Ως μετρήσεις, τόσο το ποσοστό εγκατάλειψης όσο και το ποσοστό εξόδου αναφέρουν πότε και πού επισκέπτονται τον ιστότοπό σας οι επισκέπτες.
Η διαφορά είναι ότι οι αναπηδήσεις αναφέρονται μόνο στην περίπτωση περιόδων σύνδεσης μιας σελίδας.
Για παράδειγμα, εάν ένας επισκέπτης φτάσει στην αρχική σελίδα του ιστότοπού σας ηλεκτρονικού εμπορίου, μεταβαίνει σε μια σελίδα κατηγορίας, στη συνέχεια σε μια σελίδα προϊόντος και στη συνέχεια εγκαταλείψει τον ιστότοπο, μια "έξοδος" αποδίδεται στη σελίδα του προϊόντος και επηρεάζει το ποσοστό εξόδου του:
Σενάριο εξόδου GA
Bounce rate
Ωστόσο, εάν ένας επισκέπτης φτάσει στην αρχική σελίδα του ιστότοπού σας ηλεκτρονικού εμπορίου, ρίχνει μια ματιά και δεν κάνει κλικ ή αλληλεπιδρά με τη σελίδα με οποιονδήποτε ουσιαστικό τρόπο πριν από την έξοδο, μια "αναπήδηση" αποδίδεται στην αρχική σελίδα και επηρεάζει το ποσοστό εγκατάλειψης:
Σενάριο εγκατάλειψης GA
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για το bounce rate (ποσοστό εγκατάλειψης) εδώ.
Ένα ακόμη πράγμα που πρέπει να λάβετε υπόψη: κάθε εγκατάλειψη είναι έξοδος, αλλά όχι κάθε έξοδος είναι μια εγκατάλειψη.



