόλοιπους επισκέπτες αυτού του ιστότοπου. Εάν οι ηλικιωμένοι αποτελούν μέρος της ιδανικής αγοράς-στόχου σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε δομήσει σωστά τις ιστοσελίδες σας για να τους προωθήσετε . Για παράδειγμα, αποφύγετε τη χρήση ορολογίας, μοντέρνας γλώσσας και αργού.

Ποσοστό εγκατάλειψης τμημάτων ανά φύλο

Η επιλογή "Φύλο" βρίσκεται ακριβώς κάτω από το "Age" σε αυτό το αριστερό μενού. ποσοστό εγκατάλειψης ανά φύλο στο GA Αυτή η αναφορά σάς ενημερώνει για το ποσοστό εγκατάλειψης για άνδρες και γυναίκες. Ανάλυση φύλου Google analytics 1 Τώρα μπορείτε εύκολα να δείτε εάν ο ιστότοπός σας είναι καλύτερα να διατηρήσει το ένα φύλο σε σχέση με το άλλο. Η στόχευση φύλου με τακτικές  όπως διαφορετική γλώσσα και χρώματα μπορεί να επηρεάσει τη συμπεριφορά προβολής και αγοράς. επιπτώσεις του ποσοστού εγκατάλειψης του φύλου στη συμπεριφορά του αγοραστή Εάν έχετε υψηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης με ένα φύλο, βεβαιωθείτε ότι δεν δημιουργείτε κατά λάθος την αντίληψη ότι στοχεύετε μόνο το άλλο φύλο.

Ποσοστό εγκατάλειψης τμήματος ανά συνάφεια

Η επόμενη επιλογή στην ενότητα "Κοινό" βρίσκεται στην ενότητα "Ενδιαφέροντα" και στη συνέχεια "Κατηγορίες συνάφειας". ποσοστό εγκατάλειψης ανά συγγένεια Αυτό ομαδοποιεί το ποσοστό εγκατάλειψης με βάση τα ενδιαφέροντα των επισκεπτών. αναφορές συνάφειας ποσοστού εγκατάλειψης google analytics 1 Ελέγξτε ποιες κατηγορίες συνάφειας έχουν τα υψηλότερα ποσοστά εγκατάλειψης για να δείτε αν χάνετε τις βασικές ομάδες μάρκετινγκ. Μπορείτε να δείτε στο παραπάνω παράδειγμα ότι αυτός ο ιστότοπος συνεργάζεται καλύτερα με επαγγελματίες και shutterbugs. Η εμπλοκή με τους λάτρεις της μουσικής, τους λάτρεις της ταινίας και τους λάτρεις της πράσινης ζωής είναι οι φτωχότερες. Αυτή η γνώση μπορεί τώρα να σας βοηθήσει να στοχεύσετε καλύτερα αυτές τις ομάδες με τις εικόνες και το περιεχόμενό σας.

Ποσοστό εγκατάλειψης τμημάτων ανά τοποθεσία

Ακόμα στην ενότητα "Κοινό", ακριβώς στην ενότητα "Ενδιαφέροντα", θα βρείτε την ενότητα "Γεωγραφικό". Μέσα σε αυτό, μπορείτε να κάνετε κλικ στο "Τοποθεσία" για μια άλλη αναφορά τμήματος. ποσοστό εγκατάλειψης ανά τοποθεσία Αρχικά, θα δείτε έναν χάρτη με χρωματική κωδικοποίηση που σας δείχνει από πού προέρχονται οι περισσότεροι επισκέπτες σας. ποσοστό εγκατάλειψης γεωγραφική τοποθεσία google analytics Κάτω από αυτό, θα δείτε την έκδοση του πίνακα αναλύοντας τους επισκέπτες σας ανά γεωγραφική περιοχή. ποσοστό εγκατάλειψης γεωγραφική ανάλυση google analytics 2 Αυτό σας δίνει το ποσοστό εγκατάλειψης ανά χώρα. Στο παραπάνω παράδειγμα, μπορείτε να δείτε ότι η Αυστραλία και το ΗΒ έχουν πολύ υψηλότερα ποσοστά εγκατάλειψης από τις άλλες χώρες. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για να δείτε εάν ορισμένες επαρχίες επιδεινώνονται χειρότερα από άλλες. Στη συνέχεια, μπορείτε να προσαρμόσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ για να στοχεύσετε περιοχές όπου θέλετε να δείτε βελτίωση.

