Ψάχνετε συνεχώς στο Google να βρείτε την δική σας διαφήμιση; Ή ακόμη χειρότερα κάνετε κλικ στις δικές σας διαφημίσεις;   Μάθετε γιατί ΔΕΝ πρέπει να το κάνετε! Αφού δημιουργήσατε μια εντυπωσιακή διαφημιστική καμπάνια, ένας από τους πρώτους πειρασμούς που μπορεί να έχετε είναι να ξεκινήσετε αμέσως την αναζήτηση για να δείτε τη δική σας διαφήμιση.   Όσο ακίνδυνο κι αν φαίνεται αυτό, είναι στην πραγματικότητα ένα από τα τελευταία πράγματα που πρέπει να κάνετε.   Η αναζήτηση και τα κλικ στη διαφήμισή σας μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στα αποτελέσματα της καμπάνιας σας, να παραμορφώσει τις πληροφορίες και, τελικά, να κοστίσει χρήματα στην επιχείρησή σας.   Συγκεντρώσαμε  τους λόγους για τους οποίους ΔΕΝ πρέπει να αναζητάτε τη δική σας διαφήμιση και σίγουρα δεν πρέπει να κάνετε κλικ στη διαφήμισή σας. Αντίθετα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο προεπισκόπησης και διάγνωσης διαφημίσεων εάν θέλετε να τις δείτε μόνοι σας.   lv8-article-image-02  

Κάνοντας κλικ στις δικές σας διαφημίσεις σπαταλάτε χρήματα από το διαφημιστικό σας budget

Αυτός είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους δεν πρέπει να αναζητάτε τη δική σας διαφήμιση και να κάνετε κλικ σε αυτήν. Οι διαφημίσεις πληρωμένης διαφήμισης PPC χρησιμοποιούν ένα μοντέλο πληρωμής ανά κλικ που σημαίνει ότι θα χρεώνεστε κάθε φορά που ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας, συμπεριλαμβανομένων και των δικών σας κλικ!   Η Google θα καταγράφει επίσης πόσο καιρό ένας χρήστης παραμένει στη διαφήμιση και αν πραγματοποιεί μετατροπή. Έτσι, εάν κάνετε κλικ στη διαφήμισή σας και φύγετε αμέσως, θα καταγραφεί ως αναπήδηση (bounce rate), κάτι που μπορεί να βλάψει τη βαθμολογία ποιότητάς σας. Όσο χαμηλότερος είναι ο δείκτης ποιότητάς σας, τόσο πιο ακριβή θα είναι η προβολή των διαφημίσεών σας και θα εμφανίζονται λιγότερο συχνά. Όλα αυτά συνθέτουν χαμηλότερη αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR), λιγότερη επισκεψιμότητα και χαμηλότερο ποσοστό μετατροπών (Conversion Rate).  

Η αναζήτηση της δικής σας διαφήμισης μπορεί να επηρεάσει τον αριθμό των ημερήσιων προβολών που "σερβίρεται" η διαφήμιση.

  Μπορεί να σκέφτεστε, μπορώ μόνο να ψάχνω τη δική μου διαφήμιση, αλλά να μην κάνω κλικ σε αυτήν; Αυτή είναι επίσης μια κακή ιδέα. Κατά τη ρύθμιση μιας καμπάνιας, η πλειονότητα των διαφημιζόμενων θα ρυθμίσει την προβολή της διαφήμισής τους στο τυπικό. Αυτό σημαίνει ότι η Google θα κατανείμει τον ημερήσιο προϋπολογισμό σας κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επομένως, εάν κάνετε αναζήτηση για τη διαφήμισή σας μερικές φορές το πρωί, οι χρήστες που ενδέχεται να αναζητήσουν μια σχετική λέξη-κλειδί ενδέχεται να μην δουν τη διαφήμισή σας, καθώς η Google θα προσπαθήσει να εξοικονομήσει τον προϋπολογισμό για να διαρκέσει ολόκληρη την ημέρα. Από την άλλη πλευρά, εάν έχετε τις ρυθμίσεις σας για ταχεία παράδοση, η Google θα προσπαθήσει να ξοδέψει τον ημερήσιο προϋπολογισμό σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα, πράγμα που σημαίνει ότι θα έχετε εξαντλήσει μέρος του. Τέλος, εάν έχετε τις ρυθμίσεις σας για προεπιλεγμένη παράδοση και αρχίσετε να αναζητάτε τη δική σας διαφήμιση, τότε ίσως αφαιρείτε μια προβολή από έναν πιθανό πελάτη.  

Η αναζήτηση μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τα δεδομένα σας .

Ένας άλλος λόγος για τον οποίο δεν πρέπει να αναζητάτε τη δική σας διαφήμιση είναι ο αρνητικός αντίκτυπος που μπορεί να έχει στα δεδομένα της καμπάνιας σας. Αναζητώντας σχετικές λέξεις-κλειδιά, διογκώνετε τεχνητά τις εμφανίσεις σας, κάτι που θα οδηγήσει σε ανακριβή δεδομένα καμπάνιας. Μπορεί επίσης να επηρεάσει αρνητικά τη βαθμολογία ποιότητάς σας, καθώς η Google θα δει ότι η διαφήμισή σας προβάλλεται, αλλά δεν γίνεται κλικ. Αυτό σημαίνει ότι η βαθμολογία συνάφειάς σας θα μειωθεί και η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται λιγότερο συχνά.  

Αναζήτηση για τη δική σας διαφήμιση: Η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) θα μειωθεί.

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, εάν συνεχίσετε να αναζητάτε τη δική σας διαφήμιση, αλλά δεν κάνετε κλικ σε αυτήν, η Google θα υποθέσει ότι δεν είναι σχετική με εσάς και θα σταματήσει να την εμφανίζει. Εκτός από την παραμόρφωση των δεδομένων σας και τη μείωση της βαθμολογίας ποιότητάς σας, θα προκαλέσει επίσης μείωση της αναλογίας κλικ προς αριθμό εμφανίσεων. Όσο υψηλότερη είναι η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, τόσο λιγότερα θα πληρώνετε ανά κλικ. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσατε να αρχίσετε να πληρώνετε περισσότερα ανά κλικ λόγω μείωσης της αναλογίας κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.  

Η διαφήμισή σας δεν θα εμφανίζεται πάντα.

Ανεξάρτητα από το πόσο καλή είναι η καμπάνια PPC σας, όταν αναζητάτε τη δική σας διαφήμιση, δεν θα εμφανίζεται πάντα. Αυτό συμβαίνει επειδή υπάρχουν πολλοί παράγοντες που καθορίζουν πότε και πού θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας, όπως η ώρα, η ημέρα, η συσκευή κ.λπ. Από την άλλη πλευρά, εάν αναζητάτε συνεχώς τη δική σας διαφήμιση και κάνετε κλικ σε αυτήν, η Google ενδέχεται να αποκλείσει την Διεύθυνση IP (κοινώς να σας "μπανάρουν") καθώς θα μπορούσε να θεωρηθεί ως κακόβουλη δραστηριότητα. Ποιος είναι ο σωστός τρόπος να βλέπετε τις διαφημίσεις σας   Για να προβάλετε τις διαφημίσεις σας σε ένα ασφαλές περιβάλλον που δεν θα επηρεάσει αρνητικά τα αποτελέσματα της καμπάνιας σας, χρησιμοποιήστε το Εργαλείο προεπισκόπησης και διάγνωσης διαφημίσεων της Google.   Σας δίνει τη δυνατότητα να αναζητήσετε τη λέξη-κλειδί σας και να δείτε μια προεπισκόπηση της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης Google.   Αυτό θα σας βοηθήσει να δείτε ακριβώς ποιες από τις διαφημίσεις σας προβάλλονται για τη λέξη-κλειδί σας και εάν είναι κατάλληλη για εμφάνιση. Μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να διαγνώσετε γιατί μπορεί να μην εμφανίζεται η διαφήμισή σας.

Συμπέρασμα

Όλοι γνωρίζουμε ότι είναι δελεαστικό να αρχίσετε να αναζητάτε τη δική σας διαφήμιση, αλλά αυτό μπορεί να βλάψει την καμπάνια σας, να δαπανήσετε παραπάνω χρήματα από τον προϋπολογισμό σας να παραμορφώσει τα δεδομένα σας και να μειώσει τη βαθμολογία ποιότητάς σας.   Είναι πάντα καλύτερο να χρησιμοποιείτε το Εργαλείο προεπισκόπησης και διάγνωσης διαφημίσεων κατά τον έλεγχο και την προεπισκόπηση των διαφημίσεών σας.   Στην lv8 - consulting, είμαστε ειδικοί στις καμπάνιες PPC. H lv8 -consulting είναι άλλωστε επίσημη Google Partner agency στην Ελλάδα.   Προσφέρουμε 100% δωρεάν ελέγχους διαφημίσεων PPC στον διαφημιστικό σας λογαριασμό, για να βοηθήσουμε την επιχείρησή σας να αξιοποιήσει στο έπακρο τις διαφημίσεις σας PPC.   lv8-article-image-03   Για να μάθετε περισσότερα, επικοινωνήστε με ένα μέλος της ομάδας μας σήμερα!
  LV8-SIGNATURE-B