Το Instagram επιδιώκει να παρέχει περισσότερα δεδομένα με μια ενημέρωση των Insights για επιχειρήσεις και προφίλ δημιουργών, που θα δώσει πιο συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με το ποιος ασχολείται με το περιεχόμενό σας - είτε ακολουθούν το προφίλ σας είτε όχι - καθώς και τη συνολική προσέγγιση χρηστών οι αναρτήσεις σας Ενημέρωση Instagram Insights Τα νέα σημεία δεδομένων θα σας βοηθήσουν να καθοδηγήσετε τις αποφάσεις απόσπασης και θα σας δώσουν περισσότερες ευκαιρίες για βελτιστοποίηση της προσέγγισής σας με βάση πιο συγκεκριμένα δεδομένα.   Οι νέες μετρήσεις που προστίθενται στα insights του Instagram είναι: Ενεργοποιημένοι λογαριασμοί - Αυτό θα εμφανίσει τον συνολικό αριθμό λογαριασμών που αλληλεπίδρασαν με το περιεχόμενό σας σε μια δεδομένη χρονική περίοδο Εμπλεκόμενο κοινό - Αυτά τα δεδομένα θα δώσουν δημογραφικές πληροφορίες για τους χρήστες που ασχολούνται με το περιεχόμενό σας, είτε ακολουθούν το προφίλ σας είτε όχι, συμπεριλαμβανομένων των κορυφαίων πόλεων, των κορυφαίων χωρών, των ηλικιών και του φύλου Προσεγγισμένο κοινό - Παρόμοιο με το Εμπλεκόμενο κοινό, αυτό θα παρέχει δημογραφικές πληροφορίες σχετικά με τα άτομα που έχετε προσεγγίσει με τις αναρτήσεις σας σε μια δεδομένη χρονική περίοδο, συμπεριλαμβανομένων των κορυφαίων πόλεων, των κορυφαίων χωρών, των κορυφαίων ηλικιακών κατηγοριών και του φύλου Ενημέρωση Instagram Insights Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι τον Μάιο, το Instagram ενημέρωσε τα δεδομένα που έφτασε στους λογαριασμούς, προσθέτοντας περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους τύπους λογαριασμών στους οποίους προσεγγίζετε (ακόλουθοι έναντι μη ακόλουθων) και τις μορφές περιεχομένου που έχουν την καλύτερη απόδοση για το προφίλ σας. Πληροφορίες στο Instagram Αυτές οι νέες δημογραφικές γνώσεις θα ενσωματωθούν τώρα στα δεδομένα, παρέχοντας μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το ποιον προσεγγίζετε με τις διαφορετικές αναρτήσεις IG και πώς, συγκεκριμένα, προσελκύουν. Πρόσβαση Τα πρόσθετα σημεία δεδομένων θα μπορούσαν να είναι μια τεράστια προσθήκη, με αυξημένη ικανότητα για απόδοση και βελτιστοποίηση περιεχομένου με βάση αυτό που λειτουργεί. Τα δεδομένα τοποθεσίας, συγκεκριμένα, θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε το χρονοδιάγραμμα απόσπασης βάσει του πότε αυτοί οι χρήστες είναι πιο πιθανό να είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο (συγκεκριμένα για την περιοχή), ενώ τα δεδομένα ηλικίας και φύλου θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε πιο ακριβή επισκόπηση κοινού και για τη στόχευση σας. Επιπλέον, το Instagram επιδιώκει να προσθέσει περισσότερη διαφάνεια στις συνεργασίες brand/δημιουργού, με μια νέα διαδικασία κοινής χρήσης δεδομένων που θα επιτρέψει στους δημιουργούς να δουν τα δεδομένα insights που είναι διαθέσιμα στην επιχείρηση. Όπως εξηγείται από το Instagram: "Όταν μια επωνυμία προωθεί μια ανάρτηση δημιουργού με την ετικέτα επί πληρωμή συνεργασίας ή δημιουργεί μια διαφήμιση χωρίς προϋπάρχουσα ανάρτηση, αυτός ο δημιουργός θα μπορεί πλέον να βλέπει την απόδοση αυτής της διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένης της προσέγγισης χρηστών, των likes, των σχολίων, των αποθηκεύσεων και των κοινοποιήσεων. Οι δημιουργοί μπορούν τώρα να βρουν αυτές τις πληροφορίες επιλέγοντας "προβολή διαφημίσεων και πληροφοριών" στην ενότητα διαφημίσεων επώνυμου περιεχομένου στις ρυθμίσεις. " Μέχρι τώρα, οι συνεργάτες με ετικέτα είχαν τη δυνατότητα να βλέπουν την προσέγγιση χρηστών και την αφοσίωση των αναρτήσεων επηρεαστών/δημιουργών, αλλά η ίδια κοινή χρήση δεδομένων δεν έχει πάει αλλιώς σε αυτές τις συγκεκριμένες εφαρμογές. Τώρα οι δημιουργοί θα μπορούν επίσης να παρακολουθούν την απόδοσή τους, την οποία μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν στη δική τους διαδικασία, για να βοηθήσουν την επιχείρησής τους. Αυτές είναι μερικές εύχρηστες ενημερώσεις για τους εμπόρους IG, ακριβώς την ώρα των γιορτών, και σίγουρα, αξίζει να σκάψετε σε νέες ιδέες για να μετρήσετε την απόδοσή σας και να βελτιστοποιήσετε την προσέγγισή σας. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις νέες ενημερώσεις Insights του Instagram εδώ.