Ποσοστό εγκατάλειψης τμήματος για νέους επισκέπτες

Ένα καλό τμήμα που μπορείτε να δείτε είναι το "New Vs. Επιστροφή "ανάλυση. Βρίσκεται επίσης στην ενότητα "Κοινό" στην ενότητα "Συμπεριφορά". ποσοστό εγκατάλειψης κατά νέο έναντι επιστροφής στο GA Τώρα μπορείτε να δείτε εάν οι νέοι επισκέπτες σας αναπηδούν με υψηλότερο ρυθμό από τους επισκέπτες που επιστρέφουν. google analytics νέο έναντι ποσοστού εγκατάλειψης χρηστών που επιστρέφει Θα περίμενα οι νέοι επισκέπτες σας να έχουν υψηλότερο ποσοστό. Για να αποκομίσετε μεγαλύτερη αξία από αυτό το τμήμα, μπορείτε να δείτε την πηγή απόκτησης ως δευτερεύουσα ιδιότητα. Απλώς κάντε κλικ στην αναπτυσσόμενη λίστα "Δευτερεύουσα διάσταση" στο επάνω μέρος του πίνακα και επιλέξτε "Πηγή" από τη λίστα που εμφανίζεται παρακάτω. Θα μιλήσουμε περισσότερα για την απόκτηση σε ένα λεπτό.

Ποσοστό εγκατάλειψης τμημάτων ανά πρόγραμμα περιήγησης

Η αναφορά ανάλυσης του προγράμματος περιήγησης είναι ένας καλός τρόπος για να διαπιστώσετε εάν έχετε τεχνικά προβλήματα που προκαλούν την αναπήδηση των επισκεπτών σας. Στην ενότητα "Κοινό" στην ενότητα "Τεχνολογία", επιλέξτε "Πρόγραμμα περιήγησης και λειτουργικό σύστημα". ποσοστό εγκατάλειψης ανά πρόγραμμα περιήγησης και λειτουργικό σύστημα Η έκθεση πρέπει να έχει την εξής μορφή: Ποσοστό εγκατάλειψης ανάλυσης broswer google analytics Εάν ένα πρόγραμμα περιήγησης έχει υψηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης από τα άλλα, αυτό μπορεί να υποδηλώνει ότι δεν έχετε ρυθμίσει καλά τον ιστότοπό σας για αυτό το πρόγραμμα περιήγησης. Πρέπει επίσης να λάβετε υπόψη τις εκδόσεις των προγραμμάτων περιήγησης. Για παράδειγμα, μην ελέγχετε απλώς τον Internet Explorer. Ελέγξτε τις εκδόσεις 8.0, 9.0 και 11.0. ποσοστό εγκατάλειψης ανά πρόγραμμα περιήγησης στην ανάλυση GA Εάν κάποιος έχει αισθητά υψηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης, ο ιστότοπός σας ενδέχεται να έχει σφάλματα ή προβλήματα UX με αυτό το πρόγραμμα περιήγησης. Ακόμα κι αν είναι ένα ξεπερασμένο πρόγραμμα περιήγησης, θα θελήσετε να διορθώσετε το πρόβλημα εάν το πρόγραμμα περιήγησης εξακολουθεί να σας φέρνει επισκεψιμότητα.

