Τα τελευταία 2-3 χρόνια υπάρχει ένα μεγάλο buzz με τους influencers και τα social media, κυρίως στo instagram.

Οι εταιρίες.αυτές που δεν γνωρίζουν, προσφέρουν γη και ύδωρ σε άγνωστους influencers που τους υπόσχονται πωλήσεις πέρα από τα πιο τρελά τους όνειρα.

Είναι όμως έτσι; ¨Ή είναι κάτι που εξυπηρετεί μόνο τους influencers;

Τι έδειξε έρευνα

Οι εταιρείες που επιθυμούν να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη στην μάρκα για τους καταναλωτές θα πρέπει να επικεντρωθούν στην εμπειρία που παρέχουν, και όχι στις διασημότητες. Σύμφωνα με έρευνα αγοραστών στο διαδίκτυο από την εταιρεία τεχνολογίας marketing Bluecore στην Αμερική, το 40% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ο παράγοντας με τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στην εμπιστοσύνη τους σε μια μάρκα είναι η αγοραστική εμπειρία.

Με λίγα λόγια...

Οι influencers επηρεάζουν λίγο την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Τα συμπεράσματα δικά σας...

Αν θέλετε να σας βοηθήσουμε με το digital marketing και την PPC διαφήμιση,

επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας!

LV8-SIGNATURE-B