Το TikTok ανοίγει έναν νέο τρόπο για τους δημιουργούς περιεχομένου να βγάλουν χρήματα.

Τι σχεδιάζει το TikTok

Η εταιρεία σχεδιάζει να αρχίσει να μοιράζεται μια περικοπή εσόδων της πλατφόρμας με κορυφαίους δημιουργούς όταν τα βίντεό τους προβάλλονται μαζί με συγκεκριμένες διαφημίσεις. Το πρόγραμμα αντικατοπτρίζει τον τρόπο με τον οποίο το YouTube πληρώνει τους δημιουργούς και θα μπορούσε να οδηγήσει σε πιο σημαντικές πληρωμές από την πλατφόρμα, η οποία δεν έχει ακόμη προσφέρει έναν ουσιαστικό τρόπο στους δημιουργούς να βγάλουν χρήματα. Το νέο πρόγραμμα, που ονομάζεται TikTok Pulse, επιτρέπει στις διαφημίσεις να προβάλλονται ειδικά μαζί με «το κορυφαίο 4% όλων των βίντεο στο TikTok», έγραψε η εταιρεία σε ανάρτηση ιστολογίου .

Όροι και προυποθέσεις

Οι δημιουργοί και οι εκδότες με τουλάχιστον 100.000 ακόλουθους μπορούν να λάβουν περικοπή εσόδων όταν περιλαμβάνονται τα βίντεό τους. Το TikTok θα μοιραστεί το 50 τοις εκατό των εσόδων από διαφημίσεις από την Pulse με εγκεκριμένους δημιουργούς, δήλωσε στο The Verge η Sandie Hawkins, GM της TikTok για τις παγκόσμιες επιχειρηματικές λύσεις Βόρειας Αμερικής. Αυτό είναι κοντά σε αυτό που προσφέρει το YouTube στους δημιουργούς, δίνοντάς τους το 55 τοις εκατό από τις διαφημίσεις. Ο Hawkins λέει ότι το TikTok's Pulse θα κυκλοφορήσει τον Ιούνιο στις ΗΠΑ, με πρόσθετες αγορές να έρχονται κάποια στιγμή αυτό το φθινόπωρο. Μέχρι τώρα, ο κύριος τρόπος αποζημίωσης του TikTok για τους δημιουργούς ήταν μέσω του «Κεφαλαίου δημιουργών», το οποίο πληρώνει επιλεγμένους χρήστες με βάση τη δημοτικότητα των βίντεό τους. Ωστόσο, οι δημιουργοί είπαν ότι οι πληρωμές από αυτό το πρόγραμμα μπορεί να είναι μικρές και ασυνεπείς, πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχει προσφέρει στους δημιουργούς μια συνεχή ροή εσόδων όπως έχει το πρόγραμμα διαφημίσεων του YouTube.   LV8-SIGNATURE-B