Ποσοστό εγκατάλειψης τμημάτων ανά συσκευή

Κάτω από την ενότητα "Τεχνολογία", (εξακολουθεί να βρίσκεται κάτω από το κοινό), θα δείτε την ενότητα "Κινητό". Επιλέξτε "Επισκόπηση" για να δείτε το ποσοστό εγκατάλειψης σε όλες τις συσκευές. ποσοστό εγκατάλειψης ανά συσκευή στο GA Αυτό θα σας δώσει μια σύγκριση ποσοστού εγκατάλειψης μεταξύ επιτραπέζιων υπολογιστών, κινητών και tablet. Ανάλυση του ποσοστού εγκατάλειψης του Google analytics για κινητές συσκευές Εάν ανακαλύψετε ότι το ποσοστό εγκατάλειψης είναι σημαντικά υψηλότερο σε κινητά ή tablet, αυτό μπορεί να υποδηλώνει ότι δεν έχετε βελτιστοποιήσει σωστά τον ιστότοπό σας για αυτές τις συσκευές. Μπορείτε επίσης να δείτε την αναφορά "Συσκευές". Αυτό το αναλύει περαιτέρω ανά μάρκα και λειτουργικό σύστημα για κινητά. Ποσοστό εγκατάλειψης ανάλυσης κινητής συσκευής Για παράδειγμα, εάν διαπιστώσετε ότι οι χρήστες της Apple αναπηδούν με υψηλότερο ρυθμό από τους χρήστες Android, ενδέχεται να έχετε κάποια προβλήματα σχεδιασμού. Δώστε προσοχή σε μεμονωμένα μοντέλα συσκευών επίσης. Ποσοστό εγκατάλειψης μοντέλου κινητής συσκευής Εστίαση στις τάσεις και στις ημερομηνίες κυκλοφορίας της συσκευής. Για παράδειγμα, μπορεί να ανακαλύψετε ότι το ποσοστό εγκατάλειψης είναι εντάξει για συσκευές Apple γενικά, αλλά είναι πολύ υψηλό για τα πιο πρόσφατα μοντέλα. Αυτό μπορεί να υποδηλώνει ότι ο ιστότοπός σας δεν είναι συμβατός με το νεότερο Apple OS.

Ποσοστό εγκατάλειψης τμήματος κατά απόκτηση

Τώρα, ας δούμε την τμηματοποίηση με απόκτηση και όχι με κοινό. Μεταβείτε στην ενότητα "Απόκτηση" και, στη συνέχεια, "Όλες οι επισκεψιμότητα" και, στη συνέχεια, "Πηγή / Μέσο" στο αριστερό μενού. ποσοστό εγκατάλειψης απόκτησης GA Ο πίνακας στο κάτω μέρος της οθόνης σας θα πρέπει να φαίνεται έτσι. Ποσοστό εγκατάλειψης πηγής επισκεψιμότητας google analytics Θα σας δείξει μια ανάλυση από πού προέρχεται η επισκεψιμότητά σας και τα σχετικά ποσοστά εγκατάλειψης. Ρίξτε μια ματιά στις πηγές με τα υψηλότερα ποσοστά εγκατάλειψης για να δείτε εάν υπάρχει τάση. Ακολουθεί ένα παράδειγμα όπου μπορείτε να δείτε ότι οι πληρωμένες διαφημιστικές καμπάνιες έχουν πολύ υψηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης: ποσοστό εγκατάλειψης ανά πληρωμένη καμπάνια Είτε η διαφημιστική σας στόχευση είναι πολύ ευρεία είτε οι σελίδες προορισμού σας δεν ευθυγραμμίζονται πολύ καλά με τις διαφημίσεις σας, με αποτέλεσμα υψηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης.

