Εισαγωγή
Η διαφήμιση και η ενημέρωση του πελάτη επιτυγχάνονται με την χρήση των banners και αυτό πραγματοποιείται είτε προβάλλοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες είτε βοηθώντας στην καθοδήγηση των χρηστών να έχουν καλύτερη πλοήγηση στην ιστοσελίδα. Αυτό ανήκει στην κατηγορία του internet marketing. Συμβάλλουν σε ένα όμορφο και λειτουργικό σχεδιασμό του διαδικτυακού τόπου και αποτελούν το πρώτο βήμα για την παρουσίαση της εταιρίας η του οργανισμού στο διαδίκτυο.Τύποι των banners
Αν και τα banners είναι εικόνες που εξυπηρετούν μια διαφήμιση, ορισμένα είναι και βίντεο για να τραβήξουν το βλέμμα του αναγνώστη. Η ταξινόμηση τους εξαρτάται από τον τρόπο χρήσης και τον σκοπό που έχουν για μια στρατηγική marketing. Τα πιο συνηθισμένα είναι: • Featured image (επιλεγμένη εικόνα) Το banner τοποθετείται στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας, συνήθως κάτω από το αρχικό μενού. Είναι η θέση που προωθείς προϊόντα ή εκπτώσεις σε ένα συγκεκριμένο προϊόν. Υπάρχουν μερικά που αντλούν μεγαλύτερη προσοχή του αναγνώστη σε σχέση με τα άλλα και αυτό συμβαίνει επειδή εμφανίζονται περισσότερες φορές. Μπορούν να τοποθετηθούν ώς slider ή carousel για να προβάλλουν ορισμένες προσφορές ή για να τονίσουν ότι την συγκεκριμένη χρονική στιγμή μπορεί να βοηθήσει τον χρήστη να λάβουν ουσιαστική ενημέρωση σε ένα συγκεκριμένο μέρος της ιστοσελίδας. • Skyscrapper (ουρανοξύστης)

ROI( Εμπορικό Αποτέλεσμα)
Το αποτέλεσμα ROI είναι το πιο σημαντικό στοιχείο όταν γίνεται επένδυση σε οτιδήποτε σχετικά με την επικοινωνία. Για παράδειγμα ο τρόπος με τον οποίο θα γίνεται η πληρωμή ενός banner (CPC) το banner απαιτεί κάθε φορά διαφορετική προσέγγιση. Υπάρχει μια σχετική ευκολία στο να στήσει κάποιος μια καμπάνια στο internet με χαμηλό κόστος, αυτό όμως έχει ως αποτέλεσμα στο να γίνονται ενέργειες γρήγορα χωρίς να εντάσσονται με σαφήνεια οι στόχοι που πρέπει να πραγματοποιηθούν. Για αυτό τον λόγο η επιτυχία στην διαφήμιση είναι πάντα εξασφαλισμένη αν ακολουθηθούν τα σωστά βήματα.
Σχεδιασμός
Υπάρχει ελάχιστος χρόνος μέχρι να πεισθεί το κοινό που θα δει το banner να κάνει click. Έρευνες έχουν δείξει ότι ο μέσος χρήστης χρειάζεται λιγότερο απο 7 δευτερόλεπτα προκειμένου να αποφασίσει αν θα μείνει σε μία σελίδα άρα υπάρχει σημαντική διαφορά στο αν θα αποφασίσει κάποιος χρήστης να κάνει click στο banner. Ο σχεδιασμός ενός banner πρέπει να είσαι όσο το δυνατόν περισσότερο καθαρός και απλός προκειμένου να είναι ο πιο αποτελεσματικός. Επιπρόσθετα η κίνηση στο banner θεωρείται πλέον απαραίτητη καθώς αν δεν υπάρχει κίνηση δημιουργείται ο κίνδυνος να περάσει τελείως απαρατήρητο στο μάτι του χρήστη. Είναι σημαντικό το banner να τραβάει το βλέμμα του αναγνώστη και να βρίσκεται υπό υλοποίηση ένα σενάριο το οποίο θα παρακινήσει τον χρήστη να κάνει click. Θα πρέπει φυσικά το banner να μην ενοχλεί τον χρήστη με έντονες κινήσει ή με εναλλαγή χρωμάτων.Θέλετε και εσείς να αυξήσετε τις πωλήσεις σας στο eshop σας;
Επικοινωνήστε σήμερα με την LV8 και εμπιστευτείτε μας!
