fbpx
Πλατεία Λαού 6, Λαμία

Social Proof Case Study

social proof by lv8

Social Proof, Τι είναι; Γιατί είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση; (Case Study)

Θέλω και εγώ Social Proof στο eshop μου

 

Λοιπόν, δεν έχει σημασία από πού είστε ή ποιος είστε – πριν κάνετε μια παραγγελία ή κάνετε κράτηση ή ακόμη και πριν επισκεφθείτε ένα μέρος, το πρώτο πράγμα που συνειδητά και ασυνείδητα αναζητάτε είναι οι κριτικές!

Οι μαρτυρίες ή οι εμπειρίες των πραγματικών ανθρώπων που αγόρασαν ένα παρόμοιο προϊόν ή επισκέφτηκαν το ίδιο μέρος με εμάς μας προκαταβάλουν θετικά.

Αναρωτηθείτε, έχετε κάνει κράτηση εισιτηρίου ή αγοράσατε κάτι διαβάζοντας τη κριτική από κάποιον άλλο;

Περίμενετε!

Εάν είπατε ναι, τότε δείχνει τον λόγο για τον οποίο το μάρκετινγκ κοινωνικής απόδειξης aka Social Proof είναι μια εξαιρετική τακτική μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις.

Γιατί οι μεγάλες μάρκες όπως η Apple, το Dominos, η Nike κ.λπ. έχουν μεγάλη πελατειακή βάση; Σκεφτείτε, τι σας έκανε να ξοδέψετε σε τέτοιες μάρκες ;

Social Proof Marketing

Αλλά, πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυθεντικές κριτικές και προτάσεις από ένα πραγματικό άτομο για να δημιουργήσετε περισσότερες πωλήσεις για την επωνυμία σας;

Το Social Proof (και η LV8 ! ) είναι η απάντηση.

Μέσω αυτού του άρθρου – case study, θα κατανοήσετε τα βασικά της κοινωνικής απόδειξης ως έννοια. Έτσι, στο τέλος αυτού του άρθρου, θα είστε καλά εξοπλισμένοι με τα βασικά του στοιχεία.

Τι είναι το Social Proof;

Με απλά λόγια, το Social Proof δημιουργεί πωλήσεις μετατρέποντας τις αποφάσεις των καταναλωτών υπέρ μιας μάρκας μέσω γνήσιων κριτικών από ένα πραγματικό άτομο, το οποίο μπορεί να είναι μέσω πολλών μορφών, αλλά η καλύτερη και πιο αποδεδειγμένη μορφή είναι μια κριτική πελατών.

Σήμερα, το 92% των αγοραστών διαβάζουν κριτικές και προτάσεις πριν πραγματοποιήσουν μια αγορά. Αυτή η δήλωση αποδεικνύει γιατί σήμερα οι εταιρείες καταβάλλουν περισσότερες προσπάθειες για να κερδίσουν μια κριτική. Είναι επίσης ο λόγος για τον οποίο οι επωνυμίες δείχνουν ενεργούς χρήστες, συνδρομητές, αριθμό συνεργασιών / πελατών και πολλά άλλα στον ιστότοπό τους – για να παραμείνουν σχετικοί και αξιόπιστοι στον ανταγωνισμό.

Στον σύγχρονο κόσμο του μάρκετινγκ η αυθεντική κριτική και οι προτάσεις πελατών είναι οι κινητήρες μιας επιχείρησης που κρύβει τη δύναμη δημιουργίας πωλήσεων και προώθησης της μάρκας σε έναν κλάδο γεμάτο ανταγωνισμό.

Γιατί είναι σημαντικό το Social Proof;

Σκεφτείτε…

Όταν ψωνίζετε σε ένα κατάστημα, συνήθως αγγίζετε και αισθάνεστε το προϊόν για να επιβεβαιώσετε την ποιότητα, για να χτίσετε την εμπιστοσύνη. Όμως, όταν ψωνίζετε στο διαδίκτυο, τα πράγματα γίνονται περίπλοκα. Δεν μπορείτε ούτε να αγγίξετε το πουκάμισο ούτε να προσπαθήσετε να μάθετε την εφαρμογή και την ποιότητα. Εδώ βασίζεστε σε γνήσιες κριτικές καταναλωτών που έχουν ήδη δοκιμάσει το προϊόν.

Στη σημερινή ψηφιακή εποχή όπου ο αριθμός των κινητών τηλεφώνων υπερβαίνει τον αριθμό των ατόμων που διαμένουν σε ένα σπίτι, η εμπιστοσύνη σε μια γνήσια κριτική σε οποιαδήποτε μορφή βοηθά την επωνυμία να οικοδομήσει εμπιστοσύνη και να δημιουργήσει μια ψηφιακή παρουσία.

Πριν αγοράσετε ένα προϊόν, πριν επισκεφθείτε ένα εστιατόριο ή πριν κάνετε κράτηση για ένα ταξίδι, πραγματοποιούμε αναζήτηση (κοινώς googlάρουμε) όχι μόνο για πληροφορίες αλλά και για σχετικές κριτικές και προτάσεις.

Όχι μόνο πριν.

Το 50% των αγοραστών παραδέχτηκαν ότι ελέγχουν κριτικές την ώρα που ψωνίζουν σε ένα κατάστημα.

Τώρα ξέρετε, γιατί αυτός ο έλεγχος ουσιαστικό για την επωνυμία σας να δημιουργήσει μια αξιόπιστη ψηφιακή παρουσία.