Ποσοστό εγκατάλειψης τμημάτων ανά σελίδα προορισμού

Η τελική επιλογή που θα συζητήσουμε είναι η τμηματοποίηση κατά σελίδες προορισμού. Στο αριστερό μενού στην ενότητα "Συμπεριφορά", κάντε κλικ στο "Περιεχόμενο ιστότοπου" και στη συνέχεια "Σελίδες προορισμού". ποσοστό εγκατάλειψης ανά σελίδα προορισμού GA Ο πίνακας που προκύπτει σάς δείχνει μια ανάλυση των σελίδων προορισμού και των μέσων ποσοστών εγκατάλειψης. ποσοστό εγκατάλειψης ανά αναφορά σελίδας προορισμού Ίσως διαπιστώσετε ότι μια σελίδα έχει πολύ υψηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης από τις άλλες. Επισκεφτείτε αυτήν τη σελίδα και αναζητήστε τυχόν προβλήματα σχεδίασης ή ζητήματα που ενδέχεται να το καθιστούν λιγότερο αποτελεσματικό από τα άλλα. Παράδειγμα ποσοστού εγκατάλειψης από σελίδα προορισμού υψηλού ποσοστού εγκατάλειψης Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε ξεχάσει κάποια βασικά βήματα για τη βελτιστοποίηση των σελίδων προορισμού για μετατροπές . Τώρα που γνωρίζετε τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να τμηματοποιήσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας, θα σας δείξω πώς μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα ποσοστά εγκατάλειψης.

Πώς να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα ποσοστά εγκατάλειψης στο Google Analytics 

Μπορείτε να προσαρμόσετε αυτό που το Google Analytics θεωρεί αλληλεπίδραση. Αυτό θα επηρεάσει άμεσα το ποσοστό εγκατάλειψης. Για παράδειγμα, μπορεί να αισθάνεστε ότι ένας επισκέπτης έχει αλληλεπιδράσει στον ιστότοπό σας εάν παρακολούθησε ένα βίντεο. Στο Google Analytics, έχετε την επιλογή να ορίσετε ένα συμβάν όπως αναπαραγωγή βίντεο, κλικ σε κουμπί ή ολοκλήρωση λήψης ως αλληλεπίδραση. Στη συνέχεια, οι χρήστες που ολοκληρώνουν αυτά τα "συμβάντα" δεν θα υπολογίζονται πλέον στο ποσοστό εγκατάλειψης. Ωστόσο, πρέπει να είστε προσεκτικοί με αυτό. Βεβαιωθείτε ότι τα αυτοματοποιημένα συμβάντα δεν παρακάμπτουν τα αποτελέσματά σας. Εάν έχετε ρυθμίσει την αυτόματη αναπαραγωγή των βίντεό σας, δεν θέλετε να μετράτε τις προβολές βίντεο ως αλληλεπιδράσεις. Ο απλός τρόπος για να τροποποιήσετε τον τρόπο με τον οποίο η Google καταγράφει τις αλληλεπιδράσεις στέλνοντας συμβάντα στο Google Analytics που σας ενημερώνουν πότε ένας χρήστης ξοδεύει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα σε μια σελίδα μετακινείται σε ένα συγκεκριμένο ποσοστό μιας σελίδας ή βλέπει ένα συγκεκριμένο στοιχείο στη σελίδα. Μπορείτε να στείλετε εκδηλώσεις από τον Διαχειριστή ετικετών Google :

