Όταν ξεκινάτε μια νέα καμπάνια, ποιες είναι οι πιο σημαντικές δείκτες (KPI) που παρακολουθείτε;
Τις μετατροπές; Το Κόστος ανά μετατροπή; ROI; Το CPC?
Όλες αυτές οι απαντήσεις είναι oi βασικοί δείκτες για κάθε μάρκετινγκ ή διαφημιστική καμπάνια, αλλά δεν θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε την πραγματική αποδοτικότητα της καμπάνιας.
Εδώ μπαίνει το ROAS.
Ο στόχος απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης είναι η μέτρηση που καθορίζει την επιτυχία των διαφημιστικών καμπανιών μάρκετινγκ και διαφήμισης.
Είναι ζωτικής σημασίας για νέες καμπάνιες, καθώς σας επιτρέπει να δείτε πόσα έσοδα δημιουργεί μια καμπάνια έναντι κόστους σε πραγματικό χρόνο.
Μπορούν να χρησιμοποιείσουμε το κόστος ανά μετατροπή, αλλά επειδή ο υπολογισμός εστιάζεται σε μία μόνο μετατροπή κάθε φορά, δίνει μόνο μέρος της εικόνας.
Το ROAS συμβάλλει στον προσδιορισμό του κατά πόσον μια καμπάνια φέρνει τα χρήματα που πρέπει να φέρει.
Εάν δεν είναι σε αποδεκτά πλαίσια τότε μια αλλαγή στρατηγικής είναι απαραίτητη.