Οφέλη Social Marketing

Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στα οφέλη από τη χρήση μάρκετινγκ κοινωνικής απόδειξης, Social Proof.

Χτίστε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία,

Μια λέξη από στόμα σε στόμα δημιουργεί μεγαλύτερη εμπιστοσύνη από ένα διαφημιστικό φυλλάδιο. Ομοίως, οι λέξεις ενός πραγματικού πελάτη δημιουργούν πολύ περισσότερη εμπιστοσύνη, αξιοπιστία και πιστή πελατειακή βάση.

 Αύξηση πωλήσεων,

Όμως, όταν μια επωνυμία χτίζει εμπιστοσύνη και αξιοπιστία, οι πελάτες δείχνουν μικρότερη «αντίσταση», η οποία βοηθά άμεσα μια μάρκα να παράγει καλύτερες πωλήσεις.

Δημιουργία ψηφιακής παρουσίας μάρκας (Brand Awareness),

Η καλύτερη πελατειακή βάση και οι πωλήσεις που δημιουργούνται οδηγούν μια μάρκα στην οικοδόμηση μιας ακόμη καλύτερης ψηφιακής παρουσίας, η οποία επηρεάζει επίσης θετικά την απόφαση των πελατών. Κοινώς όλα είναι κύκλος και το ένα βοηθάει το άλλο!

Οποιαδήποτε επωνυμία που θέλει να δημιουργήσει «φήμη» για την online επιχείρησή τους θα πρέπει να επενδύσει στο μάρκετινγκ κοινωνικής απόδειξης!

Ιδιοκτήτες eshops (ηλεκτρονικού εμπορίου και SaaS)

Ακόμα κι αν έχετε την καλύτερη εμπειρία χρήστη, περιεχόμενο και προϊόντα, αλλά η επισκεψιμότητα που προσελκύετε δεν μετατρέπεται σε πωλήσεις, τότε ήρθε η ώρα να δοκιμάσετε το μάρκετινγκ κοινωνικής απόδειξης.

Δεν θα βοηθήσει μόνο την επωνυμία σας να δημιουργήσει εμπιστοσύνη, αλλά θα δημιουργήσει επίσης μια καλύτερη ψηφιακή παρουσία και θα δημιουργήσει νέες πωλήσεις.

Η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου λοιπόν.

Τι αύξηση θα δω στις πωλήσεις μου; (Case Study)

 

Πρόσφατα πελάτης που έχει εμπιστευτεί το digital marketing στην LV8 δέχτηκε την πρότασή μας για υλοποίηση Social Proof μηχανισμού στο online κατάστημά του. Προφανώς τα αποτελέσματα θα διαφέρουν από επιχείρηση σε επιχείρηση αλλά μπορείτε να δείτε τι μπορείτε να πετύχετε.

Τα αποτελέσματα λοιπόν…

Social-Proof-Case-Study-Results

 

*Η περίοδος σύγκρισης είναι σε σχέση με την ίδια περίοδο τον προηγούμενο μήνα για να έχουμε τα πιο ακριβή αποτελέσματα.

** Ο στόχος που αναλύουμε σε αυτό το case study είναι οι πωλήσεις.

Συμπεράσματα

  • Βλέπουμε αρχικά μια μείωση 4.40% στο Bounce Rate (Ποσοστό Εγκατάλειψης). To bounce rate είναι το ποσοστό των επισκέψεων που πραγματοποιούνται στο site σας, σε μία και μόνο σελίδα. Αφορά δηλαδή τους επισκέπτες που έρχονται στο site σας και φεύγουν χωρίς να περιηγηθούν σε καμία από τις υπόλοιπες σελίδες. Ένα υψηλό bounce rate αποτελεί ένδειξη ότι το συγκεκριμένο landing page δεν ικανοποιεί τις ανάγκες του επισκέπτη, με άλλα λόγια δεν είναι αρκετά ελκυστικό, ώστε να του κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον.
  • Αύξηση 98.55% στο Conversion Rate (Ποσοστό μετατροπής). Το ποσοστό των επισκεπτών που εκτελούν την επιθυμητή ενέργεια ονομάζεται conversion rate (ποσοστό μετατροπής). Π.χ αν ένα online κατάστημα το επισκέπτονται 100 άνθρωποι την ημέρα και από αυτούς κάνουν παραγγελία οι 2, τότε το online κατάστημα έχει conversion rate 2%.
  • Πολύ μεγάλη αύξηση στο Conversion Rate για το κανάλι των οργανικών. Αυτό σημαίνει ότι το social proof λειτουργεί πολύ καλά στις πωλήσεις όταν κάποιος δεν γνωρίζει το site, το επισκεφτεί μέσω μηχανών αναζητήσεων.

 

Θέλετε και εσείς να κάνετε Social Proof Marketing στην επιχείρησή σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας;

Επικοινωνήστε σήμερα και την LV8 και εμπιστευτείτε μας!

LV8-SIGNATURE-B

 

 

Περισσότερα Case Studies

Μείωση χρόνου φόρτωσης ιστοσελίδας στο 1/3! [Case Study]
Αύξηση τζίρου 2680% τον Νοέμβριο με Black Friday [Case Study]
Αύξηση τζίρου 542% !!!
Αύξηση 409% των πωλήσεων στο Eshop σου