1. Προσαρμόστε το ποσοστό εγκατάλειψης μέσω συμβάντων ποσοστού κύλισης

Η σκανδάλη "Scroll Depth" σάς επιτρέπει να δημιουργείτε προσαρμοσμένα συμβάντα με βάση το πόσο ένας επισκέπτης κάνει κύλιση προς τα κάτω σε μια σελίδα. Αρχικά, πρέπει να δημιουργήσετε μια νέα ετικέτα . δημιουργήστε μια νέα ετικέτα στο Google Analytics Στη συνέχεια, ονομάστε την ετικέτα σας, επιλέξτε "Universal Analytics" για τον τύπο ετικέτας και επιλέξτε "Συμβάν" για τον τύπο του κομματιού. Στη συνέχεια, πρέπει να πληκτρολογήσετε την κατηγορία συμβάντων και την ενέργεια του συμβάντος. Για να κάνετε την ενέργεια, απλώς κάντε κλικ στο μικρό σύμβολο δίπλα στο πεδίο και επιλέξτε "Διαδρομή σελίδας". Για την ετικέτα εκδήλωσης, επιλέξτε "Όριο κύλισης βάθους". Εάν δεν βλέπετε αυτήν την επιλογή διαθέσιμη, μεταβείτε στην οθόνη "Ενσωματωμένες μεταβλητές" και ενεργοποιήστε τις μεταβλητές κύλισης: δημιουργήστε μια ετικέτα google σε βάθος αποστολής για ποσοστό εγκατάλειψης Τώρα, επιλέξτε "Εκδήλωση χωρίς αλληλεπίδραση" ως "Λάθος" και προσθέστε το αναγνωριστικό παρακολούθησης UA. Εάν έχετε συμπληρώσει όλα αυτά τα πεδία, θα πρέπει να έχει την εξής μορφή: παράδειγμα ετικέτας ανάλυσης google για ποσοστό ποσοστού εγκατάλειψης Για αυτήν την ετικέτα, προτείνω να ρυθμίσετε την κύλιση στο 75% της σελίδας. Αυτό σημαίνει ότι η Google θα θεωρήσει έναν επισκέπτη ότι είχε αλληλεπιδράσει στον ιστότοπό σας εάν πραγματοποιήσει κύλιση στο 75% της σελίδας. δημιουργία συμβάντος για κύλιση για ποσοστό εγκατάλειψης Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει "Βάθος κύλισης" ως τύπο σκανδάλης. Στη συνέχεια, σε ποσοστά, μειώστε το "75 τοις εκατό". Μόλις τελειώσετε, μπορείτε να αποθηκεύσετε, να κάνετε προεπισκόπηση, εντοπισμό σφαλμάτων και, στη συνέχεια, να δημοσιεύσετε.

2. Προσαρμόστε το ποσοστό εγκατάλειψης μέσω της λειτουργίας χρονοδιακόπτη

Μπορείτε επίσης να αποφασίσετε ότι η Google θα πρέπει να θεωρήσει έναν επισκέπτη ότι έχει αλληλεπιδράσει σε μια σελίδα εάν αφιερώνει έναν ελάχιστο χρόνο στη σελίδα. Δημιουργήστε μια νέα ετικέτα και δώστε της ένα όνομα, όπως "UA - Προσαρμοσμένο ποσοστό εγκατάλειψης - Χρονοδιακόπτης". Χρονόμετρο προσαρμοσμένο στο ποσοστό εγκατάλειψης Μπορείτε να επιλέξετε το χρονικό διάστημα με το οποίο θέλετε να ξεκινήσετε. Προτείνω να ξεκινήσετε με 30 δευτερόλεπτα. Για να το κάνετε αυτό, προσθέστε μια νέα σκανδάλη και ονομάστε την "Χρονοδιακόπτης - 30 δευτερόλεπτα". google analytics, χρόνος αναπήδησης Το διάστημα είναι σε χιλιοστά του δευτερολέπτου. Επομένως, για 30 δευτερόλεπτα, πρέπει να βάλετε το "30000". Επιλέξτε ένα όριο. Στη συνέχεια, στην ενότητα συνθηκών, ορίστε το για "Η σελίδα URL αντιστοιχεί στο RegEx *." Αυτό θα το κάνει έτσι ώστε το Google Analytics να περιλαμβάνει όλες τις σελίδες σας στην παρακολούθηση. Βεβαιωθείτε ότι έχετε αποθηκεύσει, προεπισκόπηση και εντοπισμό σφαλμάτων πριν από τη δημοσίευση.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *